De enige van ons 3 die een slechte techniek had was erik, die trekt puur uit zijn rug zonder de benen te gebruiken.
Falstyr - Uhm...iets met training en zo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostTrek het je niet aan. De slet moet eerst maar eens de correcte houding aannemen bij het deadliften en de stang niet meteen uit zijn handen laten flikkeren voordat ie anderen op oefeningen en foutjes wijst
ten tweede: ben een stuk langer als hem
ten derde: interesseerd het me niet als hij meer kan
ten vierde: weet nog steeds niet of hij mij bedoelt, neem aan van wel
maar je gaat lekker hoor fal, flinke kracht heb je zeker welLast edited by bodybuildr1990; 07-03-2009, 18:21.160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Een de-load achtige week zou niet vreemd zijn. Zit er aan te denken. Dat of ik begin gewoon lui te worden en moet mezelf dwingen om door te gaan. Oh well...
Zaterdag had ik een soort van work-out.
Floor Press met uiteindelijk 8sets 3reps 85kg. Me borst en triceps en voorste schouderkoppen stonden op springen. Je voelt het beter dan met Bench Press ook al heb je een kortere ROM. Je triceps op de grond en de stang is dan nog niet op de borst.
Daarna 4sets 10reps 20kg schijven Flyes gedaan
Partial deadlift van 8reps 60kg, 100kg.
5x140kg, 3x160kg, 1x170kg
Chin-ups
4x6 met een lichaamsgewicht wat nu rond de 98kg zit.
Zojuist naar de sportschool geweest. Heb het lekker rustig gedaan. Niet zwaar of voluit, gewoon beetje bezig zijn.
Smith Squat 10reps, 60kg, 80kg en 4sets 100kg
Full Stop Sumo deadlift 4sets 8reps 100kg
Kwam de instructeur naar boven omdat ie afvroeg wat dat kabaal was. Ja..uhm...ik leg het gewicht elke rep terug op de vloer om weer te liften misschien?
Leg Extention
10 reps met 60, 70, 80kg
Leg Curl idem als leg extention
Lat Pull Down. Deed Smalle omgekeerde grip en brede normale grip om en om.
10x 60kg smal, 10x60kg breed, 10x 80kg smal, 10x 80kg breed, 8x 75kg smal, 75kg x 6 breed
DB Row
4 sets 8 reps 30kg
Toen 45mins op de crosstrainer.
Na afloop heb ik bij de balie formulier gevraagd om op te zeggen. Ze vroegen of er een reden was, maar gaf standaard reply van thuis trainen. Maar misschien dat ik een bijgevoegde brief doe met me visie op fitness centra als motivatie waarom ik geen lid meer wil zijn. Niet dat het wat uithaalt, maar lijkt me wel geinig.
Comment
-
Toch een soort "rust" week. 2x KT en wat cardio her en der. Heb me niet echt moe gemaakt.
Sessie 2 deze week dus...
Bench
10x40kg
10x60kg
6x 80kg
6x 80kg
1x 85kg
1x 90kg
Squat
10x 40kg
10x 60kg
10x 80kg
8x 100kg
Super Set
120kg Rack Pulls a 5 reps met onderstaand Chin up Pyramide.
Chins
1
1-2
1-2-3
1-2-3-4
1-2-3-4
Comment
-
Tijd om dan toch aan de kut cut te beginnen. Heb het lang genoeg uitgesteld omdat ik steeds meer kracht wilde. Heb afgelopen even nagedacht wat ik wilde en dat ga ik dus voorlopig doen...sportschema voor komende 4 weken (daarna zie ik wel weer)
Maandag: 5rm gewichten. totaal aantal reps per oefening 20, 30sec rust per set.
Zercher Squat, Floor Press, Chin Ups pyramide stijl, Plank Hold
Dinsdag: Cardio
Woensdag: 10rm gewichten. totaal aantal reps per oefening 40, 45sec rust per set.
Squat, Bent over Row, DB Push Press, BB Curl, Leg Raises
Donderdag: Cardio
Vrijdag: 10rm gewichten. totaal aantal reps per oefening 40, 45sec rust per set.
Deadlift, Decline Bench Press, Pull Up pyramide stijl, Hand Walk Out
Elke week wil ik 2.5kg op me gewichten er bij plakken. Rust hetzelfde houden elke week. Heb nog wat Anavar over genoeg voor 7 dagen 40mcg dus gooi dat er gedurende week 2 of 3 in om het potje op te maken. Adrenalean Fatburner ga ik hanteren om honger te onderdrukken. En dan even kijken hoe/wanneer ik Clenbuterol in de mix gooi.
Nu circa 100kg bij 20% = VVM van 80kg. Hmm vind dat wel erg veel met wat ik daadwerkelijk in de spiegel zie hehe. Op naar de 12-ish%. Holy shit das 4 maanden werk :O ok...even ander doel pakken wat niet zo lang gaat duren hehe
Net voor de laatste keer wat kracht gedaan.
Rack Pulls
5x 100kg, 3x120kg, 1x140kg, 1x160kg, 1x180kg, 1x200kg, 1x210kg (met moeite)
-Met deze gewichten zou een 180kg deadlift me wel moeten lukken. Maar ja dat bewijs zit er voorlopig even niet meer in.
Bench Press
5x 40kg, 5x60kg, 1x70kg, 1x80kg, 1x90kg, 1x100kg
-Alles met elbows in. Went snel dus zal er de 110kg wel mee voorbij steven als ik eind zomer er weer aan ga beginnen qua kracht.
Squat
weet niet meer precies de sets, maar eindigde op de mighty 150kg. Dat...is...een...PR!!Last edited by Falstyr; 14-03-2009, 18:12.
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postlol die plank en side plank heb ik moeten doen
het zijn core oefeningen
het is gewoon in pushup positie gaan maar ipv je anden op de grond ben je met ellebogen op de grond en om het moeilijker te maken zet je je knieen niet op de grond
side plenk is prcies hetrzelfde maar dan ben je op ze zijkant en dan is 1 hand in de lucht
kijk deze dame legt het heel netjes uit
YouTube - Plank It
en deze meneer doet een side
YouTube - Side Plank
bij ons op de sportschool doen we vaak een aantal weken voor de vakantie na het fitnesse een half uur gemengde buikspieroefeningen met de instructuur daar zitten deze ook tussen,ze zijn echt goed te doenvoer eendjes,geen oorlog
Comment
-
Zercher Squat
10x 20kg
5x 40kg
5x 60kg
80kg 6x, 6x, 5x, 5x
Floor Press
5x 37.5kg
5x 55kg
75kg 6x, 6x, 4x, 4x
Chin Ups omgekeerde grip
1
1-2
1-2-3
1-2-3-4
Plank Hold 4x 30sec
Merk dat het conditioneel pittig is. Rust is opeens gehalveerd tussen de sets. Dat maakt de gewichten wel pittiger. Rustig met 2.5-5kg verhogen. Zercher Squat merktte ik weer me onderrug die begon te branden. Dus daar gaan we weer... *zucht*
Comment
-
Squat
40kg x5 en x5
80kg x10, x10, x7, x7, x6
-Had nog last van hamstring spierpijn
Bench Press
40kg x5, x5
70kg x10, x8, x8, x5, x5, x3, x1
Bent over Row
40kg x5
60kg x12, x12, x10, x10
BB Curl
30kg x10, x10, x8, x8, x6
Leg Raises
x12, x10, x10, x8
Conditioneel is het zwaar, qua gewicht niet. Hartslag vliegt snel omhoog en door de korte rust intervals blijft het oog. op 3 kwart van de work-out lijk ik wel dood.
Comment
-
Vandaag 10rm gewichten, 45sec rust per set en 40reps in totaal
Roman Deadlift
60kg x 10
100kg x10, 5, 8, 5, 4, 3, 8
-Me grip faalde her en der, maar in the end me rug en hamstrings waren opgepompt
Decline Bench Press
30kg x10
60kg x12, 10, 6, 6, 6
-Me pink op de ringetjes dus het was een normale wedstrijd grip. Lekker breed waardoor de borst echt open gerekt werd. En dat voelde ik qua pomp op het eind.
Chin Ups
1
1-2
1-2-3
1-2-3
1-2-3
etc etc tot 40reps
Plank Holds
4x30sec
Comment
-
5rm gewichten, 30sec rust, doel 20reps totaal
Zercher Squat
40kg x 8
85kg x9, x6, x6
Bench Press
40kg x8
75kg x10, x6, x4
-ellebogen breed, pink op ringetjes
DB Row
35.5kg x10, x5, x5
Chin Ups
1
1-2
1-2-3
1-2-3
1-2
1
Leg Raise
4sets 8 reps
Opmerkingen:
Gewichten waren onderschat, maar toch was ik aan het zweten als een otter. Begon lichtelijk misselijk te worden. Had lange tijd nodig naderhand om weer bij te komen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment