Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mmm, vanmorgen stond de weegschaal terug op 95.1 kg Hopelijk blijft ie niet stijgen...
Ivm met vandaag heb ik toch ook een vraagje... Ik heb vanmiddag 275gr gehakt gegeten die ik in de pan gebakken heb. Als ik nu rondkijk voor de voedingswaarden denk ik niet dat deze gebakken op de sites. Maakt dit veel verschil? Ik heb wel redelijk verschoten van de eiwitten enzo. Ik denk dat ik mn tonijn ga laten schieten om niet te hoog te gaan in kcal en KEV :s
Ja das zeker. Maar ik wist niet dat het zo erg was Ik kom op 2900 kcal als ik mn dagje uitreken. Das zelfs boven mn onderhoud. De tonijn vliegt er uit voor vandaag...
En volgende keer iets minder gehakt
The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Military Press
10x10
5x25
5x27.5
5x30
5x32.5
5x35
-- New PR!! En had wel gevoel dat ik nog iets hoger kon. Maar wil niks forceren
Rear pulldown
10x20
5x30
5x35
5x40
5x45
5x50
-- Laatste sets waren nice, lekker hard gaan
Front pulldown
10x20
5x35
5x40
5x45
5x50
5x55
Bent over row
10x10
5x30
5x50
5x55
5x57.5
5x60
-- Again NEW PR
Side raise s/s Shrugs
10x8 / 10x28
5x12 / 5x36
5x16 / 5x40
5x20 / 5x44
5x24 / 5x48
5x24 / 5x52
-- Side raise met db van 14kg lukte absoluut niet Shrugs ga ik vanaf nu met bar doen, db stoppen bij 26kg (In nieuwe gym zijn ze in de 40kg dacht ik, maar we zitten nog 3 maand vast in den andereen )
---------
Food van gisteren:
Maaltijd 1:
2lp pindakaas
-- I know, niet zo goed ontbijt, maar zo lekker en wou iets binnen hebben voor trainen
kcal: 208 / E:8 - V:18 - K:3.5
Trainen
Maaltijd 2: PWO
30gr whey shake met 350ml water
kcal: 120 / E:24 - V:1 - K:3
Maaltijd 1:
3 eieren
30gr gemalen kaas
-- Ben dan toch voor de eieren gegaan, maar heb ze iets later opgegeten. Opt gemak in de trein, ipv in de vlucht in mn keuken
Ziet er leuk uit. Maar zit je niet te hoog in je carbs?
Nee, want ik tel de carbs van mn groenten ook bij mn totaal en dat zou ik normaal niet mogen doen omdat die carbs grotendeels uit vezels bestaan. Maar dan moet ik mn excell bestand aanpassen
Dus ja, mag bijna 10 a 15gr carbs aftrekken voor de groene groenten
The only way to make your dreams come true is WAKING UP
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment