Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Maffe oefning die box squat, nog nooit van gehoord, maar oogt grappig.

5 x trainen per week joh? respect gozer
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Denk niet dat de meeste mensen willen zien hoe ik shirts en zo wissel. General had het moeten aanzien en zijn netvliezen zijn nu nog herstellende
      ik heb nog steeds een training in rotterdam op me netvlieg gebrand dat elke keer dat jij een pushpress oid deed je buik paar keer op en neer bounchde..

5x pw valt nog wel te doen imo

Comment

• Jah ben niet echt fan van 5x per week trainen aangezien de gasten die bij ons 5x trainen zowiezo niet de grootste zijn, maar wat ik nu doe voelt net goed aan. Ga zowiezo DE-dag toevoegen want dat stresst me CNS niet zo en helpt met recovery, dus telt niet echt als workout dag

Plus zo heb ik eens tijd om me mobility work te doen. Daar komt nog bij dat ik niet geloof in 5 oefeningen voor binnenkant borst met me benen in de lucht, dus ga even op deze tour
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• http://www.tmuscle.com/free_online_a...ts_performance

Using Condition Black to Your Advantage

Gross motor skills like sprinting, charging, and picking up really heavy stuff are at their peak in Condition Black, as I've mentioned. That's why you see powerlifters slapping each other, yelling, and generally making a ruckus before a big lift. It's intentional nervous system arousal.
          According to a study coauthored by Grossman, these performance benefits peak within 10 seconds. That is, if you need to perform your task within 10 seconds of reaching Condition Black, with your heart rate exceeding 175 bpm, you'll get 100 percent of the benefits. But after 30 seconds you get just 55%. It's down to 35% after 60 seconds, and 31% after 90 seconds. It takes a minimum of three minutes of rest for the nervous system to fully recover from this ordeal.
          Prior to a big lift, you can maximize your gross motor skills by artificially inducing stress and creating sympathetic nervous system arousal. For the greatest benefit, you'll have to time it well so that you take your position on the bar right around the 10-second mark.
          Afterwards, in order to prevent subsequent drops in nervous-system arousal, allow for at least three minutes of rest. This is where tactical breathing can come in handy, as it can bring your arousal levels back to normal and speed recovery.

Yelling at the top of your lungs 10 seconds prior to your event will improve performance.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou heb ik tenminste een antwoord als iemand me vraagt waarom ik mezelf opfok voor me DL's/SQ's/Bp's -Records
          Last edited by Yawgmoth; 09-07-2009, 22:33.

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Zie je wel dat die 'oerwoudgeluiden' toch nog ergens goed voor zijn.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              Denk niet dat de meeste mensen willen zien hoe ik shirts en zo wissel. General had het moeten aanzien en zijn netvliezen zijn nu nog herstellende
              Ga waarschijnlijk een operatie nodig hebben...

@ Yaw
              Bevallen de dislocs?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Yes sir, maar doe ze al hele tijd voornamelijk als pec stretch aangezien die bij mij ook zo vast zitten als de neten. Dus is echt staple van me opwarming geworden, plus het maakt je schouders echt lekker warm Doe ze op het moment eigenlijk dagelijks, als ik in gym ben met bezem anders thuis met handdoek

Comment

• Dislocs als pecstretch?
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Doe ze maar een keer als je spierpijn hebt in chest, ging bijna door de grond vandaag omdat ik met te smalle greep begon

Comment

• Ok ik begin ff met een rant dus skip dit gerust.

JEZUS WAT KUNNEN SOMMIGE MENSEN NIET RIJDEN!!! Kom van snelweg af gedraait en dan heb je 200-300 meter om van baan te wisselen, maar was druk en rijden 2 auto's naast me, voorste busje laat ik voor en wil ze plek in nemen die kk mogool erachter geeft me ruimte maar op moment dat ik in wil voegen gaatie volgas naast me rijden om te jennen ofzo wat een kk aap, ram zowat door me toeter op me stuur heen van woede en hij remt kan er gelukkig nog voor anders afslag gemist waar file stond en dan moet ik verdomme weer 10 min omrijden en god knows what, blijken stelletje van die kanker wiggers met bling te zijn moesten toevallig (achteraf) ook zelfde kant op bij 2 stoplichten dus ik denk echt bij mezelf als deze kk knuppels me nou gaan achtervolgen ram ik me auto scheef op de weg en sleur die loser uit ze auto, maar ze moesten toch ergens anders heen gelukkig. Shit zeg wat heb ik een haat aan dat soort losers, nou is dit waarschijnlijk overdreven reactie maar jezus wat was ik pissed op dat moment. Zal wel door testosteron van training komen.

Anyways rant is over

Training

Begonnen met wat mobiliteitswerk zoals normaal en deze keer niet me schouder stretches vergeten, links kan ik nu bij eerste poging op de grond komen en rechts wordt beter maar is nogsteeds kk stijf. Verder beetje benen losgemaakt beetje geroeit en shoulder dislocations en whatnot, het normale riedeltje. 10 min mee bezig geweest

Maja toen stond ik in gym en eigenlijk alles was nog vertieft, benen van de boxsquat en me knieen deden toch pijn van de speedsquats dus daar moet ik even aan gaan denken vorige keer. Onderrug was ook nog vermoeit, chest nog spierpijn dus enige wat beetje herstelt was was me bovenrug. Wilde bijna gaan rack pullen maar was niet genoeg equipment om dat te realiseren (gelukkig) dus dat heb ik maar geskipped, wise choice. Dus vandaag doop ik tot chin-day

Chin ups - 2tot4 min rust

Opwarm;
                      2x3xChins
                      2x3xPullups

Setjes met dipbelt;

5xBW
                      5xBW+5
                      5xBW+10
                      5xBW+15
                      5xBW+20 add straps
                      2a3xBW +25
                      1xBW +30
                      0a1xBW +35 (volgens mij net niet dus tel hem niet)
                      1x30
                      1x25
                      2x20
                      4x15 lose straps

2xF @BW pullups alleen het lat gedeelte, voelde wel flink brandden, kreeg eindelijk voor elkaar echt puur lats te gebruiken

Superset seated shoulder shit

4kg - Front raise x8 + Side Raise x8 + Dumbell press x8
                      6kg- Front raise x10 + Front raise x10 + Dumbell press x10 (was echt te pijnlijk ik ben ook een pussy maar shit ik kreeg niet voor elkaar)
                      6kg- Front raise x6 + Front raise x6 + Dumbell press x26

Kon me armen niet eens meer boven me middel krijgen

FF me schijven zooi opgeruimt en halve liter chocomel gedowned

That's it boys & girls

Weekend, gym dicht dus nu lekker herstellen en even bedenken wat ik maandag ga doen, wordt zowiezo geen benen + schouders

Kwamen niet 1 maar 2 BB's vragen wat ik voor bicep deed (hoorden bij elkaar schat ik), tijdens me chins lol WTF ik ben aan het chinnen en zowiezo waarom val je me lastig met een vraag over biceps, me armen lopen echt achter in vergelijking met me lijf dus snap niet waarom ze aan me komen vragen.

Vandaag ook weer mr. "Ik heb last van me pols, maar ik train NOGSTEEDS 4x per week benchpress en me schouders staan nu zo focking erg naar voren dat ik wel ape-mensch lijk" zien benchen met ze pols ingetaped, ik geef em nog 2 weken voor ze schouders naar de filistijnen zijn en dan MOETIE wel benen trainen, MWHOAHAHA

Conclusie

Time in gym; 55 min
                      Warmup; 10 min
                      Chins; 45 min

Comment

• Ken het. Rijden echt veel fucking idioten op de weg zonder inzicht.

sigpic

Comment

• Ok nou ben al volledig herstelt, had flinke spierpijn in lats gister maar dat is in recordttijd weggetrokken, vind wel aardig suc6 zo weekje niet zwaar deadliften geeft je herstel wel flink boost ondanks dat ik 5x getraint heb ipv de normale 3x.

Heb besloten even aandacht te gaan geven aan me chest, nou is die al vaag aan de rechterkant door god mag weten wat lijken wel 2 ribben te missen en daardoor is echt echt 0 massa te bekennen aan de rechter kant (vooral boven). Linkerkant is stukke beter (kan je tenminste zien dat ik train ) maar nogsteeds om te huilen en begin nou echt te vinden dat het de rest van me fysiek echt flink naar de klote helpt, nog erger dan armen die beetje achterlopen Schouders lopen mee met rug dus daardoor oogt me borst nog kleiner en aangezien ik beetje last heb van voorovergebogen schouders wordt nog erger, al met al tis me ff genoeg geweest.

Benchen heeft me ook niks geholpen qua chest devellopment dus die gooi ik vanaf nu finaal uit me schema, minstens een paar maanden totdat me chest weer bijgetrokken is. Ik weet hoe ik moet benchen ik weet hoe ik maximaal moet benchen maar het doet niks voor me chest en nu ik die 100kg binnengesleept heb intresseert het me ook niks meer, BB gaat even voor. Nu maar eens zorgen dat het LIJKT of ik 100kg kan benchen.

Aangezien ik nu toch alles train wanneer ik herstelt ben ga ik apart borstschema maken zonder wat dan ook dat in de weg zit. Ik heb nooit echt profijt gehad van fly's dat ik ze kon voelen, maar ik ga er maar van uit dat het net als rug is, je merkt het pas als je er wat ervaring mee hebt.

Chest-day;

Pre-exhaust +/-10 reps;
                          -Flat Fly's; 2 warmup setjes, 1 werkset maximaal tot failure
                          -Incline Fly's; 1 warmup set, 1 werkset maximaal tot failure

Elke rep bij de opwarmsetjes zal ik stretchen beneden misschien dat ik dan een beetje MM-connection op kan wekken

Excersises;

-Flat Dumbell Press; 3 warmup setjes á 10 reps, 3 werksetjes á 1rep shy of failure +/-10 reps
                          -Incline Dumbell Press; 1 warmup setje á 10 reps, 3 werksetjes á 1rep shy of failure +/-10 reps
                          -Cable crossovers om vol te pompen, geloof zelf niet in die oefening maar krijg wel enorme pump van, 2 sets geen opwarm
                          -Pec stretch DC style, ga leren opbouwen in tijd aangezien me pain tolerance wss vrij laag is eerste keer dat ik dit doe

Conclusie

Kom zo op 8 werksets (excl 2x Cable Crossover, daar bouw je toch geen massa mee) uit en (7 opwarm setjes) en met 10reps als warmup zal volume dus flink stuk hoger liggen dan nu.

Rest period = 1min voor warmup, 2 min voor werksets

Waarschijnlijk doe ik dan alleen chest die dag, misschien dat ik er nog wat iso's bijgooi voor tricep als ik helemaal gek wil doen, maar naar alle waarschijnlijkheid niet.

Wil dit 1x per 4á5 dagen gaan doen, zodra ik herstelt ben (en nee dat is niet na 48uur voor wie dat zo slim op wil merken )

De rest van me training doe ik gewoon zoals het beste voelt op die dag, LB blij ik op low reps doen zoals nu en Rug & Schouders houd ik ook gelijk.

Thoughts/Suggestions/Flames ?
                          Last edited by Yawgmoth; 12-07-2009, 19:37.

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                            Benchen heeft me ook niks geholpen qua chest devellopment dus die gooi ik vanaf nu finaal uit me schema, minstens een paar maanden totdat me chest weer bijgetrokken is.
                            Uhmm...Benchen zoals wij doen is ook niet bedoeld als borst massa ontwikkelaar. Borst is juist 1 van de minst gebruikte spiergroepen bij bankdrukken. Je drukt met Lats, Triceps, schouders en in mindere mate borst. Wil je massa op de borst dan moet je armen wijd benchen zonder arch en wijde grip. Beter nog zijn DB Presses en flye bewegingen e.d.

Comment

• Extra vraag, ik hoor/lees soms dat sommigen Pullovers doen om "hun borstkas te vergroten" nou lijkt mij dat eigenlijk onzin maar zit hier een solide redenatie achter? Aangezien me lats qua massa en kracht flink voorlopen op borst nemen die het vaak over en merk ik vrij weinig van die hele oefeninng, vandaar

Comment

• Pullovers, zelfs met press beweging er in met elke rep, doet niks voor borst. Je pakt lats, voorste schouders en triceps met die oefening.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X