Fal's Zware Metalen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Falstyr View Post
    Missschien dat ik het daarom een kut album vond :P
    Ik vind Obituary sowieso geen hol aan. Is altijd hetzelfde saaie rifje.
    Geef mij maar Morbid Angel. Dat ragt tenminste!
    Geniet, en drink met maten!

    Comment


    • Had vandaag 800gr aardappelen en 400gr kip gemaakt om te eten. Heb het in etappes gegeten tussen 16:00-18:00 en zat bomvol tot aan het misselijke toe. Dit zorgde er voor dat me training alles behalve lekker verliep. Duf en weinig explosiviteit.

      Heb het dus maar bij 2 oefeningen gehouden en de rest over geslagen.

      Squat
      40% 65kg x10
      55% 87,5kg x 10
      70% 112,5kg x 10
      85% 135kg x 3
      90% 145kg x 1
      97,5% 155kg x 1
      97,5% 155kg x 1

      Squat Rack Lock outs
      140kg x 10
      160kg x 10
      180kg x 10
      200kg x 8
      220kg x 5

      Comment


      • Damn fallus, flinke gewichten.

        Heb je nog specifieke methode van verhogen, of bouw je % op met 2,5 voor zelfde repranges?
        The internet, SERIOUS business!

        Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

        Comment


        • Geen methode om te verhogen.

          Hanteer altijd 40%, 55%, 70% als opwarm sets. Dan moet in de 85-100% regio 4 sets doen met 1-3reps. Dus dan pak ik gewichten waar ik me op die dag goed bijvoel. Om de 4-5 weken opnieuw 1RM testen en dat gebruiken voor volgende reeks gewichten te berekenen.

          Heb nu me tweede week squat gedaan. Dus nu gaan er 2 weken Deadlift gedaan worden. Dan weer terug 2 weken een squat variant, 2 weken deadlift variant etc.

          Comment


          • Netjes. Squatten gaat goed bij jou kerel!
            Geniet, en drink met maten!

            Comment


            • lekker bezig man
              Bevalt IF een beetje?
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

              Comment


              • IF zorgt dat ik geen honger in de avond uren heb. Dus ik vergrijp me ook nergens aan. Heb 2 nachten slecht geslapen, maar afgelopen nacht weer prima. Heb gisteren na het sporten niks meer gegeten dus wellicht dat het daarom komt. Misschien dat ik me window iets opschuif naar 15:00-21:00 of gewoon 1 uur langer maak om beter qua voeding voor de work-outs uit te komen.

                Heel me bovenrug is stijf en spierpijn afgelopen 3-4 dagen. Hopelijk zal ik daar overmorgen weinig last van hebben. Wil dan 3x 100kg bench proberen gevolgd met 1x 105kg.

                Comment


                • Vandaag ME borst dag. Was van plan om 100kg x3 te doen gevolgd met 1x105kg, maar dat werd iets anders.

                  De Reverse Grip bench is ook apart om te doen. De vorige keer kreeg ik de 60kg nauwelijks uit het rek en nu deed ik paar reps met de 80kg. Voelde me borst enorm actief aanwezig zijn. Deed zelfs pijn hehe.

                  Verder weinig interessants te melden op moment. Alles ging redelijk naar behoren. Heb filmpje gemaakt van de 2x100kg Bench en Reverse Grip Bench Presses. Mocht er interesse zijn kan ik ze altijd even vlug uploaden.

                  Droge Cijfers
                  Bench Press
                  40% 42,5kg x 10
                  55% 57,5kg x 10
                  70% 72,5kg x 10
                  85% 90kg x 3
                  90% 95kg x 3
                  95% 100kg x 2
                  95% 100kg x 2

                  Reverse Grip Bench Press
                  40kg x 7
                  60kg x 7
                  70kg x 7
                  80kg x 4

                  Close Grip Bench Press
                  80kg x 6, x3, x3

                  Militairy Press
                  50kg x 5
                  60kg x 2
                  50kg x 7

                  Tricep DB Overhead Extention
                  28kg x 10, 8, 5

                  Reverse Rows
                  3x 15 bodyweight

                  Comment


                  • post die filmpjes maa vind ze altijd wel cool om te zien, ik zet wel altijd het geluid uit

                    Comment


                    • Yes plz
                      The internet, SERIOUS business!

                      Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                      Comment


                      • De 2x 100kg. Je ziet me op het eind dubben of ik wel of niet nog een rep ga doen. Voor zekerheid maar niet gedaan. Zat niet precies in de juiste baan omhoog waar de weerstand het minst was en gewicht ging alle kanten op. Dus tja dan niet...
                        YouTube - 100kg x2 Bench Press

                        Reverse Grip Bench Presses. Heel apart gevoel om die te doen. Maar voelde me borst enorm goed werken...

                        http://www.youtube.com/watch?v=5J0SLa5HmZk

                        En die van 80kg. Was meer om te kijken of ik het uberhaupt uit rack zou krijgen. Volgende week ga ik voor 7reps zoals de bedoeling is.
                        YouTube - 80kg Reverse Grip Bench Press
                        Last edited by Falstyr; 23-07-2009, 22:23.

                        Comment


                        • Wow dacht dattie op je neus zou komen die 2e rep

                          Zou je pinnetjes iets hoger zetten in je rack want lijkt nu dat je beetje tightness verliest omdat je dat ding 10 meter omhoog moet duwen voordat je kunt benchen.

                          Ben je geen fan van die vangers net onder borsthoogte, of in jouw geval buikhoogte
                          The internet, SERIOUS business!

                          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                          Comment


                          • Als je met de reverse je borst goed voelt werken, klopt er echt iets niet. Die hele positie is er juist op toegespitst dat je triceps in een mooie positie staan, en je borst weinig mee werkt.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                            sigpic

                            "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                            Comment


                            • Met reverse voel ik heel me triceps nauwelijks werken gek genoeg. Voel me biceps en borst...kan zijn dat die gewoon achterlopen ofzo. Heb dat wel met meer oefeningen dat ik het anders voel werken dan wat het qua omschrijving hoort te doen.

                              Vangers in een power rack tijdens benchen? Vind dat onzin. Die dingen staat of te hoog zodat ik geen volledige ROM kan doen of ze staan te laag zodat ze alsnog niks toevoegen. Zijn gewoon kut dingen tijdens het benchen.

                              Comment


                              • Misschien een domme vraag, maar wat voor voordeel heeft dit t.o.v normaal bankdrukken?
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X