Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik wil niet eens een foto zien van je nu

Maar je bent wel pasgeleden op vakantie geweest of niet?
    http://www.evilmilk.com/pictures/Alot_Of_Tanning.htm
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
      Ik wil niet eens een foto zien van je nu

Maar je bent wel pasgeleden op vakantie geweest of niet?
      Alot Of Tanning
      Heb uit betrouwbare bron, dat armen benen en rug wel erg goed zijn.. En die is niet zo snel onder de indruk, van n beetje spiermassa.......

Comment

• Die gast lag naast me zodat hij wat kleiner leek. Dit was ik.

Hij zei ook dat het duidelijk te zien was dat ik een aversie heb jegens bench press. Borst liep achter en zo ook me schouders. Borst boeit me niet zo...maar me schouders Wordt buffelen om dat recht te trekken. Ik hoefde niet eens me rug aan te spannen, alleen me shirt strak aantrekken was al voldoende voor zijn "analyse"
        Last edited by Falstyr; 06-01-2010, 18:17.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          Die gast lag naast me zodat hij wat kleiner leek. Dit ben ik.

Hij zei ook dat het duidelijk te zien was dat ik een aversie heb jegens bench press. Borst liep achter en zo ook me schouders. Borst boeit me niet zo...maar me schouders Wordt buffelen om dat recht te trekken.

Sorry kon het niet laten
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Hahahaha ik zag later pas alot of tanning Shred.....

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
              Sorry kon het niet laten
              Nee dat WAS ik. Ben immers nog gegroeid in de tussen tijd
              Maar wanneer zullen we afspreken dat ik met je busje mag spelen? Zodra het ijzel/sneeuw weg is lijkt me strak plan.

Zo meteen weer lekker squaten. Me linker knie is nog steeds niet geheeld na al die weken. Voel alleen lichte druk bij het trap lopen voor de rest niet. Rechter boven been even extra rekken/strekken zo meteen en eens kijken hoever we gaan komen

Comment

• Zal toch niet n stukje zijn afgebroken, of straatvuil (steentje) inzitten?

Comment

• Geen straatvuil. Maar iets afgebroken...hmmm...het voelt meer alsof er een lucht/vochtbel zit. Als ik op die knie rust dan een venijnige steek die even door echo'd als het ware gevolgd door het gevoel alsof die bel plopt. Snap je ongeveer wat ik bedoel met die omschrijving? Zelfs op een zachte ondergrond als me bed doet dan al auw waardoor er soms geimproviseerd moet worden.

Comment

• Klinkt niet als n normale knie.... Misschien voor zekerheid ff naar laten kijken, voordat het wel stuk gaat.. Steken in de knie, klinkt niet echt gezond vind ik.. Iets met de knieschijf, of kun je daar zonder pijn op drukken? Zit er speling op?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      Nee dat WAS ik. Ben immers nog gegroeid in de tussen tijd
                      Maar wanneer zullen we afspreken dat ik met je busje mag spelen? Zodra het ijzel/sneeuw weg is lijkt me strak plan.
                      Als we iets afspreken moeten we het in het weekend doen.
                      Door de weeks komt voor mij heel slecht uit.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Zojuist dus squat dag. Me benen voelde niet echt prettig dus wat extra aandacht besteed qua opwarmen. De eerste twee sets voelde het nog steeds niet 100%. Maar toen begon het allemaal op gang te komen. Merkte bij de tweede set van 150kg dat ik speed reps aan het doen was. Bij het locken ben ik dan automatisch geneigd mijn rug ook uit te strekken en dat vond me onderrug niet zo prettig. Dus even opgelet en dus net voor lock-out weer neer beneden op en neer. Soms even full stop onderin om op adem te komen en weer omhoog. Ook qua conditie ging het vooruit. Daar waar ik vorige week nog bij de volgende set voor lucht stond te happen was ik nu air guitar aan het spelen tijdens het wachten tot ik weer kon gaan.

Na de 5x5 150kg was ik benieuwd wat er nog meer in zit. Heb geen enkele opvolgende set maximaal gedaan qua reps. Ik vroeg bij de 165kg aan MichaelP hoeveel reps ik zou er mee zou doen. Hij 50 voor de gein waarop ik vroeg om een wat realistische aantal. 3? ok dan doe ik 3 en laat die andere die er nog in zitten wel voor wat ze zijn. De 190kg ging ook nog vrij makkelijk en had waarschijnlijk de 200kg nog wel kunnen doen, maar wilde mezelf niet over belasten dus even gas terug.

Stiff legged deadlifts gaf problemen. Linker hand drie middelste vingers kunnen nauwelijks knijpkracht leveren sinds de Farmer Walks. Best irritant want nu openen me handen waardoor de stang half er uit rolt. Bij de 120kg set kwam de stang tegen de beruchte knie en kon meteen die set na de tweede rep stoppen. Me knie liep meteen vol en voelde er druk op.

Toen Squat Rack Lock-outs op 14pins hoogte. MichaelP zei dat het wel erg laag was vergeleken met de vorige keer. Dat is ook de bedoeling...grotere quad iso ROM voor me sticky point. Ik ging niet al te zwaar, maar voelde wel lichte steekjes bij sommige reps in de knie.

MichaelP begon al flink te gapen en moe te lopen doen. Hebben nog 1-2 sets met Bent over Row gedaan en gestopt. Ook nu had ik weer last met knijp kracht linker hand.

Originally posted by Knulletje View Post
                        Klinkt niet als n normale knie.... Misschien voor zekerheid ff naar laten kijken, voordat het wel stuk gaat.. Steken in de knie, klinkt niet echt gezond vind ik.. Iets met de knieschijf, of kun je daar zonder pijn op drukken? Zit er speling op?
                        Als ik er op druk voel ik niks. geen steken ofzo. Maar nu, wellicht hou ik mezelf voor de gek, voelde ik een klein deukje in de linker knie terwijl er in de rechter niks zit. Er zit geen speling in de knieschijf of wat dan ook. MichaelP had ook last van zijn knie omdat ook hij met zijn fiets in de sneeuw was gevallen. Maar zijn knie is al weer genezen en ik loop er nog mee.

Droge Cijfers
                        Squat
                        60kg x 10
                        85kg x 10
                        107,5kg x 5
                        132,5kg x 5
                        150kg 5x5
                        165kg x 3
                        180kg x 2
                        190kg x 1

Stiff Legged Deadlift
                        60kg x 15
                        100kg x 6
                        120kg x 2 (eerder gestopt omdat barbel tegen knie kwam)

Squat Rack Lock-outs 14pins hoogte
                        180kg x 6
                        200kg x 6
                        200kg x 6

Bent over Row
                        100kg x 6
                        100kg x 6

Comment

• Misschien dat michaelp er ook niet zo hard op valt als jij (en ik) wegens eigen gewicht... Deukje, ja nogal wiedes je hebt er net met n gewicht op gemept las ik whaaahahaha.... Geloof niet dat er veel loos kan zijn als je fluitend 190kg kunt squatten.... Als ik iets aan mn knie heb duurt het ook wel lang hoor, ja ik weeg voor de knie heup enkel gewrichten natuurlijk ook veel te zwaar... Belemmert wel.. Gewoon n arts naar laten kijken, nooit twijfelen Fal.. Bij enige twijfel, gaan.. Die vingers: zal je de bandjes wel verrekt hebben..

Comment

• Even wat anders. MichaelP gaat lekker qua gewichten vooruit. Hij heeft al de 1x100kg deadlift neer gezet vlak voor de jaarwisseling. Vandaag deed hij 1x85kg box squat, na een aantal werk sets van 12reps, wat net iets meer dan zijn lichaams gewicht is. Qua bench Press doet hij met moeite paar reps op 50kg en denk dat 1x60kg er wel in moet zitten. Na elk bezoek ziet hij vooruitgang in massa en is dus telkens gemotiveerd om aan de bak te gaan. Daarnaast begint hij nu ook al zelf aan te voelen wanneer hij iets meer rust nodig heeft en wanneer extra gewicht aan de barbel moet komen. Gaat de goede kant op zo

Comment

• sterke squats

Comment

• Originally posted by punani View Post
                                sterke squats
                                You aint seen nothing yet
                                Maar goed ik hou gewoon van squaten. Daarna deadliften en benchen verafschuw ik, maar het hoort er bij als je sterke triceps wil voor Log Press wat ik dan wel weer leuk vind.

Afgelopen nacht beetje slecht geslapen. Dat getrek, geduw en gedoe van de pezen en spieren waar Knulletje, en van de week zijn maat, over hadden vanwege het HGH gebeurde vanacht geloof ik. Echt heel me rechter arm van pols tot achterste schouderkop waren de hele nacht bezig man. Werd er af en toe gewoon wakker van. Heb wel vaker gehad dat een spier een keertje beetje spastisch deed, maar dan hield het ook snel op. Maar nee dit ging door en door en dan stopte het even en begon het weer. Heb ook nog nooit spieren zoveel zien bewegen. Me kat dacht dat ik met hem wilde spelen en sloeg er paar keer op met zijn poten. Dus toen ik wakker werd plots omdraaien en zachtjes boe zeggen. Schrikt hij zich kapot, springt een meter in de lucht, stuitert op het matras het bed af lol.

Maar alles in me rechter arm van triceps, elleboog en schouder voelt nu weer super aan. Me linker schouder heeft nog een beetje het gevoel van spierverzuring.

Aangezien ik met benchen de 5x5 107,5kg doelstelling voor de week gehaald heb zit ik te dubben wat vanavond te doen. Alsnog de 107,5kg of stiekem al kennis maken met 110kg en zover mogelijk zien te komen met 5 reps per set. Heb in het verleden al eens easy 3x3 er mee gedaan...dus wie weet. Heb er nog 8 uur om over na te denken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X