Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
3x125
3x125
3x125 (derde rep raakte ik uit balans. kwam nog wel omhoog, maar was geen mooie rep). omdat ik niet helemaal tevreden was met de derde set, nog een vierde set gedaan met 3x125. techniek was op de eerste twee reps perfect, maar bij de derde rep maakte ik geen deadstop onderin, maar veerde hem lichtjes voordat ik hem uit het gat duwde. Daarna nog 1x een setje van 6 reps met 105. ging lekker, maar ik moest wel echt alles geven. techniek was ok, maar moet volgende keer beter.
DL
2x130
2x130
2x130
2x130
2x130
SLDL
10x90
10x90
10x90
(weer 5 kilo meer op deze. was echt zwaar, en de laatste twee reps kosten me enorm veel moeite. maar toch gehaald).
leg press
10x161
10x161
10x161
calve raise
12x full stack
12x full stack
12x full stack
buikspieren:
10x sit up op decline bankje met 15 kilo op borst
10x sit up op decline bankje met 15 kilo op borst
20x schuine buikspieren
----------------
Ben tevreden met deze training. morgen borst + rug.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
het gaat erg lekker met trainen. ik merk duidelijk dat ik massa erbij krijg. vooral de lats en hams gaan als een malle. borst gaat ook beetje bij beetje vooruit.
qua vet%, zijn abs nog steeds erg duidelijk zichtbaar, maar op enkele plaatsen verlies ik toch wat scherpheid. was ook wel enigzins te verwachten sinds ik mijn kcal inname nog verder heb opgehoogd.
qua kracht gaat het ook wel zijn gangetje. ik had gisteren de 3x3x125 op fullsquat gepakt, en vandaag ging de upperbody training ook erg goed. als ik zo doorga dan pak ik voor het nieuwjaar de 3x3x130 en de 1x140 op squat. en qua bankdrukken denk ik dat ik de 5x5x92.5 en 1x de 110 kan halen. qua deadlift weet ik het eerlijk gezegd niet.
-----------
bankdrukken
5x87.5
5x87.5
4x87.5
4x87.5
4x87.5
(ik voelde me vanochtend echt enorm gaar van de benentraining van de dag ervoor. ik verhoog zowat elke tweede training met 5kg op SLDL, en de dag erna heb ik een enorme spierpijn in bovenrug en hams. Ik dacht echt dat ik enorm veel moeite zou hebben met 5x5x85 banken, maar de 85 voelde zo licht dat ik 87.5 heb genomen. vrijdag denk ik wel dat iuk 5x5x87.5 haal.
Ik had 2 weken geleden precies hetzelfde wat jij ook had. De dag na rugtraining voelde ik mijn lats ook nog heel erg....maar mijn borsttraining verliep ook best wel soepel.
Altijd leuk om je reacties te lezen Dyno over je SLDL. Ik vind het ook een ziekelijk lekkere oefening, deadlift vind ik lekkerder voor rug en SL voor hamstrings een echte killer..
Ga zo door man je gewichten gaan erg goed! Succes met je doelen voor het nieuwe jaar.
Wat is je kcal en KEV intake momenteel op trainingsdagen als ik vragen mag?
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment