dynobets ub/lb bulk log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dinsdag UB

Bench Press /4 min rust
    15x20
    10x40
    5x60
    5x75

5x82.5
    5x82.5
    5x82.5
    5x82.5
    5x82.5
    (ging lekker)

Incline Bench Press /2 min rust
    9x65
    8x65
    8x65

Close Grip Bench Press /2 min rust
    8x65
    8x65
    8x65

Chin Ups /2 min rust
    8xbw
    8xbw
    7xbw 10 sec rust en nog 1 rep
    6xbw 10 sec rust en nog 2 reps

dumbell row /2 min rust
    10x32 R+L
    10x32 R+L

seated row
    10x79
    10x79

Reversed peck deck
    8x79
    8x79

biceps hammer curl
    10x16
    9x16
    ----------

ging goed. op banken verhoogd met 2.5 kilo. Op de andere oefeningen ongeveer hetzelfde als de week ervoor.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• netjes je training hoor maar hoe lang ben jij bezig? want 4minuten rust met 9 setjes banken = al 36 minuten

Comment

• Originally posted by Martardt View Post
        netjes je training hoor maar hoe lang ben jij bezig? want 4minuten rust met 9 setjes banken = al 36 minuten
        tijdens het opwarmen zijn de resttijden 60-90 seconden. de 5 zware sets zijn 4 min rust tussen sets. dus het banken duurt zoon 30 minuten. met de andere oefeningen ben ik ongeveer een uurtje bezig. in totaal dus ongeveer 90 minuten voor de upperbody trainingen. de lowerbody trainingen duren meestal maar een uurtje.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Ik las je berichtje over je vetverlies en dat is inderdaad een beetje gek! Ik denk dat je je stofwisseling op gang hebt gejaagt door na zo'n streng dieet heel clean en voldoende te eten. Je spieren zullen nu (denk ik) meer calorieën nodig zijn en daardoor ben je nog meer nodig. Tsja, het is maar een heorie die ik net 2 min. geleden uit mijn duim heb gezogen haha.

Goed bezig iig!

Comment

• Donderdag LB
            Deadlift /1 min rust
            5x70
            5x70
            3x110
            3x110
            3x110
            3x110
            3x110
            3x110
            3x110
            3x110
            (lekker licht en soepel. volgende keer ga ik 8x2x120 doen)

Front Squat /2 min rust
            10x70
            8x75
            8x75
            5x75

barbell step ups/ 1 min
            10x70
            10x70
            10x70
            (rusttijd tussen elke set 1 minuut. dus rechts 1 min rust, dan links 1 min rust. was best zwaar en conditioneel helemaal zwaar).

Calf Raise /2 min rust
            3x10xfull stack

hanging leg raises/ 2 min rust
            3x10

Meteen mijn shake gedronken en daarna afgesloten met een 20 minuutjes joggen op de loopband op 10km per uur.
            ------------------------------

Ik heb nu ook nog een mogelijke verklaring voor mijn gewichtsverlies:
            The men were getting 1500-1800 kcal per day, while engaging in moderate amounts of daily activity, and that's not too far off from the usual diet fare today. The main difference being that this was done in a controlled setting lasting six months, which is longer than most people would endure a dieting stint.

At the start of the study, the men were losing weight linearly, dropping about 2 lbs per week. However, after some time the weight loss became erratic and unpredictable. No longer was it linear, but rather it occurred in "bursts" with long periods of plateaus. The researchers overseeing the experiment noted that water retention was noticeable in most men and in some cases quite severe.

Half-way through the study the men were allowed a relief dinner to celebrate their progress. One big meal of 2300 kcal was served; roasted chicken, potatoes, gravy and strawberry shortcake. That night everyone got up more often than usual to urinate. The next day they discovered that they had each lost several pounds.

This was not a one-time occurrence. When the experiment was over and the refeeding phase began, the men continued to drop weight at an accelerated rate.

Bron: How to Deal With Water Retention: Part One | Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health
            ------------------------------------

Het zou dus kunnen zijn, dat ik nog wat vocht vasthield in mijn lichaam. En dat dit vocht door het normaal eten met genoeg kcal en volgens een vast patroon met een gelijkmatige hoeveelheid zout en water ervoor zorgde dat ik dit overtollige vocht verloor. (Het kan allemaal).

Comment

• no offense maar waarom deadlift je zo licht als je tijdje terug al met 5x140 of zo zat?
              Groeten

Comment

• Ik vind het niet zo gek dat je na je "cut" opeens meer moet eten. En dat je een tijdje (= circa 6 weken) na je cut zowel massa als vetverlies bewerkstelligt. Het alom bekende "rebound" effect waar menig (pro)bodybuilder mee te maken krijgt. Waarom denk je dat iedereen hun meeste kracht en massa gains heeft direct na een cut? Je insuline gevoeligheid is gewoon veel beter waardoor je lichaam beter om kan gaan met al het voer dat je het geeft.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                  no offense maar waarom deadlift je zo licht als je tijdje terug al met 5x140 of zo zat?
                  maandag heb ik een super zware benendag. Ook nog een zware benendag op donderdag erbij is voor mij teveel (vorige keer merkte ik dat het niet lekker ging als ik steeds 5x5 op deads deed. merkte dat ik de volgende benendag dan niet helemaal vers was). Mijn vooruitgang op squat als op deadlift waren niet zo heel groot.

doe dus nu op 65-70% van 1rm een 20-25 reps in totaal. en dit ga ik langzaam opbouwen (meer gewicht en meer volume).

dan over vier weken ofzo, dan ga ik een aantal weken lang op 70% van 1rm een 20-25 reps squatten. en pak ik juist de deadlift zwaar (opbouwen naar een zware double triple en deze dan 3-4 sets doen).

Ik weet niet of dat goed voor mij werkt, maar tot nu toe voelt het echt heel goed, en heb ik niet dat opgebrande gevoel.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                    Ik vind het niet zo gek dat je na je "cut" opeens meer moet eten. En dat je een tijdje (= circa 6 weken) na je cut zowel massa als vetverlies bewerkstelligt. Het alom bekende "rebound" effect waar menig (pro)bodybuilder mee te maken krijgt. Waarom denk je dat iedereen hun meeste kracht en massa gains heeft direct na een cut? Je insuline gevoeligheid is gewoon veel beter waardoor je lichaam beter om kan gaan met al het voer dat je het geeft.
                    Behoefte is rond de 3300. ik eet op rustdagen 3300, op trainingsdagen 3800. denk jij dat ik voorlopig dan iets meer moet eten? en hoe zou je dit dan indelen?

Comment

• Ik zou er gewoon meteen 500kcal boven onderhoud gaan zitten voor 4-6 weken. Je merkt vanzelf wanneer je "re-bound" uitgewerkt is. En dan terug naar wat je nu eet.

Comment

• Insuline gevoeligheid kan variëren zelfs per uur.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Dinsdag UB
                          Bench Press /4 min rust
                          opwarming:
                          15x20
                          10x40
                          5x60
                          5x75

werksets:
                          5x85
                          5x85
                          5x85
                          5x85
                          5x85

(lekker hoor. 5x5x85 was aardig zwaar. hopelijk volgende week 5x5x87.5 dan zit ik op mijn oude niveau van voor ultimate diet. dan druk ik hetzelfde gewicht, maar dan met 7kg minder lichaamsgewicht).

incline bench press /2 min rust
                          10x65
                          8x65
                          8x65

tricep dips /2 min rust
                          9x bodyweight + 10 kilo
                          8x bodyweight + 10 kilo
                          8x bodyweight + 10 kilo

chin ups /2 min rust
                          8x bw
                          8x bw
                          6x bw
                          5 sec rust, + 1 rep
                          5 sec rust, + 1 rep

pendlay row /2 min rust
                          10x60
                          10x60

dumbell row /2 min rust
                          10x32 R+L
                          10x32 R+L

Face pull
                          10x??
                          10x??

biceps hammer curl
                          10x16

biceps concentration curls
                          10x12
                          10x12
                          ------------------------

Gaat wel lekker. gewicht blijft nog steeds beetje op en neer gaan tussen de 86.5 en 87 kilo. (0.5-1 kilo lichter als 3 weken geleden). kracht gaat langzaam maar zeker vooruit.

kcal inname op trainingsdagen heb ik verhoogd naar 4000.
                          op rustdagen 3400.

Comment

• Maandag LB
                            Back squat /4min rust
                            opwarming:
                            8x60
                            6x80
                            5x100
                            3x110

werksets:
                            3x120
                            3x125
                            3x120
                            3x120
                            5x100
                            5x100
                            5x100
                            (ging wel lekker)

Glute Ham Bridge/ 2 min rust
                            10x110
                            10x150
                            10x150
                            10x150
                            (zwaar maar lekker)

leg press
                            3x10x?

Calf Raise / 2 min rust
                            10x full stack
                            10x full stack
                            10x full stack

hanging leg raises / 2 min rust
                            10x
                            10x
                            10x
                            ------------------

was wel een aardig volume op de squat.

Comment

• Maandag LB
                              Back squat /4min rust
                              opwarming:
                              8x60
                              6x80
                              5x100
                              3x110

werksets:
                              3x120
                              3x125
                              3x125
                              3x120
                              3x120
                              3x120
                              5x105
                              de sets met 125 kilo waren echt enorm zwaar. de 120 kilo setjes waren ook nog zeer zwaar, maar gingen vrij soepel.)

Glute Ham Bridge/ 2 min rust
                              10x150
                              (zonder handdoek doen deze pijn)

leg curl:
                              10x64

leg press
                              10xfull stack
                              10xfull stack
                              (easy)

Calf Raise / 2 min rust
                              10x full stack
                              10x full stack
                              ------------------

squatten ging lekker. de oefeningen daarna had ik niet echt heel veel zin in. mijn vriendin was meegegaan om eens te zien hoe en wat ik train en om wat fotos te maken tijdens het trainen. zei had na een uurtje het ook wel gezien, en ik heb de training dus iets ingekort.

voor de geinteresseerden wat fotos:
                              Attached Files

Comment

• een minder psychopatische blik dan ik gewend ben van je
                                conclusie je ging niet voluit :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X