dynobets ub/lb bulk log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke schoenen heb je besteld?
    Groeten

Comment

• power perfect II.

Contact Us
      (die linkboven).

ps wat denk je van schema mbt squat en DL. realistisch?
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• aight ok, ben benieuwd
        waarschijnlijk vind je ze vooral bij front squats erg fijn

ik heb die andere op die pagina
        Groeten

Comment

• Met behulp van revius heb ik mijn trainingsschema iets aangepast. thnx daarvoor.

Maandag LB
          Back squat
          opwarming(1-2min rust):
          8x60
          6x80
          5x100
          3x110

werksets(4min rust):
          3x120
          3x120
          3x120

volume sets(2-3 min rust):
          5x105
          5x105
          5x105
          5x105

Deadlift (2 min rust):
          2x130
          2x130
          2x130
          2x130
          2x130

Stiff legged deadlift
          10x70
          10x70
          10x70
          (door het rekken en strekken de laatste tijd was het makkelijk om deze uit te voeren. 70 kilo was makkelijk. volgende keer 75).

leg press / 2 min rust
          10x153
          10x153

Calf Raise / 2 min rust
          10x full stack
          10x full stack
          10x full stack

BB roll outs / 2 min rust
          10x (op knieen)
          10x (op knieen)
          ---------------------------

beetje teveel gepraat tussendoor met mensen. ipv 90 minuten duurde training ongeveer twee uurtjes. eerst squatten, dan deadliften en dan SLDL's voelt erg goed. en zeker niet teveel belasting voor onderrug.

squats gingen soepel. opwarmen was even iets minder, omdat ik nog wat stijfjes was. toen ik de 3x110 uitrakte, voelde deze zo licht, dat ik dacht dat ik vergeten was om extra gewicht erop te pakken. ik leg de bar terug, maar het was toch echt 110. dat setje ging echt easy. daarna 3x3x120. was al wat zwaarder maar nog steeds relatief makkelijk. Volume erna was lekker om spieren nog wat uit te putten.

Daarna de DL's. 5x2x130 met 2 min rust tussen de sets. lekker en niet al te zwaar. goed om bij te komen van het squatten .

SLDL vond ik tot nu toe een &^%$ oefening. maar omdat ik de laatste tijd flink gerekt en gestrekt heb, kon ik vrij makkelijk goede positie en vorm aanhouden. ik voelde nu pas hoe goed deze oefening is. SLDL is een blijvertje in mijn schema (glute ham bridge gaat er dus uit).

rest van de training is snel snel gedaan. kuiten met bb rollouts superset. ik moet volgende keer gewoon even goed op rusttijden letten, en niet teveel kletsen.

Tot nu toe ben ik erg positief over dit schema. en er zit de komende weken ook nog genoeg rek in om te verhogen op oefeningen, en progressief bezig te zijn.

gr dyno
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Een schema wat mijn inziens veel bestaal uit compound oefeningen? Interessant, zat er namelijk zelf ook aan te denken wat minder tijd te gaan verkloten met die klote isolaties. Geeft te weinig resultaat als er weinig spier is waar je definitie in kunt aanbrengen. Wil ook gewoon gaan knallen met grote oefeningen.

Maar correct me if i'm wrong, maar volgens mij is mij ooit verteld dat squatten en deadliften op dezelfde dag niet de beste combinatie is voor je rug. Je geeft zelf aan niet teveel belasting te voelen op je rug, maar is dit handig?
            Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• ligt aan je totaalbelasting. als je het aankunt, kun je het aan. is het teveel, merk je dat heel erg snel. en zul je wat moeten aanpassen.

Comment

• Goed bezig man!
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Dinsdag UB
                  Bench Press /4 min rust
                  5x80
                  5x80
                  5x80
                  5x80
                  5x80

Incline Bench Press
                  10x60
                  10x60
                  10 sec rust, 3 reps
                  10 sec rust, 3 reps
                  10 sec rust, 3 reps
                  20 sec rust, 3 reps
                  20 sec rust, 3 reps
                  20 sec rust, 3 reps
                  (myo reps principe is leuk, maar zwaar. het principe is vergelijkbaar met rest pauze, maar dan net iets anders)

Close Grip Bench Press /2 min rust
                  9x60
                  8x60
                  8x60

3x10 Chin Ups
                  8x60
                  10 sec rust, 2 reps
                  10 sec rust, 2 reps
                  10 sec rust, 2 reps
                  20 sec rust, 2 reps
                  20 sec rust, 2 reps
                  20 sec rust, 2 reps
                  (heerlijk).

dumbell row /2 min rust
                  10x32 R+L
                  10x32 R+L
                  10x32 R+L

Lateral pulldown /2min rust
                  10x59
                  10x59

reverse peck deck
                  10x?
                  10x?
                  10x?

Biceps curl
                  10x12
                  10x12
                  ---------------------------------------

Hamstrings zijn naar de knoppen van gisteren. de SLDL hebben door de flinke stretches en explosieve uitvoering mijn hams echt gesloopt. ik kan vandaag amper lopen zonder flinke spierpijn. rug voelde ik ook goed.

Het was lekker om weer eens bovenlichaam hard aan te pakken na een weekje rust. myo reps is zwaar maar voelt erg goed. En het scheelt veel tijd.
                  (ik doe maximaal 1 set per spiergroep/training).

het is lang geleden dan ik spierpijn had in mijn hele lichaam. maar ik denk dat morgen zoon dag is, dat ik elke spier ga voelen. fijn om jezelf zoon cadeau te geven op je verjaardag

Comment

• Gefeliciteerd :-)
                    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Gefeliciteerd dikzak.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Gefeliciteerd, dat wordt leuk koffie serveren aan je vrienden/familie terwijl je loopt alsof je onder een trein gelegen hebt
                        "Straight outta gym"

Comment

• wat worden de hapjes. stukjes vis met een lepeltje kwark erop? en krijgen ze whey met havermout te drinken ?

Comment

• Gefeliciteerd man.
                            Groeten

Comment

• thnx voor de felicitaties.

@ sted tot nu toe heb ik het nog netjes gehouden: Flink stuk gerookte eendenborst filet met aubergine + vers gebakken brood. En volgende maaltijd is verse bladspinazie met kipfilet in roomsaus + gebakken aardappelen.

Comment

• Gefeliciteerd man!
                                Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X