Welke schoenen heb je besteld?
dynobets ub/lb bulk log
Collapse
X
-
power perfect II.
Contact Us
(die linkboven).
ps wat denk je van schema mbt squat en DL. realistisch?More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Met behulp van revius heb ik mijn trainingsschema iets aangepast. thnx daarvoor.
Maandag LB
Back squat
opwarming(1-2min rust):
8x60
6x80
5x100
3x110
werksets(4min rust):
3x120
3x120
3x120
volume sets(2-3 min rust):
5x105
5x105
5x105
5x105
Deadlift (2 min rust):
2x130
2x130
2x130
2x130
2x130
Stiff legged deadlift
10x70
10x70
10x70
(door het rekken en strekken de laatste tijd was het makkelijk om deze uit te voeren. 70 kilo was makkelijk. volgende keer 75).
leg press / 2 min rust
10x153
10x153
Calf Raise / 2 min rust
10x full stack
10x full stack
10x full stack
BB roll outs / 2 min rust
10x (op knieen)
10x (op knieen)
---------------------------
beetje teveel gepraat tussendoor met mensen. ipv 90 minuten duurde training ongeveer twee uurtjes. eerst squatten, dan deadliften en dan SLDL's voelt erg goed. en zeker niet teveel belasting voor onderrug.
squats gingen soepel. opwarmen was even iets minder, omdat ik nog wat stijfjes was. toen ik de 3x110 uitrakte, voelde deze zo licht, dat ik dacht dat ik vergeten was om extra gewicht erop te pakken. ik leg de bar terug, maar het was toch echt 110. dat setje ging echt easy. daarna 3x3x120. was al wat zwaarder maar nog steeds relatief makkelijk. Volume erna was lekker om spieren nog wat uit te putten.
Daarna de DL's. 5x2x130 met 2 min rust tussen de sets. lekker en niet al te zwaar. goed om bij te komen van het squatten .
SLDL vond ik tot nu toe een &^%$ oefening. maar omdat ik de laatste tijd flink gerekt en gestrekt heb, kon ik vrij makkelijk goede positie en vorm aanhouden. ik voelde nu pas hoe goed deze oefening is. SLDL is een blijvertje in mijn schema (glute ham bridge gaat er dus uit).
rest van de training is snel snel gedaan. kuiten met bb rollouts superset. ik moet volgende keer gewoon even goed op rusttijden letten, en niet teveel kletsen.
Tot nu toe ben ik erg positief over dit schema. en er zit de komende weken ook nog genoeg rek in om te verhogen op oefeningen, en progressief bezig te zijn.
gr dynoMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Een schema wat mijn inziens veel bestaal uit compound oefeningen? Interessant, zat er namelijk zelf ook aan te denken wat minder tijd te gaan verkloten met die klote isolaties. Geeft te weinig resultaat als er weinig spier is waar je definitie in kunt aanbrengen. Wil ook gewoon gaan knallen met grote oefeningen.
Maar correct me if i'm wrong, maar volgens mij is mij ooit verteld dat squatten en deadliften op dezelfde dag niet de beste combinatie is voor je rug. Je geeft zelf aan niet teveel belasting te voelen op je rug, maar is dit handig?Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
ligt aan je totaalbelasting. als je het aankunt, kun je het aan. is het teveel, merk je dat heel erg snel. en zul je wat moeten aanpassen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Dinsdag UB
Bench Press /4 min rust
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80
Incline Bench Press
10x60
10x60
10 sec rust, 3 reps
10 sec rust, 3 reps
10 sec rust, 3 reps
20 sec rust, 3 reps
20 sec rust, 3 reps
20 sec rust, 3 reps
(myo reps principe is leuk, maar zwaar. het principe is vergelijkbaar met rest pauze, maar dan net iets anders)
Close Grip Bench Press /2 min rust
9x60
8x60
8x60
3x10 Chin Ups
8x60
10 sec rust, 2 reps
10 sec rust, 2 reps
10 sec rust, 2 reps
20 sec rust, 2 reps
20 sec rust, 2 reps
20 sec rust, 2 reps
(heerlijk).
dumbell row /2 min rust
10x32 R+L
10x32 R+L
10x32 R+L
Lateral pulldown /2min rust
10x59
10x59
reverse peck deck
10x?
10x?
10x?
Biceps curl
10x12
10x12
---------------------------------------
Hamstrings zijn naar de knoppen van gisteren. de SLDL hebben door de flinke stretches en explosieve uitvoering mijn hams echt gesloopt. ik kan vandaag amper lopen zonder flinke spierpijn. rug voelde ik ook goed.
Het was lekker om weer eens bovenlichaam hard aan te pakken na een weekje rust. myo reps is zwaar maar voelt erg goed. En het scheelt veel tijd.
(ik doe maximaal 1 set per spiergroep/training).
het is lang geleden dan ik spierpijn had in mijn hele lichaam. maar ik denk dat morgen zoon dag is, dat ik elke spier ga voelen. fijn om jezelf zoon cadeau te geven op je verjaardagMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
thnx voor de felicitaties.
@ sted tot nu toe heb ik het nog netjes gehouden: Flink stuk gerookte eendenborst filet met aubergine + vers gebakken brood. En volgende maaltijd is verse bladspinazie met kipfilet in roomsaus + gebakken aardappelen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-