dynobets ub/lb bulk log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik ga deze week nog afmaken qua training. dan een week deloaden. dan ga ik weer verder verhogen met de gewichten op 5x5. Tot ik 2 trainingen achter elkaar de 5x5 niet haal. op dat moment ga ik de volgende training over op 3x3 op de hoofdoefeningen.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Moet er niet aan denken zo lang 2x per week 5x5 te benchen.
      Groeten

Comment

tja daarom hebben wij wel progressie op presses en jij alleen maar op de deadlift.

Comment

wat heeft 5x5precies voor nut?alleen dat je hogere gewichten probeert te pakken???sterker worden?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            tja daarom hebben wij wel progressie op presses en jij alleen maar op de deadlift.
            Wat is dat nou weer voor bullshit?
            Groeten

Comment

Ik kan alleen voor mezelf spreken, en ik ga heel goed vooruit qua borst op deze manier. Iets waar ik voorheen moeite mee had.

Dit kwam deels door een niet echt super techniek (die nu wel goed is), en ook deels omdat 1x in de week borst volgooien bij mij niet echt werkt.
              Is trouwens heerlijk 2x per week 5x5 benchen. elke keer weer een genot.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik bedoelde trouwens niet eens het 5x5 principe hoor, puur om elke keer te benchen.
                Groeten

Comment

merk je ook dat er massa bij komt of alleen de kracht?

Comment

hmm ja is moeilijk te zeggen na drie weken. ik zie wel iets meer vorm in borst komen (bovenkant loopt achter). Gewicht stijgt ook langzaam (een kilo erbij in die drie weken), maarja een kilo spiermassa verdeeld over je hele lichaam is nou niet echt een heel erg groot verschil.

Het lijkt me opaich wel logisch dat ik ook massa erbij ga krijgen. Andere vraag, hoezo zou ik geen massa erbij krijgen. je traint je hele lichaam hard, er is een kcal overschot, en bij 5 van de 6 oefeningen neemt je niet belachelijk veel rust en maak je ook iets meer reps. das ja ik denk wel dat ik massa win (maar kan het niet met 100% zekerheid zeggen).

Comment

Vroeg het gewoon af, want bij mij groeien de schouders en borst als gekken. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ze gewoon flink achterlopen met de rest. Zware incline presses zouden genoeg moeten zijn voor bovenkant borst. Als dat niet zo is bij jouw zou ik nog wat low incline flyes toevoegen op het eind.

Comment

Dinsdag UB
                        Bench Press /4 min rust
                        5x5x82.5
                        1x95

Toen ik begon met dit schema, had ik een max van 1x95. Nu kon ik deze 1x95 nog doen nadat ik 5x5x82.5 had gedaan. voelde goed.

Incline Bench Press /2 min rust
                        10x65
                        9x65
                        9x65

Close Grip Bench Press /2 min rust
                        10x60
                        9x65
                        8x65

Chin Ups /2 min rust
                        bwx7
                        bwx6
                        bwx5
                        10 sec rust en nog 2 reps
                        10 sec rust en nog 2 reps
                        10 sec rust en nog 1 rep

seated row /2 min rust
                        10x73
                        10x79
                        10x79

biceps hammer curl
                        8x16

Lekkere training

Comment

goeie vooruitgang dus op je bench

Comment

ik mag idd niet klagen. zeker niet aangezien ik dit schema pas 3 en een halve week volg

Comment

Ik heb het weer even allemaal bijgelezen en je bent zeker goed bezig man! Mooie fotoos ook!
                              Ik ga als ik eenmaal gewend ben in Spanje, ook het schema van falstyr volgen i.c.m. een carb-cycle bulk
                              Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Mijn trainingspartner kwam vandaag uit de nachtdienst, en had maar drie uurtjes geslapen. We hebben het dus niet zo nauw genomen met de rusttijden tussen de setjes, en gewoon op gevoel gerust. Waardoor de training meteen 25 minuten langer duurde in totaal

Deadlift /4 min rust
                                5x5x142.5
                                1x165

Front Squat /2 min rust
                                10x50
                                10x70
                                10x75
                                8x80
                                6x80

Leg Curl /2 min rust
                                10x64
                                9x64
                                8x64

Leg Press /2 min rust
                                full stack x8
                                full stack x8
                                full stack x8

Seated calf Raise /2 min rust
                                full stack + 85 kilo x10 (trainingspartner zit op de bovenkant rugleuning)
                                full stack + 85 kilo x10
                                full stack + 85 kilo x10

Hanging leg raises /2 min rust
                                10x bw
                                10x bw

plank hold
                                1x bw + 85 kilo op rug : 57 sec

Ondanks dat we rustig hebben getraind, was de training niet minder zwaar.
                                Ik was na het deadliften al kapot, en moest nog veel oefeningen doen.

Morgen de laatste borst training voor de deload week. Natuurlijk ga ik die laatste training echt helemaal los, om echt alles uit die laatste training te halen wat er nog in zit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X