ik ga deze week nog afmaken qua training. dan een week deloaden. dan ga ik weer verder verhogen met de gewichten op 5x5. Tot ik 2 trainingen achter elkaar de 5x5 niet haal. op dat moment ga ik de volgende training over op 3x3 op de hoofdoefeningen.
dynobets ub/lb bulk log
Collapse
X
-
Ik kan alleen voor mezelf spreken, en ik ga heel goed vooruit qua borst op deze manier. Iets waar ik voorheen moeite mee had.
Dit kwam deels door een niet echt super techniek (die nu wel goed is), en ook deels omdat 1x in de week borst volgooien bij mij niet echt werkt.
Is trouwens heerlijk 2x per week 5x5 benchen. elke keer weer een genot.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
hmm ja is moeilijk te zeggen na drie weken. ik zie wel iets meer vorm in borst komen (bovenkant loopt achter). Gewicht stijgt ook langzaam (een kilo erbij in die drie weken), maarja een kilo spiermassa verdeeld over je hele lichaam is nou niet echt een heel erg groot verschil.
Het lijkt me opaich wel logisch dat ik ook massa erbij ga krijgen. Andere vraag, hoezo zou ik geen massa erbij krijgen. je traint je hele lichaam hard, er is een kcal overschot, en bij 5 van de 6 oefeningen neemt je niet belachelijk veel rust en maak je ook iets meer reps. das ja ik denk wel dat ik massa win (maar kan het niet met 100% zekerheid zeggen).More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Vroeg het gewoon af, want bij mij groeien de schouders en borst als gekken. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ze gewoon flink achterlopen met de rest. Zware incline presses zouden genoeg moeten zijn voor bovenkant borst. Als dat niet zo is bij jouw zou ik nog wat low incline flyes toevoegen op het eind.
Comment
-
Dinsdag UB
Bench Press /4 min rust
5x5x82.5
1x95
Toen ik begon met dit schema, had ik een max van 1x95. Nu kon ik deze 1x95 nog doen nadat ik 5x5x82.5 had gedaan. voelde goed.
Incline Bench Press /2 min rust
10x65
9x65
9x65
Close Grip Bench Press /2 min rust
10x60
9x65
8x65
Chin Ups /2 min rust
bwx7
bwx6
bwx5
10 sec rust en nog 2 reps
10 sec rust en nog 2 reps
10 sec rust en nog 1 rep
seated row /2 min rust
10x73
10x79
10x79
biceps hammer curl
8x16
Lekkere trainingMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Mijn trainingspartner kwam vandaag uit de nachtdienst, en had maar drie uurtjes geslapen. We hebben het dus niet zo nauw genomen met de rusttijden tussen de setjes, en gewoon op gevoel gerust. Waardoor de training meteen 25 minuten langer duurde in totaal
Deadlift /4 min rust
5x5x142.5
1x165
Front Squat /2 min rust
10x50
10x70
10x75
8x80
6x80
Leg Curl /2 min rust
10x64
9x64
8x64
Leg Press /2 min rust
full stack x8
full stack x8
full stack x8
Seated calf Raise /2 min rust
full stack + 85 kilo x10 (trainingspartner zit op de bovenkant rugleuning)
full stack + 85 kilo x10
full stack + 85 kilo x10
Hanging leg raises /2 min rust
10x bw
10x bw
plank hold
1x bw + 85 kilo op rug : 57 sec
Ondanks dat we rustig hebben getraind, was de training niet minder zwaar.
Ik was na het deadliften al kapot, en moest nog veel oefeningen doen.
Morgen de laatste borst training voor de deload week. Natuurlijk ga ik die laatste training echt helemaal los, om echt alles uit die laatste training te halen wat er nog in zit.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XanthePayeer.com is een universeel platform voor het uitvoeren van financiƫle transacties via internet, dat zijn gebruikers een breed scala aan mogelijkheden...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 uur geleden -
-
Antwoord op Is a data science course useful?door LauravenusAbsolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C