dynobets ub/lb bulk log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dikke deathlift!

Comment

is er trouwens ook een reden waarom je deadlift voor front squats doet? heb dit al wel vaker gezien en vraag me nu af of er een speciale reden achter zit.
      Still shrinking.

Comment

ja want deadlift is één van de drie grote lifts die ik 5x5 doe, en waarop ik vooruit wil gaan. die oefeningen krijgen van mij daarom ook altijd prioriteit, en worden als eerste gedaan.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Bench Press /4 min rust
          5x40
          5x40
          5x60
          5x60
          5x70
          (tot hier opwarming)
          5x85
          5x85
          5x85
          4x85
          4x85

seated militairy Press /2 min rust
          10x55
          8x55
          8x55

Close grip bench press /2 min rust
          10x60
          9x65
          8x65

Chin ups /2 min rust
          7x bw
          6xbw
          5xbw
          10 sec rust en nog 1 rep
          10 sec rust en nog 1 rep
          10 sec rust en nog 1 rep
          10 sec rust en nog 1 rep
          10 sec rust en nog 1 rep

Seated row /2 min rust
          10x79
          10x79

Face Pulls /2 min rust
          10x32
          10x32
          10x32

biceps hammer curl/2 min rust
          6x18

voeten op bankje push ups (borst tot grond)
          40x (faillure)

Tijdens het bankdrukken moest ik zo hard vechten, dat ik op de rest van de oefeningen niet meer zo hard kon knallen als normaal. Nu eerst eens een weekje wat rustiger aandoen en deloaden.

Tijdens het deloaden ga ik wat meer op explosiviteit trainen, en na de training wat rek en strek werk + beetje cardio. Voeding blijft hetzelfde als nu.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

in deload zou ik gewoon hogere rep sets draaien met lichter gewicht. reps als 12-15 per setje en dan inderdaad nog wat cardiovasculair werk er bij.

Comment

lekker hoor en na deze week 3x3?of eerst nog weer 5x5?

Comment

ik zit nu nog even uit te zoeken hoe zwaar ik moet trainen tijdens het deloaden. ik denk dat ik gewoon een 25-30% minder gewicht moet nemen op elke oefening, maar zeker weet ik het niet.

Ik ga na de deload verder met 5x5, pas als ik op een oefening faal 5x5 te halen, stap ik met deze oefening over op 3x3.

ook dan blijf ik weer verhogen tot ik de 3x3 niet meer volgemaakt krijg, en dan ga ik een weekje toppen. Tijdens het weekje toppen hopen we natuurlijk dikke pr's neer te zetten.

en dan repeat. of iets anders doen

Comment

oke klinkt leuk!ga ik ook een x doen denk ik om wat kracht te ontwikkelen!hou hem in me achterhooft!

Comment

deload is helft van de gewichten die je normaal gebruikt en dan rond de 15reps per set.

Comment

Toppen wordt in de meeste schema's toch na de deload gedaan?
                      Groeten

Comment

hoeft niet per se
                        ik doe liever wel een paar daagjes de=load/rust

Comment

Deload

Back squat / 90 sec rust
                          12x60
                          12x60
                          12x60
                          12x60
                          12x60

Glute Ham Bridge / 90 sec rust
                          12x70
                          12x70
                          12x70

Lunges / 90 sec rust
                          12x40
                          12x40
                          12x40

back extension /90 sec rust
                          12xbw
                          12xbw
                          12xbw

Calf Raise /90 sec rust
                          12x100
                          12x100
                          12x100

1x 60 sec Plank Hold

daarna nog rek en strek werk voor benen gedaan. en afgesloten met 15 min cardio op de crosstrainer.

Ik had gedacht dat deloaden niets voorstelde qua training, maar opzich is het conditioneel best nog wel uitdagend (was steeds goed buiten adem, en t-shirt was kletsnat). zeker als je je rust redelijk kort houd. het voelt iig wel even lekker om het wat rustiger aan te doen.

Comment

Jouw hartslag moet als een razende tekeer gaan bij dit soort trainingen! Whoot! Lekker man!
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik had gedacht dat deloaden niets voorstelde qua training, maar opzich is het conditioneel best nog wel uitdagend (was steeds goed buiten adem, en t-shirt was kletsnat). zeker als je je rust redelijk kort houd. het voelt iig wel even lekker om het wat rustiger aan te doen.
                              Zie je eens in waarom sommige mensen puur voor de lol trainen, als je toch niet hard traint is het allemaal best wel relaxt

Soms heb je echt enorm behoefte aan die deload en ben je aan het opwarmen tot je erachter komt dat je helemaal niet zwaar hoeft, echt heel soothing, ook voor je geest om niet altijd tot de dood en verder te gaan.

Geniet van je deload
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

probeer maar eens 10 sets van 10reps squat te doen als de-load met maar 60sec rust. conditioneel dodelijk gewoon :O

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X