dynobets ub/lb bulk log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by dfuse View Post
    ben je terug nu aan't bulken misschien dat je zoveel eten achterover kapte? of is dat je cut schema?

Dat is zijn, 'ik raak overtraint door gigantisch hard benen te doen 2x per week schema dus ik heb meer voedsel nodig'-schema
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• @kojak: mijn log heet dynobets ub/lb BULK log. haha maar stiekem doe ik gewoon een crashdieet en eet maar 500 kcal per dag .

Originally posted by Yawgmoth View Post
      Dat is zijn, 'ik raak overtraint door gigantisch hard benen te doen 2x per week schema dus ik heb meer voedsel nodig'-schema
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Op zich wel goed op gevoel bezig geweest door speed reps er in te gooien. Maar 2x in de week 5x5 benen is helemaal niet te zwaar voor het lichaam. als je 2x in de week zou opwerken naar zware doubles/triples is een heel ander verhaal.

Comment

• vroeg ik iets dan dynoww?
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• sorry kojak, het was bedoeld als reactie op d-fuse. was een beetje in de war.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
              sorry kojak, het was bedoeld als reactie op d-fuse. was een beetje in de war.
              np maar vind het wel raar dat de naam 'kojak' in je opkomt als je de post van d-fuse leest.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Gefeliciteert mey je PR op de C&P.
                De rest ziet er ook allemaal goed uit. Snap alleen niet dat je niet meer bankt dan 85 kg met zulke sterke presses op andere onderdelen.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

• Vandaag weer borst + schouders.

Dinsdag UB

Bench Press /4 min rust
                  5x85
                  5x85
                  5x85
                  5x85
                  5x85

Dinsdag gaan we die 87.5 eruit persen

clean and press /2 min rust
                  3x60
                  3x65
                  3x70
                  3x70
                  1x80 (cleanen vind ik het moeilijkste, pressen valt wel mee als je genoeg leg drive hebt).

Close Grip Bench Press /2 min rust
                  10x65
                  9x70
                  8x70

Incline Bench Press /2 min rust
                  10x60
                  10x60
                  9x60

op zoon fly apparaat /2 min rust
                  10x72
                  10x72
                  10x72
                  (niet echt super zwaar, beetje pompen)

biceps hammer curl
                  10x16
                  7x16

25 push ups als afsluiting.

lekkere training. ik merk training na training duidelijk de vooruitgang. elke keer iets meer gewicht, een paar reps extra, etc. Vooralsnog gaat het gewoon lekker, en binnenkort gaan er dan ook snoeiharde pr's vallen.

Comment

• zware small grip press ivh met je bench. Tenminste als ik naar mezelf kijk. 5 x 5 doe ik met 100-105 kg. Maar smal met hetzelfde gewicht als jij.

maaruh: kom maar op met die snoeiharde pr's!

Comment

• ik heb een theorie waarom jij meer kan benchen, maar ongeveer evenveel close grip kan. mijn borst is zwak in verhouding tot schouders/triceps. daarom is borst de zwakke schakel op bankdrukken.

maarja er wordt aan gewerkt. borst ging nog nooit zo goed vooruit als nu. niet alleen maar meer kracht, maar ook begin ik langzaam aan de massa goed te merken. maargoed borst blijft nog zeker een aantal maanden mijn aandachtsgebied.

Comment

• Originally posted by ijzer View Post
                        zware small grip press ivh met je bench. Tenminste als ik naar mezelf kijk. 5 x 5 doe ik met 100-105 kg. Maar smal met hetzelfde gewicht als jij.

maaruh: kom maar op met die snoeiharde pr's!
                        Ik ben op close bench juist sterker dan op de 'gewone' bench.

Comment

• hmmm zit wat in, al heb ik verhoudingsgewijs ook wel aardige armen....

nog wat te doen dus!

Comment

• Klopt precies wat dynobet zegt, het ligt er maar net aan waar je zwakke punt ligt.

Comment

• LB training maandag:
                              5x5 Back squat (fullsquats) + paar zware doubles/triples / 4min rust

opwarming:
                              5x50
                              5x70
                              5x90

werksetjes
                              5x112.5
                              5x112.5
                              5x112.5
                              5x112.5
                              5x112.5

en een zware triple als afsluiting:
                              3x120

stiff legged deadlift
                              10x70
                              10x70
                              10x70

barbell step ups
                              10x80 (rechts en daarna links)
                              10x80 (rechts en daarna links
                              10x80 (rechts en daarna links)
                              (Deze keer op de BB step up 10 kilo meer gepakt, en dat maakte de oefening echt ongeloofelijk zwaar).

leg press (voeten wijd naar buiten, v stand)
                              10x full stack
                              10x full stack
                              8x full stack
                              (Benen waren al kapot, maar ik wou perse deze oefening echt tot de max gaan, dus heb echt elke set alles gegeven. dat resulteerde in meer reps als de andere weken).

pendlay row
                              10x50
                              10x50
                              10x50

db row
                              R- 10x26, L- 10x26
                              R- 10x26, L- 10x26
                              R- 12x26, L- 12x26 (tot faillure)

3x6-10 Calf Raise / 2 min rust
                              10x full stack + trainingspartner als extra gewicht.
                              (wel zwaar).

Ik heb op de squat, bb step ups, leg press en db rows meer gewicht en of reps genomen als vorige week. Een goede vooruitgang dus. qua rust waren we dit keer niet zo strict. training duurde twee uur.

volgende keer houd ik alle gewichten gelijk, en verhoog alleen op de squat. Ik ga dan proberen om stricter te zijn met de rustpauzen. squatten moet in ongeveer 30 min klaar zijn, en de assist 10 min per assist. totaal dus max 90 minuten. Volgende week probeer ik ook in die 90 min klaar te zijn.

Comment

• Mooie squatsessie! Doe je PL-Rows echt op snelheid?

Barbell Step Ups heb ik nog nooit gedaan btw, kan je die zien als een omgekeerde lunge? Aan het einde goed gaar zeker met benen + rug en alles zwaarder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X