lekkere training!zal zeker pittig zijn geweest met dit weer!
dynobets ub/lb bulk log
Collapse
X
-
deload UB
Bench Press /90 sec rust
12x50
12x50
12x50
12x50
12x50
Incline Bench Press /90 sec rust
12x40
12x40
12x40
Close Grip Bench Press /90 sec rust
12x40
12x40
12x40
Chin Ups /90 sec rust
bwx7
lat pulldown /90 sec rust
12x52
12x52
dumbell row /90 sec rust
12x18
12x18
12x18
biceps hammer curl
12x9
12x9
push ups voeten op bankje neus tot grond
25x
25x
tot zover mijn deload training voor bovenlichaam. was weer lekker.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
hmm ja deloaden is wel lekker. Aan de ene kant geniet ik wel een beetje van het rustiger aandoen. Aan de andere kant: je doet net iets meer als een goede warming up, en net voordat je het gevoel hebt dat je lekker bezig bent, kun je alweer stoppen. ik vind zwaar trainen eigenlijk veel leuker, en kijk er nu al naar uit als de deload over is en het echte werk weer kan beginnen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
de load training van gisteren:
deadlift
12x70
12x70
12x70
12x70
12x70
front squat
12x40
12x40
12x40
leg press
12x100
12x100
12x100
leg curl
12x36
12x36
12x36
daarna nog wat aangerommeld met buikspieroefeningen.
vervolgens een kwartiertje rek/strak oefeningen. cardio niet gedaan had het nu al warm genoeg.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
deload training van vandaag:
bankdrukken
12x50
12x50
12x50
12x50
12x50
daarna kon mijn trainingspartner het niet laten om te kijken of zijn max op bank hoger was. hij ging voor de 1x105, en die deed hij vrij makkelijk. de 1x110 lukte hem niet. Nu wou ik natuurlijk ook even testen en deed een 1x100 vrij makkelijk.
(dat is 5 kilo meer als mijn max voordat ik dit schema ging volgen. het is hetzelfde als mijn alltime PR. alleen woog ik toen 102 kilo en nu 92. Denk zelfs dat ik nog iets meer had kunnen doen met een ander opwarmings schema. over een maandje wil ik 105 gaan drukken, en aan het einde van deze korte bulk 1x110)
mili press:
12x30
12x30
12x30
close grip bench
12x40
12x40
12x40
chin ups
8x bw
lat pulldowns
12x52
12x52
face pulls
12x18
12x18
12x18
biceps hammer curl
15x9
15x9
daarna lekker naar huis. veel te warm pff.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Mijn nieuwe schema voor de komende 4 weken is het volgende. hebben jullie nog op of aanmerkingen wat beter kan?
Maandag LB
5x5 Back squat + paar zware triples / 4min rust
3x6-10 stiff legged deadlift
3x6-10 leg press
3x6-10 Glute Ham Bridge / 2 min rust
3x6-10 pendlay row
3x6-10 db row
3x6-10 Calf Raise / 2 min rust
Dinsdag UB
5x5 Bench Press /4 min rust
5x3 push press /2 min rust
3x6-10 Incline Bench Press /2 min rust
3x6-10 Close Grip Bench Press /2 min rust
3x6-10 Low incline flys /2 min rust
3x(60) Plank Holds / 2 min rust
2x6-10 biceps hammer curl
Donderdag LB
5x5 Deadlift /4 min rust
3x6-10 Stiff leggged Deadlift
3x6-10 chin ups /2 min rust
3x6-10 pendlay row /2 min rust
3x6-10 db row / 2 min rust
3x6-10 face pull OF rear delt /2 min rust
Vrijdag UB
5x5 Bench Press /4 min rust
5x3 push press / 2 min rust
3x6-10 Incline Bench Press /2 min rust
3x6-10 Close Grip Bench Press /2 min rust
3x6-10 Low incline flys /2 min rust
3x(60) Plank Holds / 2 min rust
2x6-10 biceps hammer curlMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
is het ook, echter ik zou persoonlijk dan 1 vervangen door een dumbell curl waarbij je je polsen draait (meer overall belasting van de biceps)
mbt:loaden-deloadenl; daar heb ik me nooit echt mee bezig gehouden. Toevallig een goede url voor mij?
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postik zit nu nog even uit te zoeken hoe zwaar ik moet trainen tijdens het deloaden. ik denk dat ik gewoon een 25-30% minder gewicht moet nemen op elke oefening, maar zeker weet ik het niet.
Ik ga na de deload verder met 5x5, pas als ik op een oefening faal 5x5 te halen, stap ik met deze oefening over op 3x3.
ook dan blijf ik weer verhogen tot ik de 3x3 niet meer volgemaakt krijg, en dan ga ik een weekje toppen. Tijdens het weekje toppen hopen we natuurlijk dikke pr's neer te zetten.
en dan repeat. of iets anders doen
Once you recognize that fatigue starts to "win the battle", you drop back to your best 5rep weight, except instead of doing 5-rep sets, you do 3 rep sets. Instead of doing 5 sets, you do 3 sets. Instead of working squats 3x per week, you work them 2x per week
For unloading, it's usually best if intensity is kept relatively high. (Intensity is not a perception of how hard you are working, but is a term relating to how close of a % to your rep maximum you are working - therefore, it's important during unloading weeks to still train heavy.) However, even though intensity is kept high during unloading, volume is drastically reduced, by dropping the workouts from approximately 7 exercises down to only two or three. Frequency (number of training sessions per week) is sometimes reduced, but in this program it's kept the same.
Bodybuilding.com - 2FT: Dual Factor Training - The Program. - Matt Reynolds
dus niet het verlagen van gewicht en het verhogen van het aantal reps
Comment
-
Maandag LB
Ik begon deze training iets lichter, om even in te komen. Vanaf volgende week ga ik verder waar ik gebleven was op de hoofdoefeningen. De nieuwe oefeningen moest ik even onder de knie krijgen. had wel al wat filmpjes gezien, maar het dan uiteindelijk zelf doen is toch net wat anders.
5x5 Back squat (fullsquats) + paar zware triples / 4min rust
5x105
5x105
5x105
5x105
5x105
3x115
3x115
1x120 (easy)
1x125 (PR)
3x6-10 stiff legged deadlift
10x70
8x70
7x70
(deze oefening vind ik echt supermoeilijk om goed te doen. ik heb superveel moeite ermee om de juiste houding aan te nemen. waarschijnlijk ga ik deze eruit knikkeren, en een back extension erin).
3x6-10 barbell step ups
10x40
10x50
10x60
(goede oefening die lekker aanvoelt. qua gevoel een beetje hetzelfde als een lunge, maar dan veel lekkerder. volgende keer kan ik wel wat meer gewicht nemen, maar ik wou even aftasten hoe veel ik aankan).
3x6-10 leg press (voeten wijd naar buiten, v stand)
8x full stack
8x full stack
8x full stack
(voel je heel goed in je binnenkant bovenbeen en quads).
3x6-10 Glute Ham Bridge / 2 min rust
overgeslagen. we waren al meer dan een uur bezig.
3x6-10 pendlay row
techniek was lastig onder de knie te krijgen. met lege stang ging het heel erg goed, maar met 20 kilo aan elke kant vond ik het toch echt wel lastig. wellicht volgende week beginnen met 15 aan elke kant.
8x60
8x60
8x60
3x6-10 db row
dumbells gaan maar tot 26 kilo. links was ik iets zwakker en kon maar 8-9 reps maken. rechts ging de 10 makkelijk.
R- 10x26, L- 9x26
R- 10x26, L- 8x26
R- 10x26, L- 8x26
3x6-10 Calf Raise / 2 min rust
10x full stack + trainingspartner als extra gewicht.
(alleen laatste setje was echt heavy).
3x6-10 Face pulls/ 2 min rust
10x32
10x32
10x32
Was opzich wel een goede training, maar omdat er veel nieuwe oefeningen tussen zaten, kostte het veel tijd. We waren alleen al een half uur aan het squatten. daarna nog 40 minuten om benen af te maken, en toen nog een half uurtje rug. totaal tijd 1.45 uur. Dat moet en kan iets sneller. Eventueel ook gewoon 1-2 oefeningen eruit knallen op deze dag, of wat minder setjes.
ik zou feedback op mijn trainingsschema ook heel fijn vinden, aangezien ik niet weet of ik nu goed bezig ben. (En als iemand een beter alternatief weet voor de stiff legged deadlift, dan hoor ik het ook graag)
Morgen is het iig een fikse borst/schouder training. Dus dat wordt leuk.
tot morgen.Last edited by dynobet; 05-07-2010, 16:14.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment