Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Fly op machine 2 minuten rust
20 x 55kg
20 x 55kg
20 x 55kg dropset vanaf hier
10 x 45kg
10 x 35kg
Ik merk dat de eerste 10-15 reps snel gaan vaak de eerste 30 seconden van de uitvoer en daarna heb ik rust nodig om de overige eruit te persen. Ik doe liever paused reps, dan dat ik helemaal met licht gewicht moet gaan trainen. 40-50kg op bench is al niet veel, maar toch.
zo je voeld je borst spiere wel kei hard brande lekekre training lijk me erg pittig
Ja je voelt je gewoon moe tijdens de sets om de 20 reps vol te maken.
Ik had trouwens geluk..
Ik was met de 55kg bezig en deed de 20ste rep, maar ik kreeg hem niet helemaal tot boven. Dus ik gooide hem met rechts in de onderste haak en met links op de rand dit zag ik niet en ik kwam gelijk omhoog, omdat ik dat altijd doe als ik klaar ben en toen viel de stang met gewichten precies achter me net, omdat hij niet goed in de haak zat.
Was wel even schrikken, maar kon er wel om lachen en gewoon doorgetraind en me niet verder aan gestoord..
hihih ik had ook een keer toen pas in de sportschool trainde.
Iedereen kwam gelijk kijke werd der toen erg verlege van kon toen hele maal niet meer traine.
Maar goed zo dat lekker vedder ben gaan traine netjes
Lol hahah wpb, ik had dat pas geleden bij een powerrack. Toen haalde ik alle gewichten van 1 kant weg, maar was vergeten dat er aan de andere kant ook gewichten stond. Huppa barbell bijna tegen me kop :P
Haha kon er wel om lachen achteraf, maar blij dat hij niet op me viel scheelt weer een hoop gezeik, want over minder dan 3 weken begint me opleiding al . Net alle kleding gehaald etc, dus daar kan het niet aan liggen . Als alle maten maar goed blijven en zijn.
Pull ups iets breder dan schouderbreedte
20 x bw - 8kg
20 x bw - 7kg (met hulp waar nodig)
20 x bw - 6kg (met hulp waar nodig)
Reverse grip barbell bent over row
20 x 50kg
20 x 50kg
30 x 40kg
Barbell shrug (gripproblemen hier bij de 90kg)
20 x 80kg
20 x 90kg
20 x 90kg
V-bar lat pulldown
20 x 28,5kg
20 x 33,5kg
20 x 33,5kg
Behind the neck lat pull down
20 x 23,5kg
20 x 23,5kg
20 x 28,5kg (met hulp of dit as 33,5kg)
Rust was tussen de 2 minuten en soms 4, omdat mijn broer dan te lang bezig was met rust en uitvoering, maarja beide in ieder geval bijna tot falen getraind bij elke set soms zelf tot falen.
Geinige training was het wel.
Deze week nog schouders en benen, core. Dan rusten, lekker herstellen en knallen daarna weer.
Omdat ik mijn grip altijd wilde verbeteren heb ik eigenlijk nooit straps gekocht, anders kan je wat oefeningen wel zwaarder gaan zoals shrugs. Nu zijn mijn onderarmen de beperkende factor, maarja.
Gewoon eraan beginnen en je gaat vanzelf vooruit .
ze deden gebruikt optrekken als warming up of ze nu borst of bene trainde altijd een stuk of 5 a 6 setjes.
breed en achter hun nek dee eentje altijd
De andre deden normale chins.
op het einde smal vast houde en dan hun arme gebogen net als een bb crul ddeze maar halve wegen de spaning de rop hou 1 a 1,3 min schat ik in 2 a 3 keer.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment