Gameface's Dagboek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb wel een paar tips. Zie zelf maar wat je er mee doet.
    Gebruik nu zelf GABA en daar slaap ik 2x beter door, maar dat is voor de kwaliteit van je slaap, niet het in slaap vallen zelf dus denk dat je daar niet veel aan hebt verder.

Wat wel kan helpen:

- Lezen. Zeker als je niet van lezen houd en/of het een heel saai boek is. Neem maar van mij aan dat je daar moe van word.
    - Zoals al gezegd, ga geen tv kijken ofzo voor het slapen, word het alleen maar erger.
    - Klinkt misschien raar, maar ga rukken voordat je gaat slapen. Als mannen klaarkomen worden ze daarna bijna altijd slaperig. In dit geval kun je dat dus als je voordeel gebruiken en val je makkelijker in slaap.
    - Neem een koude douche. Dan ben je lekker fris enzo. (Zeker nu het zo benauwd is)
    - Zoals ook al aangegeven, zorg dat je ongestoord kan slapen. Dus alles donker, en natuurlijk zo min mogelijk geluid in je omgeving.

Verder kan ik zo direct niet echt iets bedenken.

Comment

Originally posted by Mister XXL View Post
      Ik heb wel een paar tips. Zie zelf maar wat je er mee doet.
      Gebruik nu zelf GABA en daar slaap ik 2x beter door, maar dat is voor de kwaliteit van je slaap, niet het in slaap vallen zelf dus denk dat je daar niet veel aan hebt verder.

Wat wel kan helpen:

- Lezen. Zeker als je niet van lezen houd en/of het een heel saai boek is. Neem maar van mij aan dat je daar moe van word.
      - Zoals al gezegd, ga geen tv kijken ofzo voor het slapen, word het alleen maar erger.
      - Klinkt misschien raar, maar ga rukken voordat je gaat slapen. Als mannen klaarkomen worden ze daarna bijna altijd slaperig. In dit geval kun je dat dus als je voordeel gebruiken en val je makkelijker in slaap.
      - Neem een koude douche. Dan ben je lekker fris enzo. (Zeker nu het zo benauwd is)
      - Zoals ook al aangegeven, zorg dat je ongestoord kan slapen. Dus alles donker, en natuurlijk zo min mogelijk geluid in je omgeving.

Verder kan ik zo direct niet echt iets bedenken.
      daarom heb ik dus nooit slaapproblemen hahaha
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Trouwens.. wat maakt paardenvlees beter dan kip bijvoorbeeld? Tenminste, zo een beeld heb ik over paardenvlees.

En ik bedoel dus buiten de KEV waardes.

Comment

Originally posted by gameface View Post
          Trouwens.. wat maakt paardenvlees beter dan kip bijvoorbeeld? Tenminste, zo een beeld heb ik over paardenvlees.

En ik bedoel dus buiten de KEV waardes.
          Alistair Overeem eet ook shitloads of horse meat.
          You can be part of my meal tonight.

Comment

Paardenvlees is minder populair vlees, en is veel minder vraag naar. Paarden hoeven dus niet in een x aantal weken grootgefokt of vetgemest te worden met speciaal voer en allemaal hormonen.

Ik denk dat daar het grote verschil in zit. Vorige week was de kipfilet bij de ah weer in de aanbieding (heb zelf 16 kilo kip ingekocht, schoongemaakt en ingevroren haha), en als je dan ziet hoe groot sommige van die kipfilets waren, dan wil je niet weten wat voor een reuzenkippen dat moeten geweest zijn. En al helemaal niet hoe het komt dat deze kippen in vrij korte tijd zo groot zijn geworden.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
              Alistair Overeem eet ook shitloads of horse meat.
              Door dat filmpje ben ik nieuwsgierig geworden ernaar.

Originally posted by dynobet View Post
              Paardenvlees is minder populair vlees, en is veel minder vraag naar. Paarden hoeven dus niet in een x aantal weken grootgefokt of vetgemest te worden met speciaal voer en allemaal hormonen.

Ik denk dat daar het grote verschil in zit. Vorige week was de kipfilet bij de ah weer in de aanbieding (heb zelf 16 kilo kip ingekocht, schoongemaakt en ingevroren haha), en als je dan ziet hoe groot sommige van die kipfilets waren, dan wil je niet weten wat voor een reuzenkippen dat moeten geweest zijn. En al helemaal niet hoe het komt dat deze kippen in vrij korte tijd zo groot zijn geworden.
              Dus je wilt zeggen dat paardenvlees een voordeel daarin heeft? Of juist niet?

Comment

lijkt me duidelijk een voordeel ja.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik heb melatonin de nacht van vrijdag op zaterdag genomen en was binnen een kwartier in dromenland. Ik heb zo een goeie nacht gehad!!!!

Gister aardig was alcohol gebunkerd.

Comment

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Voor het eerst kwark op school gegeten.

Best irritant hoor.. die droge magere kwark van de albert heijn zonder toevoeging.

Comment

• ben je nou al begonnen met trainen? of hoe zit dat?
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                          ben je nou al begonnen met trainen? of hoe zit dat?
                          Ja vorige week ff fullbody gedaan maar sinds vandaag ook ff weer voeding op orde.

Comment

• Buikje gekregen of valt t mee?

Comment

• Originally posted by melvinafca View Post
                              Buikje gekregen of valt t mee?
                              Valt mee.. lijkt precies zelfde eigenlijk.. ik ben ook maar 3kilo afgevallen :P.

Comment

• Ik ga gamen met dank aan gameface :d

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X