Nibor76nl Log 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by talalelh15 View Post
    Hoe kwam jij daaracther?
    Omdat het te lang duurde voor een gewone spierpijn.
    Ook voelde het net iets anders en ik had een zeurende pijn..
    Na een poosje straalde het uit naar mijn arm..

Dus dat was geen normale spierpijn..

Comment

• pijn

Originally posted by nibor76nl View Post
      Omdat het te lang duurde voor een gewone spierpijn.
      Ook voelde het net iets anders en ik had een zeurende pijn..
      Na een poosje straalde het uit naar mijn arm..

Dus dat was geen normale spierpijn..
      Hey man is het rechte of links,en ben je rechts of links vanuit je eigen?

Comment

• Het lijkt wel alsof iedereen een ontsteking krijgt

Heb mijn eigen logje trouwens gestart, weet niet of je m al gezien had? Ik ga vanavond weer trainen, dus morgen (als ik op mijn werk ben ) ga ik hem updaten!

Comment

• Vandaag lekker getraind..

4 setjes Seated Row's met iets van 65 kilo..

4 setjes zittend op een machine die lijkt op de oefening van een T-bar row...

4 setjes op machine die dezelfde beweging maakt als de Lat pull down.. deze lekker zwaar kunnen doen gelukkig...

Hierna ff wat dumbell curls gedaan met losse dumbells om vervolgens te knallen met cable curl's..
          4 setjes met 24 kilo tot failure..

Steeds tussendoor dus als superset heb ik voor het eerst overhead rope pull's gedaan..heerlijke oefening zeg.. met 20 kg en 22 kg.

Hierna nog op een machine waar je 2 hendels naar beneden duw voor je triceps.

En om het af te maken nog machine preacher curl's gedaan tot mijn biceps op knallen stonden..

Als beloning nog ff 2x de sauna in gedoken , maar ik moest steeds aan Beeps denken dus...hahaha

Morgen waarschijnlijk maar Benen en Buik trainen...

Comment

• Je moet is niet zoveel aan Beeps denken en wat harder trainen maatje!

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
              Hey man is het rechte of links,en ben je rechts of links vanuit je eigen?
              Is mijn rechter schouder en ik ben rechts...

Comment

• Ahhhhh dus je hebt nu erg veel pijn met rukken!

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
                  Ahhhhh dus je hebt nu erg veel pijn met rukken!
                  Graag on-topic blijven...

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                    Seated T-bar row?
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                      Seated T-bar row?
                      seated nibor row
                      nibor doet wel veel gekke oefeningen.. ben jij meer fitness gericht nibor?
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                        Seated T-bar row?
                        Ik heb ff gezocht...

Deze is het..

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                          seated nibor row
                          nibor doet wel veel gekke oefeningen.. ben jij meer fitness gericht nibor?
                          Ik ben ook een gek mannetje he

Mijn interesse lig tussen bodybuilding en fitness in..

Ik noem het maar hardcore fitness..

Aangezien ik geen A.S. wil gebruiken zal ik nooit echt een beest worden , maar ik probeer het uiterste eruit te halen wat op mijn leeftijd nog mogenlijk is met naturel bodybuilding.

Comment

Aangezien ik geen A.S. wil gebruiken zal ik nooit echt een beest worden , .
                            Want ?

Je kan met goede training, voeding, supps en de juiste timing erg groot worden, een beest dus ook gewoon. Kost wat jaartjes, maar het kan gewoon, heb je geen AAS voor nodig.

Knallen en goed eten!

je apparaat is ook gewoon seated row. Maar meer comfortabel....pakt iig exact dezelfde spieren aan als seated cable row.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                              Want ?

Je kan met goede training, voeding, supps en de juiste timing erg groot worden, een beest dus ook gewoon. Kost wat jaartjes, maar het kan gewoon, heb je geen AAS voor nodig.

Knallen en goed eten!

je apparaat is ook gewoon seated row. Maar meer comfortabel....pakt iig exact dezelfde spieren aan als seated cable row.
                              Ik doe mijn best en ik ben nog lang niet van plan om te stoppen dus nog alle tijd..

Je pakt inderdaad dezelfde spieren alleen pak je het hier wijder dan met zo'n triangel handvat bij de seated cable row..

Comment

Vandaag lekker getraind..

4 setjes Seated Row's met iets van 65 kilo..

4 setjes op machine die dezelfde beweging maakt als de Lat pull down.. deze lekker zwaar kunnen doen gelukkig...

Hierna ff wat dumbell curls gedaan met losse dumbells om vervolgens te knallen met cable curl's..
                                4 setjes met 24 kilo tot failure..

Steeds tussendoor dus als superset heb ik voor het eerst overhead rope pull's gedaan..heerlijke oefening zeg.. met 20 kg en 22 kg.

Hierna nog op een machine waar je 2 hendels naar beneden duw voor je triceps.

En om het af te maken nog machine preacher curl's gedaan tot mijn biceps op knallen stonden..

Als beloning nog ff 2x de sauna in gedoken , maar ik moest steeds aan Beeps denken dus...hahaha

Morgen waarschijnlijk maar Benen en Buik trainen...
                                lekkere training, zal als ik jou was wel minder machines gebruike.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X