Nibor76nl Log 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nibor76nl View Post
    Alweer pizza??? pffffff
    Zo weeg je morgenvroeg tenminste genoeg voor je foto's.

Maar verder ben ik het deze keer eensch met snuff. Want het spijt me dat ik het moet zeggen, maar je mag inderdaad iets meer gaan eten. Want volgens mij hang je al een behoorlijk lange tijd zo rond de 72-74kg.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ik zal komend jaar flink moeten werken aan mijn benen en schouders..en de wijdte van mijn rug..
      Stevig roeien, hard duwen en diep door de knietjes zakken dus!
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
        Ben ik ook erg benieuwd naar
        Na al die succesverhalen in je gym, klinkt het alsof je bijzonder veel vooruitgang hebt geboekt sinds die meeting. En dat is altijd leuk om te zien!

Apart trouwens, een gym die wel oog heeft voor zon fysiek (meeste gyms kijken daar toch heel anders naar, laat staan dat ze het leuk vinden als je gaat poseren), die niet de perfecte apparatuur heeft, maar wel openstaat voor nieuwe spullen kopen en tips over voeding.
        Heb je geluk mee, is niet makkelijk om zoiets te vinden

Beter Jack de Ripper dan Jack de prikker
        He Patriesje..

Wanneer kom jij eens met een log over jouw keiharde trainingen en uitgekiend dieet..
        Ik denk dat veel dames en ook heren wel nieuwsgierig zijn naar het log van een vrouw die onder begeleiding staat van Robbie en Mascha Tieken..

Lijk mij best leuk om te volgen ..

Comment

• Inderdaad lekker gaan knallen met die benen! Squatten tot je kruipend naar huis moet, want dat kan nu gewoon!

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Nou, dat ook weer niet maar er mag toch nog wel het een en ander aan massa op kerel.
            je heb gelijk hoor..

Er mag zeker nog wel wat kilo's bij... ben hard bezig...

Comment

He Patriesje..

Wanneer kom jij eens met een log over jouw keiharde trainingen en uitgekiend dieet..
              Ik denk dat veel dames en ook heren wel nieuwsgierig zijn naar het log van een vrouw die onder begeleiding staat van Robbie en Mascha Tieken..

Ja, dat kan ik beamen! Ik maak aardige vorderingen zoals het gaat, maar wie weet heb ik ook wel wat aan die professionele tips...
              No pain, no gain!!

Comment

He Patriesje..

Ik heb (ook vóór Robbie en Mascha) al vaker gezegd dat ik geen logjes bijhoud. Ik houd er niet van, en vind het totaal niet motiverend.

Daarbij deel ik mijn training- en voedingsschema niet, simpelweg omdat het puur op mij gemaakt is. Een ander heeft daar niets aan
                Tevens ben ik absoluut niet van mening dat ik het perfect doe, integendeel. Ik zie altijd meer dan genoeg over mezelf wat veel beter kan.

Maar, allerbeste Robin, ik word er wel een beetje moe van, dat jij bij alles Robbie en Mascha hun naam naar voren gooit. Ik ben dolblij met hun, maar af en toe wek je bij mij de illusie dat ik er maar een beetje mee loop te pochen. Iets wat nergens op slaat, en zou slaan

Maargoed, dit alles heeft 0,0 temaken met de oorsprong waarom er om je progressiefoto's gevraagd werd

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                  Ik heb (ook vóór Robbie en Mascha) al vaker gezegd dat ik geen logjes bijhoud. Ik houd er niet van, en vind het totaal niet motiverend.

Toch jammer..ik denk oprecht dat jij veel vrouwen kan helpen.

Daarbij deel ik mijn training- en voedingsschema niet, simpelweg omdat het puur op mij gemaakt is. Een ander heeft daar niets aan

Een ander kan juist veel leren zo..ook al is het puur voor jou gemaakt..
                  Zit altijd wel wat leerzaams tussen toch?

Tevens ben ik absoluut niet van mening dat ik het perfect doe, integendeel. Ik zie altijd meer dan genoeg over mezelf wat veel beter kan.

Maar, allerbeste Robin, ik word er wel een beetje moe van, dat jij bij alles Robbie en Mascha hun naam naar voren gooit. Ik ben dolblij met hun, maar af en toe wek je bij mij de illusie dat ik er maar een beetje mee loop te pochen. Iets wat nergens op slaat, en zou slaan

Grappig...maar Robbie en Mascha gooien hun zelf al genoeg naar voren toe(hoef ik niet eens voor hun te doen)
                  De hele bb wereld mag/moet onderhand weten wie Mascha en Robbie zijn..zorgen ze zelf al genoeg voor toch?

Maargoed, dit alles heeft 0,0 temaken met de oorsprong waarom er om je progressiefoto's gevraagd werd
                  .....

Comment

• hey nibor kerel ik heb nog een speedo maatje L voor je liggen... als er interesse is
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by Sammy75 View Post
                      Ja, dat kan ik beamen! Ik maak aardige vorderingen zoals het gaat, maar wie weet heb ik ook wel wat aan die professionele tips...
                      en jij niet alleen denk ik..

Het zou toch zonde zijn van alle kennis en dat andere vrouwen niets kunnen leren en lezen over iemand zoals Patricia..

Zou juist leuk zijn om anderen te helpen door wat inzicht te geven..

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                        hey nibor kerel ik heb nog een speedo maatje L voor je liggen... als er interesse is
                        welke kleur?

Comment

Toch jammer..ik denk oprecht dat jij veel vrouwen kan helpen.
                          Dat ben ik niet verplicht én het is niet afhankelijk van een log.

Een ander kan juist veel leren zo..ook al is het puur voor jou gemaakt..
                          Zit altijd wel wat leerzaams tussen toch?
                          Ja? Leg mij dan eens uit wat een ander eraan heeft, als ik bv bij de uitvoering van een cable row moet oppassen dat ik niet teveel mijn schouders optrek? Om maar een voorbeeldje te geven.. Dan moet maar net toevallig het juiste persoon toevallig de desbetreffende post in de desbetreffende log lezen, en het toevallig op zichzelf projecteren.
                          Wat de toegevoegde waarde is boven een log, boven reageren in een topic?

Grappig...maar Robbie en Mascha gooien hun zelf al genoeg naar voren toe(hoef ik niet eens voor hun te doen)
                          De hele bb wereld mag/moet onderhand weten wie Mascha en Robbie zijn..zorgen ze zelf al genoeg voor toch?
                          Is het nu serieus zon moeilijke vraag? Want dat is geen antwoord erop, het is niet eens relevante informatie.
                          Originally posted by Sammy75 View Post
                          Er is helemaal niets professioneel aan mij. Voor professionaliteit moet je rechtstreeks bij hun zijn.

Comment

• Ik ken die trainers iig niet. Ook geen behoefte toe. Ik ben toch veels te eigenwijs en krenterig voor een trainer.

En verder ben ik het eens met patricia: om constant alle tips van iedereen in je logje op te sommen schiet ook niet op. Dan dump je gewoon het hele bodybuild-internet in je logje, en belast de servers alleen maar
                            Last edited by scoobydoo; 09-11-2011, 19:00.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                              Ik ben toch veels te eigenwijs en krenterig voor een trainer.

Zozo, nounou!

om constant alle tips van iedereen in je logje op te sommen schiet ook niet op.
                              Hoeft helemaal niet, gewoon lezen en verders negeren als het je niet interesseert. Verders neerkwakken wa je zelf wil delen met anderen.

Comment

welke kleur?

Maar dan iets strakker Ik heb er ook een voor patricia... (als ze wil )
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X