Ik lig ziek op bed, hoesten, koorts, roggelen, pijn in mijn kop, neusholtes verstopt, dat wordt niet trainen vandaag.
4 dagen-split Falstyr->uitvoering Jowie1981
Collapse
X
-
Vandaag ga ik toch ff naar the gym, ff al mijn spieren een beetje bewegen, niet voluit maar gewoon alles een paar keer aanspannen zodat toch bloed even door de spieren gepompt wordt.
Morgen met mijn verkouden kop naar Solar, zou zonde zijn van die 100euro en mijn vrouwtje wil niet alleen gaan. Hopelijk gaat mijn middag dutje me weer wat genezing brengen...
Latersss
LAterssssCutting
Comment
-
Vandaag even naar the Gym geweest, begon met borst maar door mijn breakweek in de ardennen heb ik nu nog spierpijn van dinsdag, man man, 50kg benchen en pijn dat het deed. Gewicht lekker terug gehangen in het rek en benen gaan doen.
Lekker op de legcurl gaan zitten:
Leg curl:
12x60kg
10x70kg
8x80kg
Leg extension:
12x70kg
10x80kg
7x90kg
Legpress:
12x140kg
10x160kg
8x170kg
Genoeg voor vandaag, ben nog te zwak om echt te knallen, dan nog ff wat rug en biceps .
Pendlay Row:
12x40kg
10x40kg Geen zin meer, mijn maatje stelt voor om nog even te roeien met de Kabel
Seated Cable Row:
beginnen met 10pounds dan steeds 5 hh en de pin 1 plek omlaag totdat we bij de 200pounds zijn.
Barbel bicep curl, 8hh rechtop 8 hh voorovergebogen:
3x (8x30kg->8x30kg)
Genoeg voor vandaag, nu lekker uitrusten morgen naar Solar(met mijn zieke kop)Cutting
Comment
-
Daar ging ie dan, 3,5 uur slaap gehad vannacht(overgevende vrouw in bed, ziek van het Festival voer)
Vol goede moed gestart aan mijn training,lichte koppijn en een nog maar half verstopte neus.
Box Squat:
10x20kg
10x50kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
15x20kg
Stifflegged deadlift:
12x60kg
12x60kg
10x60kg(voelde licht mijn onderrug pijn doen)
Leg extension machine:
10x70kg
10x80kg
7x90kg Nu was het genoeg, ik kreeg de laatste hh niet meer helemaal omhoog.
Leg curl Machine:
10x60kg
10x70kg
6x80kg De Stifflegged deadlift had er toch flink ingehakt! Meer hh zaten er niet in.
Toen deed ik wat verkeerd om ik wilde eigenlijk eerst chins doen en daarna Pendlay Row maar ik was weer veel te snel aan het gaan:
Pendlay Row:
10x60kg
8x70kg
8x70kg
Chins:
4xBW
5x-10kg
6x-20kg
DB-Row:
10x40kg
9x40kg
7x40kg
Bicepcurl met benchstang met 30kg 8hh rechtop->8hh voorover gebogen zonder pauze:
8x30kg->8x30kg
8x35kg->8x35kg
8x35kg->8x35kg
BicepMachine:
12x60kg
12x70kg
7x80kg
Vannacht ga ik echt weer 8 uur slapen anders sterk ik niet genoeg aan voor mijn training morgen. Ik zit nu al in slaap te vallen achter mijn Laptop, het ruikt naar kippenpoten in braadzak die mijn vrouw aan het maken is en ik val om van de honger!!
LatersssCutting
Comment
-
Originally posted by lucky_luc View Postzo goeie training zeg je rkijg der wel volgens mij een hele goede pomp van over heel je lichaam
Het ging vandaag best aardig, heb nog niet al mijn kracht terug om de squat 5x5 te doen maar dat komt wel weer na mijn vakantie! Dan ga ik weer voor wat PR's en daarna het schema aanpassen en ga ik nog voor wat meer massa.Cutting
Comment
-
oke succes.
Ik zelf probeer me vet vermindere maar op een gezonde manier dus probeer heel langzaam.
ben al blij als einde van jar rond 14 a 16% zit.
Hoop ook zelf iets aan massa aan te zette als me body vet laag word of dat lukt weet je maar nooit zeker
doe wel elke ochten een uurtje cardio smorgens buite 40 a 55 min matig tempo
Comment
-
Vandaag is het niet gelukt om te gaan trainen, op het werk was ik al helemaal naar de klote, die k*t verkoudheid ook! Ik viel gewoon in slaap, onderweg naar huis flink lopen slingeren en bijna in slaap gevallen.
Morgen weer een kans.
Cutting
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-