Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Kojak: Ik ben inderdaad wel aan het deken over een nieuw schema. Wat ik ga doen is nu even een maandje hoog in volume en daarna weer 6-8weken vol het schema rammen en kijken of ik genoeg vooruitgang boek. Lukt dat niet dan ga ik een ander schema maken... En de bench gaat lekker, ook met volume gaat het goed zo.
BigO:Het volume zit er lekker in, ben benieuwt hoet het na deze maand gaat
Vandaag vanaf 07.00 tot 15.00 gewerkt, het was druk dus ik heb niet echt genoeg kunnen eten. 100 gram havermout, wat wey poeder, 2 mandarijnen, 200gram kipfilet. 2 sneden brood en wat knackerbrod.. Ik was mijn kwark vergeten mee te nemen..
Om 16.00 uur was ik in de sportschool.. heb daar ff zo'n power reep genomen voor wat extra eiwit en wat carbs.. niet te vreten, die zelfgemaakte zijn veel lekkerder!
Stiff legged deadlift:
15x50kg
15x60kg
15x70kg ging lekker, geen pijn in de onderrug.
Lunges met 2x12kg DB:
20stappen
20stappen
20stappen
Pendlay Row:
15x50kg
15x60kg
15x70kg.. laatste 4 hh paused reps
DB Row:
12x40kg
12x40kg
12x40kg met links gaat het steeds beter. Voorheen trok ik met mijn hele arm het gewicht omhoog. Nu gaat het steeds beter met de juiste spier.
Geen Biceps vandaag, mijn vrouwtje wilde dat ik op tijd was voor het eten Vanavond kreeg ik 200gram beenham met een klein beetje aardappel en 500gram Broccoli, een eetlepel zelfgemaakte mayonaise erbij, lekker hoor!!!
De training was ongeveer een uur, had sneller gekund maar ik heb ff staan ouwehoeren met wat trainingsmaatjes.
Wide grip lat pulldown:
12x82kg
12x82kg
11x82kg ging lekker Volgens mij VPR
Barbell curl:
20x20kg
20x25kg
18x25kg
Hammer curl:
15x12kg
15x14kg
15x16kg 2 x paused rep.
15min Hiit crosstrainer.
Nu komt het, ik ben anderhalf uur gaan bowlen met wat vrienden en daarna met mijn vrouw nog een keer naar the gym geweest.Zij heeft een uur hardgelopen en ik heb nog wat extra gedaan.
Behoorlijk volume weer die laatste trainingen van je !
Benen vol bij deadlift ? Dat ligt aan die boxsquats ervoor neem ik aan ?
Misschien is het een idee om er 1 of 2 oefeningen tussen te hebben ?
Nu zullen er vast genoeg mensen zijn die aangeven dat je je DL beter aan het begin van je training kunt plaatsen dan ergens middenin of aan het eind
Mij bevalt het in ieder geval het best om, wanneer ik squats en DL op dezelfde dag 'moet' doen, minimaal 1 'niet-benen' oefening ertussen te hebben, zodat ik weer (zo goed als) vol voor de DL kan gaan.
voordeel van beidde oefeningen op 1 dag is ook je cns-belasting - ik doe het eigenlijk ook - alleen pak ik wat minder volume
hoe gaan de laatste sets nou bij de squats/deadlifts - merk je iets aan techniek of gaat dat goed
voordeel van beidde oefeningen op 1 dag is ook je cns-belasting - ik doe het eigenlijk ook - alleen pak ik wat minder volume
hoe gaan de laatste sets nou bij de squats/deadlifts - merk je iets aan techniek of gaat dat goed
Maakt het daarbij nog wat uit of je ze direct achter elkaar doet, of dat er 1 of 2 oefeningen tussen zitten ?
Dat was @Jowie neem ik aan ?
Behoorlijk volume weer die laatste trainingen van je !
Benen vol bij deadlift ? Dat ligt aan die boxsquats ervoor neem ik aan ?
Misschien is het een idee om er 1 of 2 oefeningen tussen te hebben ?
Nu zullen er vast genoeg mensen zijn die aangeven dat je je DL beter aan het begin van je training kunt plaatsen dan ergens middenin of aan het eind
Mij bevalt het in ieder geval het best om, wanneer ik squats en DL op dezelfde dag 'moet' doen, minimaal 1 'niet-benen' oefening ertussen te hebben, zodat ik weer (zo goed als) vol voor de DL kan gaan.
Normaal doe ik de deadlift en squat niet op 1 dag maar ik had er zin in.
De laatste set met de box squat op dat volume is erg zwaar hoor, de laatste 3 h moet ik soms ff 1,5 sec rust pakken
Maar ik moet zeggen dat de deadlift met 100 a 110 kg wel aardig goed gaat omdat het niet vreselijk zwaar is.
Donderdag pakik ze weer op 1 dag. Misschien een rug oefening er tussen doen om de beentjes wat rust te geven
De laatste 4e set is fucking. Meestal loop ik duizelig naar een bankje als de laatste set af is.
Wel vind ik het hoge volume echt even een super afwisseling. Mijn techniek wordt er zeker beter van doordat het niet op volle kracht is. Wel heerlijk hoe je de spiervezel uitput.
Boxsquat:
10x50kg
10x70kg
10x80kg
10x80kg Geen 90 gedaan ivm dat ik de techniek aan het bij spijkeren ben. Knieen goed naar buiten drukken tijdens de beweging .
Stifflegged deadlift:
15x60kg
15x70kg
15x70kg
Lunges met 2x12kg DB:
24 stappen
24 stappen
24stappen VPR
Optrekken BW 105 kg:
5x
4x
4x
3x
Lat pull down:
12x82kg
12x82kg
12x82kg
Pendlayrow:
15x60kg
13x70kg
12x70kg
DB Row:
15x38kg
14x38kg verloor grip
13x38kg Tering nu was ik echt naar de kloten..
Korte training 50 min lekker hoog volume en flink naar de klote.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment