Kojak's log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by kojak View Post
    voelde allemaal minder soepel, volgende keer gewoon wachten en squatten als eerste oefening.
    Had je geen last van de warmte daar? Ik vond het bizar warm. Het lijkt wel alsof het de laatste tijd daaro steeds warmer wordt, terwijl het wel meeviel toen het een tijdje terug écht zomers weer was?

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
      Met al de kennis over voeding die aanwezig is in het forum moet het toch wel lukken, lijkt mij.
      blijkbaar werkt de praktijk net iets anders..

Originally posted by Patricia86 View Post
      Had je geen last van de warmte daar? Ik vond het bizar warm. Het lijkt wel alsof het de laatste tijd daaro steeds warmer wordt, terwijl het wel meeviel toen het een tijdje terug écht zomers weer was?
      pff ja echt wel, bij de eerste oefening al tijdens het opwarmen. Misschien kwam het omdat het vandaag echt druk was. En ik irriteer me snel als ik zwaar train en er achter mij lachende en brullende jongetjes zijn die op de chest press zitten. daarnaast doen die 3 ventilators vrij weinig.
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

blijkbaar werkt de praktijk net iets anders..
        Wat ik bedoel is, stel je vraagt vriendelijk aan dynobet of hij je wilt helpen met jou voeding.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
          Wat ik bedoel is, stel je vraagt vriendelijk aan dynobet of hij je wilt helpen met jou voeding.
          heb ik al een tijdje terug gedaan, daarnaast ben ik de domste niet om een voedingsschema op te stellen. Lijkt net of voeding geen effect heeft op mijn lichaam. Bij +3000 kcal voel ik me gewoon moe en niet zo sterk terwijl mijn kracht nu wel begint te stijgen op sommige oefeningen bij een kcal van rond de 2800. Daarnaast kwamen er een tijdje terug ook wel eens dagen voor dat ik met 1500 kcal de dag eindigde en toch niet de minste training had neergezet.
          Last edited by kojak; 09-07-2012, 22:30.

Comment

pff ja echt wel, bij de eerste oefening al tijdens het opwarmen. Misschien kwam het omdat het vandaag echt druk was. En ik irriteer me snel als ik zwaar train en er achter mij lachende en brullende jongetjes zijn die op de chest press zitten. daarnaast doen die 3 ventilators vrij weinig.
            Hahahahaha meestal zit ik teveel in mijn wereldje om dat te merken... Maar tot twee keer aan toe werd hetgeen waar ik bezig was ingepikt, dus ik was er ook niet erg van gecharmeerd. Maar was voor mij voorlopig de laatste keer op dat tijdstip

Met betrekking tot je voeding.... ik dacht eerst ook dat ik het allemaal wel goed deed. Heeft destijds op meerdere fora gestaan en toen niet echt commentaar op gehad. Toen Rob mijn schema onder ogen kreeg is er uuuuhm helemaal niets van over gebleven En dat zie ik terug in de progressie. Dus njah wat er op het internet staat is ook niet alles. En als het niet doet wat het zou moeten doen, is het waarschijnlijk nog wel ruimte voor verbetering?
            Last edited by Patricia86; 09-07-2012, 22:32.

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
              Hahahahaha meestal zit ik teveel in mijn wereldje om dat te merken... Maar tot twee keer aan toe werd hetgeen waar ik bezig was ingepikt, dus ik was er ook niet erg van gecharmeerd. Maar was voor mij voorlopig de laatste keer op dat tijdstip

Met betrekking tot je voeding.... ik dacht eerst ook dat ik het allemaal wel goed deed. Heeft destijds op meerdere fora gestaan en toen niet echt commentaar op gehad. Toen Rob mijn schema onder ogen kreeg is er uuuuhm helemaal niets van over gebleven En dat zie ik terug in de progressie. Dus njah als het niet doet wat het zou moeten doen, is het waarschijnlijk nog wel ruimte voor verbetering?
              haha ja ik zit er zelf ook aan te denken om wat vroeger te trainen, alleen wordt dat moeilijk ivm werk. Maar hier boven reageerde Rob al en hoopte stiekem op nog een reactie van hem, alleen die kwam er niet. Misschien moet ik het wel totaal anders aanpakken, als jij zegt dat er niets van je schema overbleef nadat Rob het bekeken had :P

Zo ziet mijn voeding er momenteel uit.

iets meer kcal dan ik gezegd had, maar dat komt ook omdat ik nu 32 uur per week werk en de hele dag op de been ben.

als er iets totaal verkeerds aan is hoor ik het graag.

Comment

ongeveer 3200 is mijn onderhoud. eigenlijk is mijn bodyfat altijd al een beetje gelijk gebleven sinds ik train..af en toe iets hoger maar lager dan een 16% ben ik denk ik nooit geweest. Misschien inderdaad minder eten (gip bijv at 2800 met 105 kg), maar dan denk ik alleen maar dat ik aan het 'crashen' ben.

Je maakt al de fout door ervan uit te gaan dat het aantal cals op onderhoud de juiste is
                Wat eet jij bijvoorbeeld voor en na je training?
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                  Je maakt al de fout door ervan uit te gaan dat het aantal cals op onderhoud de juiste is
                  Wat eet jij bijvoorbeeld voor en na je training?
                  Hoeveel kcal zou ik volgens jou dan moeten eten? Voor de training eet ik 250 gram kip met 100 gram rijst, na de training 100 gram havermout, 50 maizena, 30 gram whey en 400 ml halfvolle melk. Schema staat hierboven ook.

Comment

• Hij bedoelde te zeggen, dat je na weken en weken je onderhoud kan bepalen. Dat jij zegt dat die 3200 is kan wellicht niet kloppen. Tenzij je precies de je voorgaande situaties's kan vertellen tot het punt waar je nu bent en dat is die 3200 dan.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                      Hij bedoelde te zeggen, dat je na weken en weken je onderhoud kan bepalen. Dat jij zegt dat die 3200 is kan wellicht niet kloppen. Tenzij je precies de je voorgaande situaties's kan vertellen tot het punt waar je nu bent en dat is die 3200 dan.
                      Psies Halal!
                      In je offseason kun je alles al bepalen, veel maken de fout om als ze het hele jaar een teveel aan cals eten omdat ze bulken ineens het roer omgooien, maar zo werkt het echt niet.

Na je trainen eet je teveel carbs Kojak, echt teveel, ik eet als ik in de avond train hooguit 25 gram carbs, en ik crash nooit, ik behoud me spiermassa terwijl ik nog steeds naturel train.
                      Je moet de carbs eten waar ze voor nodig zijn, elke 2 weken moet je een soort kritisch gesprek met jezelf houden, waar gaat het goed en waar gaat het mis, je houd alle dagen bij kwa voeding/rust/training etc etc en dan bekijk je daar waar het goed gaat, eerste week kun je je misschien wat minder voelen als je lichaam teveel gewend is aan carbs.
                      Overigens eet ik minder cals dan jou en ik sta op 5,5% en weeg 105 a 107 kilo dus er is geen crash zolang je eet wanneer je moet eten als je droger wilt worden.
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Psies Halal!
                        In je offseason kun je alles al bepalen, veel maken de fout om als ze het hele jaar een teveel aan cals eten omdat ze bulken ineens het roer omgooien, maar zo werkt het echt niet.

Na je trainen eet je teveel carbs Kojak, echt teveel, ik eet als ik in de avond train hooguit 25 gram carbs, en ik crash nooit, ik behoud me spiermassa terwijl ik nog steeds naturel train.
                        Je moet de carbs eten waar ze voor nodig zijn, elke 2 weken moet je een soort kritisch gesprek met jezelf houden, waar gaat het goed en waar gaat het mis, je houd alle dagen bij kwa voeding/rust/training etc etc en dan bekijk je daar waar het goed gaat, eerste week kun je je misschien wat minder voelen als je lichaam teveel gewend is aan carbs.
                        Overigens eet ik minder cals dan jou en ik sta op 5,5% en weeg 105 a 107 kilo dus er is geen crash zolang je eet wanneer je moet eten als je droger wilt worden.
                        Dat zet me wel aan het denken. Ik heb mijn kcal behoefte op een vergelijkbare manier als dit bepaald: http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...-verbruik.html
                        Ik wil dus nu met een 'frisse' start opnieuw beginnen maar vraag me dan af wat voor kev waarden jij mij adviseert om mee te starten? Ik ga dan sowieso mijn carbs bij mijn pwo verminderen. Verder is de productkeuze wel goed?

Comment

• deadlift (7e week)
                          1x145
                          1x145
                          1x145
                          1x145
                          1x145

rdl
                          4x105 (verloor grip)
                          6x105 VPR
                          10x75
                          10x75

pull ups
                          5xbw
                          4xbw

reverse pull downs
                          10x60

db row
                          12x36
                          12x36
                          12x36

facepulls
                          3x10

staand kuitheffen
                          4x8

zittend kuitheffen
                          4x10
                          Last edited by kojak; 11-07-2012, 20:37.

Comment

• Frisse start is toch zonde?
                            Een berekening zo via het internet lijkt me hooguit een richtlijn, omdat er zoveel verschilt per individu. Je hebt een x aantal kcal aangehouden, en daarmee wijzer geworden (je bent aangekomen, of het was niet voldoende om aan te komen, of wat dan ook). Een frisse start zou betekenen dat je die info (die veel meer over jouw lichaam, jouw verbranding, jouw trainingsintensiviteit ect kan zeggen) zou weggooien. Dat is toch zonde?

Dat hele stuk gaat over cutten en bulken... En zover ik weer is dat sowieso iets waar Rob niet in geloofd. Want waarom zou je vettig moeten worden?

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                              Frisse start is toch zonde?
                              Een berekening zo via het internet lijkt me hooguit een richtlijn, omdat er zoveel verschilt per individu. Je hebt een x aantal kcal aangehouden, en daarmee wijzer geworden (je bent aangekomen, of het was niet voldoende om aan te komen, of wat dan ook). Een frisse start zou betekenen dat je die info (die veel meer over jouw lichaam, jouw verbranding, jouw trainingsintensiviteit ect kan zeggen) zou weggooien. Dat is toch zonde?

Dat hele stuk gaat over cutten en bulken... En zover ik weer is dat sowieso iets waar Rob niet in geloofd. Want waarom zou je vettig moeten worden?
                              oke tanks voor je reactie. Ik ga dan nu een paar kleine aanpassingen maken aan het schema en dan het aantal kcal voor de komende twee weken hanteren. Na deze twee weken kijk ik wat er gebeurd adv de weegschaal en taille omtrek. Daarna ga ik op vakantie dus heb ik al ongeveer een indicatie hoeveel ik moet eten...hoop dat dit niet weer een maandenlange fiasco wordt.

Comment

• Zou vooral ook focussen in de spiegel man. Kijk wat je daar ziet gebeuren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X