Rickbeen levensverhaal + fotolog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by addicted2grow View Post
    toevallig veel gegeten en paar dagen niet naar toilet geweest ofzo?
    ga jij wel eens meer dan 1 dag niet naar het toilet dan

on topic.
    geen zorgen om maken, kan van alles zijn.
    het is in iedergeval geen halve kilo spiermassa
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Hee Rick, mooi dat je eiwitshake kan nemen nu.
      Hopelijk gooien je ouders het niet weg als ze erachter komen :P

Gaat zeer goed hier zie ik wel Keep it up

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
        ga jij wel eens meer dan 1 dag niet naar het toilet dan

on topic.
        geen zorgen om maken, kan van alles zijn.
        het is in iedergeval geen halve kilo spiermassa
        Haha dat zou niet best zijn:P
        Oke, thanks Zal wel vocht zijn idd

Hee Rick, mooi dat je eiwitshake kan nemen nu.
        Hopelijk gooien je ouders het niet weg als ze erachter komen :P

Gaat zeer goed hier zie ik wel Keep it up
        Dat moeten ze eens proberen Thanks man
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Gegroet allen, de training van deze avond:
          Borst+tricep:
          BP: wu
          10x50 kg
          8x55 kg
          7x57,5 kg
          6x55 kg

Incline flyes:
          10x6
          10x7 Greeg techniek eindelijk goed onder controle
          10x8
          9x9

Incline dumbbell press:
          10x14 kg
          9x16 kg
          5x16 kg
          8x14 kg

Rope pushdown:
          10x15 kg
          10x17,5 kg
          10x17,5 kg
          9x17,5 kg

Dumbbell skullcrushers:
          10x16 kg
          10x18 kg
          9x20 kg
          8x20 kg

Ging lekker, Nutelle shake na de tijd, met magere melk en dextrose. Smaakte best

Comment

• Ik vind het nogal raar dat je op BP zoveel pakt en incline flys maar max 9 kg
            Niet slecht bedoeld succes nog!
            Eat clean and train hard...

Comment

• Originally posted by Bodard View Post
              Ik vind het nogal raar dat je op BP zoveel pakt en incline flys maar max 9 kg
              Niet slecht bedoeld succes nog!
              Klopt hoor, wou flyes eruit flinkeren omdat ik er niks bij voelde, geen fijne oefening vond. Maar kreeg afgelopen training eindelijk de oefening goed onder controle, ging eerst ook niet zwaarder dan 8 kg.. Volgende keer beginnen we ook wat zwaarder

Bedankt

Comment

• Voor geintereseerden, dit is nu mijn voedingsschema:
                Attached Files

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                  Voor geintereseerden, dit is nu mijn voedingsschema:
                  Mij is een keer verteld dat je na de training beter niet EN snelle eiwitten EN snelle suikers kan nemen. Heb eigenlijk geen idee waarom en of het wel echt waar is?

Maar iemand zei dat ik beter me dextrose uit me post-workout shake kon halen en beter kon nemen tijdens de training

Je eet trouwens echt als een beest, echt veel haha! Ik doe het je niet na hoor, 150 gram kipfilet en uurtje later nog een bak kwark.

Comment

• Originally posted by FitCH View Post
                    Mij is een keer verteld dat je na de training beter niet EN snelle eiwitten EN snelle suikers kan nemen. Heb eigenlijk geen idee waarom en of het wel echt waar is?

Maar iemand zei dat ik beter me dextrose uit me post-workout shake kon halen en beter kon nemen tijdens de training

Je eet trouwens echt als een beest, echt veel haha! Ik doe het je niet na hoor, 150 gram kipfilet en uurtje later nog een bak kwark.
                    Ik neem voornamelijk dextrose tijdens de training, maar dat staat er nit bij Dus neem de helft onder de training en de helft na de training

Haha dankje man, vreetn als n dolle

bedankt voor je reactie

Comment

• zou eerder kiezen voor maizema, ben geen fan van dextrose.

zou je eiwitten wat beter over de maaltijden verdelen, bij het ontbijt bijvoorbeeld nog wat nu eet je maar 20 gram eiwit bij het ontbijt en ongeveer de helft van je totaal na het trainen in de avond.
                      Last edited by maar7en8; 31-03-2012, 18:37.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by FitCH View Post

tja, als je dat niet lukt zal je nooit een grote jongen worden.

Comment

tja, als je dat niet lukt zal je nooit een grote jongen worden.
                          Hoezo? Ik kan er toch ook gewoon meer tijd tussen laten, of een hele andere indeling hebben qua voeding dan dit en op die manier ook een beest worden. Nergens op gebaseerd dat je geen beest kan worden als je niet binnen een uur 150 gram kip, 70 gram rijst en 500 gr kwark naar binnen kan werken?

Comment

zou eerder kiezen voor maizema, ben geen fan van dextrose.

zou je eiwitten wat beter over de maaltijden verdelen, bij het ontbijt bijvoorbeeld nog wat nu eet je maar 20 gram eiwit bij het ontbijt en ongeveer de helft van je totaal na het trainen in de avond.
                            Dankjewel voor je reactie! Ik denk er aan om inderdaad maizema te gaan nemen, ook omdat marnop dit tegen mij zei, en daar zelf een voorstander van is (dacht ik).

Wat is een goed alternatief om bij mijn ontbijt nog te nemen?

Nogmaals bedankt

Hoezo? Ik kan er toch ook gewoon meer tijd tussen laten, of een hele andere indeling hebben qua voeding dan dit en op die manier ook een beest worden. Nergens op gebaseerd dat je geen beest kan worden als je niet binnen een uur 150 gram kip, 70 gram rijst en 500 gr kwark naar binnen kan werken?
                            Dat kan inderdaad ook, maar ik denk dat het wel het beste is om het op deze manier, maar er zijn nog genoeg andere mogelijkheden om dat te doen

Jij ook bedankt voor je reactie!

Comment

• Je kunt gewoon een eiwitshake nemen 's ochtends, zelf doe ik eiwitpoeder door me brinta. Lekkerr

Onze BP is, en blijft voorlopig gelijk op lopen. Leuk om te zien

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                                Dankjewel voor je reactie! Ik denk er aan om inderdaad maizema te gaan nemen, ook omdat marnop dit tegen mij zei, en daar zelf een voorstander van is (dacht ik).

Wat is een goed alternatief om bij mijn ontbijt nog te nemen?

Nogmaals bedankt

Dat kan inderdaad ook, maar ik denk dat het wel het beste is om het op deze manier, maar er zijn nog genoeg andere mogelijkheden om dat te doen

Jij ook bedankt voor je reactie!

lekker een schep whey door je brinta, erg lekker
                                gelijk wat snele eiwitten binnen na zo´n lange nacht zonder voeding!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X