Rickbeen levensverhaal + fotolog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bedankt voor die super reacties, doet me goed! Was de laatste 3 weken niet meer egt aangekomen, dus begon wat te twijfelen, maar dit neemt de twijfel weg Krijg vandaag me 2,3 kg pot whey binnen

Thanks guys!
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Ga zo door! ziet er al goed uit man, en je doel 80kg voor de zomer gaat je zeker lukken met deze instelling

Comment

• Originally posted by AxioMedio View Post
        Ga zo door! ziet er al goed uit man, en je doel 80kg voor de zomer gaat je zeker lukken met deze instelling
        Thanks Zowiezo op naar de 80!

Comment

• Ik wilde het net vragen, gebruik je al whey bij je voeding? Nog niet dus... Het lukt met gewoon eten dus ook wel voor je om op je kcal te komen?
          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
            Ik wilde het net vragen, gebruik je al whey bij je voeding? Nog niet dus... Het lukt met gewoon eten dus ook wel voor je om op je kcal te komen?
            Gebruik ik wel, enkele posten naar boven staat dat ik net een pot perfection bij b&f banaan heb besteld, krijg ik morgen binnen. Had eerst de 15 smaken sachets, nam een halve bij ontbijt en hele na de training. Ga ff kijken hoe ik het ga doen met een grote pot

Comment

• Training van net:
              Borst+tricep:
              BP: wu
              9x60 kg
              6x62,5 kg
              6x57,5 kg
              6x55 kg

Incline flyes:
              10x7
              10x8
              10x9
              10x10

Incline dumbbell press:
              10x15
              7x16
              6x16
              8x15

Rope pushdowns:
              10x15 kg
              10x17,5 kg
              Dropset: 7x20
              6x15 kg
              12x10 kg
              15x5 kg

Heerlijke pomp

dumbbell skullcrushers flat:
              10x15 kg
              10x17 kg
              9x19 kg
              7x19 kg

Wel een lekkere training

Comment

• Ik snap je deload niet op de benchpress Begrijp me niet verkeerd hoor, maar vindt dat je kracht in verhouding tot je massa wel wat zwakker is. Dit is verder totaal geen punt als je voor massa gaat hoor, maar nu ik zelf wat massa heb gepakt kick ik toch ook wel echt op krachttoename.
                Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Denk dat voor bb-ers kracht alleen interessant is als het je meer gewicht laat gebruiken op de pompsetjes. Dus misschien voor rick verstandig om een keer een maand puur op kracht te trainen om daarna met deze verkregen kracht lekker te gaan pompen.
                  Lid van de 200 club

Comment

• Mijn deload op de bench deed ik omdat je in het begin het sterkste bent, dus begin ik zwaar en ga lichter, ipv van licht beginnen tot zwaarder. Dat kan allebei..
                    Ik bench helemaal alleen he, dus heb nooit een spotter. Ik had vorige week een spotter, kameraad van me deed een keer mee, en toen benchde ik 1x75. vind van 45 kg naar 75 kg in ongeveer een half jaar een beste toename, vind ik zelf.. Maar als je puur voor massa gaat, wat maakt het dan uit als je minder drukt.. Als je maar groeid toch.. Al is het idee niet gek om een keer 1 maand alleen op kracht te trainen.

Comment

• Training van gisteren:
                      Rug+bicep:
                      Reverse flyes:
                      10x6
                      10x7
                      10x8
                      10x8

Chins: 3xmax+3 negatieve

Barbell rows:
                      10x40
                      10x45
                      10x50
                      9x50

Straight arm rope pulldown:
                      10x15
                      10x20
                      10x23
                      af dropsetten

Barbell curl:
                      10x22,5 kg
                      10x25 kg
                      8x27,5 kg

Dumbbell Hammercurl:
                      10x7 kg
                      10x8 kg
                      8x9 kg

Ik voelde bij de latpulldowns me tricep werken, misschien ga ik wel weer over op de lat.. En bij de reverse flyes en de barbell rows voel ik een beetje dezelfde spieren werken, tussen mijn schoudersbladen? Ik voel mijn lats niet egt werken bij barbell rows, kan dat kloppen?

Comment

• Lekker bezig maat! Succes met je doelen.
                        Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                          Lekker bezig maat! Succes met je doelen.
                          Bedankt man=)!

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                            Ik voelde bij de latpulldowns me tricep werken, misschien ga ik wel weer over op de lat.. En bij de reverse flyes en de barbell rows voel ik een beetje dezelfde spieren werken, tussen mijn schoudersbladen? Ik voel mijn lats niet egt werken bij barbell rows, kan dat kloppen?
                            Bij de reverse flyes is het de bedoeling dat je de spieren tussen de schouderbladen voelt. Reverse flyes zijn voornamelijk voor: posterior head (deltoid), middle/lower traps, rhomboids, teres minor, teres major en infraspinatus) Zie: http://anatomyin.files.wordpress.com/2011/10/home-2.jpg.

Als je bij de rows dezelfde spieren voelt kan het zijn dat je hem te hoog trekt. Dus meer naar je borst ipv je buik. Je kunt dus proberen om de barbell meer richting je navel te trekken. Ik weet niet hoe je de barbell vastpakt, maar ik voel de lats het beste met een shoulder width underhand grip, waarmee je je armen dus vlak langs je romp trekt.

Dat je bij de pulldown je triceps voelt is wel normaal, ze helpen altijd een beetje. Ik weet niet hoe je hem uitvoert maar ik zie veel mensen de stang naar hun borst trekken en dan nog eens naar beneden proberen te tricep-pushdownen. Trek hem dus naar je borst en niet naar je navel.

Comment

• [QUOTE=karel650;952514]Bij de reverse flyes is het de bedoeling dat je de spieren tussen de schouderbladen voelt. Reverse flyes zijn voornamelijk voor: posterior head (deltoid), middle/lower traps, rhomboids, teres minor, teres major en infraspinatus) Zie: http://anatomyin.files.wordpress.com/2011/10/home-2.jpg.

teres major doet als het goed is niet mee hoor
                              deze werkt samen met de latarisimus dorsi
                              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by karel650 View Post
                                Bij de reverse flyes is het de bedoeling dat je de spieren tussen de schouderbladen voelt. Reverse flyes zijn voornamelijk voor: posterior head (deltoid), middle/lower traps, rhomboids, teres minor, teres major en infraspinatus) Zie: http://anatomyin.files.wordpress.com/2011/10/home-2.jpg.

Als je bij de rows dezelfde spieren voelt kan het zijn dat je hem te hoog trekt. Dus meer naar je borst ipv je buik. Je kunt dus proberen om de barbell meer richting je navel te trekken. Ik weet niet hoe je de barbell vastpakt, maar ik voel de lats het beste met een shoulder width underhand grip, waarmee je je armen dus vlak langs je romp trekt.

Dat je bij de pulldown je triceps voelt is wel normaal, ze helpen altijd een beetje. Ik weet niet hoe je hem uitvoert maar ik zie veel mensen de stang naar hun borst trekken en dan nog eens naar beneden proberen te tricep-pushdownen. Trek hem dus naar je borst en niet naar je navel.
                                Bedankt voor je reactie! Ik doe de Barbell rows vaak met me duimen naar elkaar toe.. ik knijp op de top mijn schouderbladen samen, waardoor ik de spieren tussen me schouderbladen voel werken. Ik trek de stang naar me buik toe, ter hoogte van me navel. Hij moet dus nog hoger, meer naar men borst?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X