Rickbeen levensverhaal + fotolog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Fossah View Post
    Nice man. Ga zo door. Heb je je bestelling al binnen?
    thanks man, jaa net vandaag binnen gekregen, weer 40 kg erbij
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Net getraint met me nieuwe gewichten, en me PR bench verbroken. 1 x 80 KG!
      Verder was het een lekkere training. Jammergenoeg niet bijgehouden. Heb nu vakantie dus deze week weer volop trainen!

Comment

• Vanmorgen gewogen, 76,1! Weer 1 kilotje der bij, komen steeds dichter bij die beruchte 80

Comment

• netjes men, gefeli, volhouwe!

Comment

• Originally posted by Fossah View Post
            netjes men, gefeli, volhouwe!
            Thanks Deze week en volgende week wat rustiger aan, die weken daarna examens Na de examens weer vol knallen!

Comment

• Net eeen HEERLIJKE training gehad! Nam voor de tijd Hard! voor het eerst, merkte het wel lichterlijk, maar minder dan verwacht. Kreeg geen keiharde energieboost ofzo, maar kon wel net 1 extra repje.

Benen en schouders:
              Squats: WU 2x10x30 kg
              10x80 kg
              8x85 kg
              8x85 kg

Deadlift! Gefilmt, upload morgen, voelde heerlijk, nog nooit zo gevoelt na een deadlift, goed teken dus
              WU:8x50 kg
              8x80 kg
              8x85 kg
              8x85 kg
              8x90 kg
              1x100 --> Max op de stang, ff kijken of het lukt

Walking lunges:
              15x40 kg
              15x45 kg
              15x50 kg --> Me reet, jeeetje.

Leg curls:
              10x27,5 kg
              10x30 kg
              8x32,5 kg

Schouders:
              MP: WU: 10x15 kg
              10x35 kg
              8x37,5 kg
              6x40 kg+2 negatief

Side raises:
              10x6 kg
              10x7 kg
              10x8 kg
              Af dropsetten

Shrugs:
              10x70 kg
              10x75 kg
              10x80 kg

1 uur en 3 kwartier, eigenlijks iets langer dan gewilt, maar heb zo wel een heerlijke training, om de training zo te houden maakt dat kwartiertje te lang toch niet zoveel uit?

Comment

• Zolang? Mijn training duurt max een uur.
                Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Als je meer dan 3 dagen pw traint kan je het beste tot een uurtje beperken. Zelf probeer ik het altijd korter dan 1.5 uur te maken, soms lukt dat niet.
                  Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
                    Als je meer dan 3 dagen pw traint kan je het beste tot een uurtje beperken. Zelf probeer ik het altijd korter dan 1.5 uur te maken, soms lukt dat niet.
                    Train 4-5 keer per week anderhalf uur. Doe niet meer sets dan vroeger maar de trainingen duren steeds langer. Heeft waarschijnlijk te maken met mijn conditie van een bejaarde .

Nette trainingen Rick! Keep it up.

Comment

• Ik zou zeker niet langer als een uur trainen. Je weet volgens mij best waarom(cortisol enz). Langer als 90 min is dwaas naar mijn idee, zeker voor jou persoonlijk. Je neemt 1000 kcal extra op trainingsdagen, wat mij het idee geeft dat je niet snel aankomt. Zeker dan wil je niet zo lang trainen!

Maar plezier is ook belangrijk, doe vooral waar jij het meeste plezier aan beleeft

Kijk deze video maar even:ADVICE FOR THE HARDGAINER ECTOMORPHS SKINNY GUYS TO BUILD MUSCLE FAST - YouTube
                      Je kunt de twins van broscience beschuldigen, laat niet weg dat ze hier een punt hebben.

Comment

• Cortisol stijgt altijd na training. Doel is uiteindelijk dat het weer minder wordt en je test supercompenseert. Als de test/cort spiegel niet genoeg herstelt overtrain je.
                        Lid van de 200 club

Comment

• Niet langer dan 90 minuten trainen? Vertel dat aan gewichtheffers!

Comment

• Als je meer dan 3 dagen pw traint kan je het beste tot een uurtje beperken. Zelf probeer ik het altijd korter dan 1.5 uur te maken, soms lukt dat niet.
                            Ik train 3x in de week hard, vaak is dit rond 1 uur of 1 uur en een kwartier, soms loopt het een x uit tot anderhalf uur. Alleen bij benen en schoudertraining is het langer, vaak anderhalfuur tot 1 uur en 3 kwartier..

Ik zou zeker niet langer als een uur trainen. Je weet volgens mij best waarom(cortisol enz). Langer als 90 min is dwaas naar mijn idee, zeker voor jou persoonlijk. Je neemt 1000 kcal extra op trainingsdagen, wat mij het idee geeft dat je niet snel aankomt. Zeker dan wil je niet zo lang trainen!
                            Ik leg hierboven uit dat het 1x in de week is, en dan iets langer als anderhalfuur, want een volledige benen en schoudertraining kun je volgensmij niet allemaal in 1 uurtje stoppen..

Niet langer dan 90 minuten trainen? Vertel dat aan gewichtheffers!
                            Waarom zouden zij wel langer kunnen trainen en BB niet?

Comment

• dat filmpje van die twins is alleen voor extreme ectomorfs. zoals ze ook al zeiden die 7000kcal eten en nog niets aankomen.

deze training is misschien aan de lange kant maar het kan best hoor. ik train ook vaak bijna anderhalf uur.

op de post van burnedice. het is niet dat gewichtheffers langer kunnen trainen. maar ze trainen vaak enkele uren per dag. maar die bewegingen zijn ook heel anders dus niet echt relevant. je hebt geen negatieve herhaling daar.

stongman trainen ook vaak enkele uren achter elkaar maar rusten lang tussen de setjes, het gaan meer om hoeveel werk je verzet dan om hoeveel tijd het duurt.

Comment

• Originally posted by Marcel1 View Post
                                dat filmpje van die twins is alleen voor extreme ectomorfs. zoals ze ook al zeiden die 7000kcal eten en nog niets aankomen.
                                Die 7000 is overdreven natuurlijk..
                                deze training is misschien aan de lange kant maar het kan best hoor. ik train ook vaak bijna anderhalf uur.
                                Bijna anderhalf uur vind ik een groot verschil met een uur en drie kwartier.
                                Rick, als het incidenteel is, die lange training van je, geen probleem. Maar ik zou er geen gewoonte van maken

Hoelang rust je tussen de sets Rick?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X