Originally posted by Fossah
View Post
Rickbeen levensverhaal + fotolog
Collapse
X
-
Net getraint met me nieuwe gewichten, en me PR bench verbroken. 1 x 80 KG!
Verder was het een lekkere training. Jammergenoeg niet bijgehouden. Heb nu vakantie dus deze week weer volop trainen!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Vanmorgen gewogen, 76,1! Weer 1 kilotje der bij, komen steeds dichter bij die beruchte 80Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Fossah View Postnetjes men, gefeli, volhouwe!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Net eeen HEERLIJKE training gehad! Nam voor de tijd Hard! voor het eerst, merkte het wel lichterlijk, maar minder dan verwacht. Kreeg geen keiharde energieboost ofzo, maar kon wel net 1 extra repje.
Benen en schouders:
Squats: WU 2x10x30 kg
10x80 kg
8x85 kg
8x85 kg
Deadlift! Gefilmt, upload morgen, voelde heerlijk, nog nooit zo gevoelt na een deadlift, goed teken dus
WU:8x50 kg
8x80 kg
8x85 kg
8x85 kg
8x90 kg
1x100 --> Max op de stang, ff kijken of het lukt
Walking lunges:
15x40 kg
15x45 kg
15x50 kg --> Me reet, jeeetje.
Leg curls:
10x27,5 kg
10x30 kg
8x32,5 kg
Schouders:
MP: WU: 10x15 kg
10x35 kg
8x37,5 kg
6x40 kg+2 negatief
Side raises:
10x6 kg
10x7 kg
10x8 kg
Af dropsetten
Shrugs:
10x70 kg
10x75 kg
10x80 kg
1 uur en 3 kwartier, eigenlijks iets langer dan gewilt, maar heb zo wel een heerlijke training, om de training zo te houden maakt dat kwartiertje te lang toch niet zoveel uit?Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostAls je meer dan 3 dagen pw traint kan je het beste tot een uurtje beperken. Zelf probeer ik het altijd korter dan 1.5 uur te maken, soms lukt dat niet.
Nette trainingen Rick! Keep it up.
Comment
-
Ik zou zeker niet langer als een uur trainen. Je weet volgens mij best waarom(cortisol enz). Langer als 90 min is dwaas naar mijn idee, zeker voor jou persoonlijk. Je neemt 1000 kcal extra op trainingsdagen, wat mij het idee geeft dat je niet snel aankomt. Zeker dan wil je niet zo lang trainen!
Maar plezier is ook belangrijk, doe vooral waar jij het meeste plezier aan beleeft
Kijk deze video maar even:ADVICE FOR THE HARDGAINER ECTOMORPHS SKINNY GUYS TO BUILD MUSCLE FAST - YouTube
Je kunt de twins van broscience beschuldigen, laat niet weg dat ze hier een punt hebben.
Comment
-
Als je meer dan 3 dagen pw traint kan je het beste tot een uurtje beperken. Zelf probeer ik het altijd korter dan 1.5 uur te maken, soms lukt dat niet.
Ik zou zeker niet langer als een uur trainen. Je weet volgens mij best waarom(cortisol enz). Langer als 90 min is dwaas naar mijn idee, zeker voor jou persoonlijk. Je neemt 1000 kcal extra op trainingsdagen, wat mij het idee geeft dat je niet snel aankomt. Zeker dan wil je niet zo lang trainen!
Niet langer dan 90 minuten trainen? Vertel dat aan gewichtheffers!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
dat filmpje van die twins is alleen voor extreme ectomorfs. zoals ze ook al zeiden die 7000kcal eten en nog niets aankomen.
deze training is misschien aan de lange kant maar het kan best hoor. ik train ook vaak bijna anderhalf uur.
op de post van burnedice. het is niet dat gewichtheffers langer kunnen trainen. maar ze trainen vaak enkele uren per dag. maar die bewegingen zijn ook heel anders dus niet echt relevant. je hebt geen negatieve herhaling daar.
stongman trainen ook vaak enkele uren achter elkaar maar rusten lang tussen de setjes, het gaan meer om hoeveel werk je verzet dan om hoeveel tijd het duurt.
Comment
-
Originally posted by Marcel1 View Postdat filmpje van die twins is alleen voor extreme ectomorfs. zoals ze ook al zeiden die 7000kcal eten en nog niets aankomen.
Die 7000 is overdreven natuurlijk..
deze training is misschien aan de lange kant maar het kan best hoor. ik train ook vaak bijna anderhalf uur.
Bijna anderhalf uur vind ik een groot verschil met een uur en drie kwartier.
Hoelang rust je tussen de sets Rick?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment