Nibor's road to.....

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• net met huidplooi tang gemeten..

zit tussen de 9 en 10% en dat lijkt inderdaad iets beter op wat ik zelf zie..

Comment

• Gaat lekker man! Maar 9 a 10% is gewoon al duidelijke abs hoor :P?

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
        net met huidplooi tang gemeten..

zit tussen de 9 en 10% en dat lijkt inderdaad iets beter op wat ik zelf zie..
        bovenbeen en borst waren lager dan vorige keer en buik was gelijk gebleven..

Maar het is ook best lastig om de juiste plooi te pakken aangezien je altijd even dik zou moeten pakken..

hou ik mijn vingers maar 3 cm uit elkaar en knijp dan samen tot een plooi heb ik tuurlijk minder beet dan dat ik mijn vingers 6 cm uit elkaar heb en dan samen knijp..

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
          Gaat lekker man! Maar 9 a 10% is gewoon al duidelijke abs hoor :P?
          verschil per persoon en hoe ontwikkeld je buikspieren al zijn..

ze zijn ook wel licht zichtbaar hoor in de spiegel.. maar of het ook op foto's te zien is weet ik nog net zo niet..

is ook nog niet zo heel belangrijk eigenlijk het gaat erom dat ze steeds zichtbaarder worden ongeacht welk % ik nu heb..

En wat is duidelijk? dat verschil ook per persoon wie wat duidelijk vind...
          De 1 vind duidelijk dat ze licht zichtbaar zijn en voor de ander moet het echt goed duidelijk zijn..

Comment

• wat meten je benen eigenlijk robin?

Comment

verschil per persoon en hoe ontwikkeld je buikspieren al zijn..

ze zijn ook wel licht zichtbaar hoor in de spiegel.. maar of het ook op foto's te zien is weet ik nog net zo niet..

is ook nog niet zo heel belangrijk eigenlijk het gaat erom dat ze steeds zichtbaarder worden ongeacht welk % ik nu heb..

En wat is duidelijk? dat verschil ook per persoon wie wat duidelijk vind...
              De 1 vind duidelijk dat ze licht zichtbaar zijn en voor de ander moet het echt goed duidelijk zijn..
              Ja het verschilt ook wel...de 1 ziet het bij 15% en de ander ziet het bij 12% pas. Maar denk dat je wel kan concluderen dat 10% iig je abs goed te zien zijn. In principe zou het uit ook niet uitmaken of je nou 10 of 8% hebt, als je er maar goed uit ziet

Comment

wat meten je benen eigenlijk robin?
                qua plooi of omtrek?

omtrek zal niet bijster veel zijn..

Comment

qua plooi of omtrek?

omtrek zal niet bijster veel zijn..
                  omtrek^^, ja benen moeten ook groeien he :P.

Comment

omtrek^^, ja benen moeten ook groeien he :P.
                    52 cm

is niet bijster veel

Huh..wat heb jij kleine benen.. jajaja..

Comment

52 cm

is niet bijster veel

Huh..wat heb jij kleine benen.. jajaja..
                      wow :P......had wel meer verw8 ja. Positieve kant: heb je iets om aan te werken

Comment

wow :P......had wel meer verw8 ja. Positieve kant: heb je iets om aan te werken
                        inderdaad.. zodra de nieuwe spullen komen op de gym is het volle bak aan de slag..

dinsdag komt een legpress en de squatkooi komt helaas iets later..

Comment

• ff wat foto's van vandaag...
                          Attached Files

Comment

• mooi fysiek! Slechte foto's! XD. Was deze voor bodymania?

geen 10% denk ik trouwens hoor, maar goed maakt niet uit.

Comment

mooi fysiek! Slechte foto's! XD. Was deze voor bodymania?

geen 10% denk ik trouwens hoor, maar goed maakt niet uit.
                              helaas geen goede fotograaf gevonden.. en deze fotos had ze tussendoor gemaakt..

de verplichte pose's zijn helemaal kut geworden op foto....maarja... niets aan te doen..

vond het wel leuk om deze alvast even te posten...vooral mijn schouders zijn ronder en voller geworden zie ik nu ..

Comment

• op de verplichte pose's moeten je benen dus ook te zien zijn ... dus echt volledig je hele lichaam..

pfffffff fucking skinny benen heb ik joh...hahaha..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X