zoo ik ben weer terug, niet mega veel gegeten en iets afgevallen. Maar das volgens mij gewoon vocht en maag inhoud. heb twee ub dagen gedaan daar omdat voor benen echt niks was, dr was een gare legpress die ik niet aan durfde te raken en verder niks.
Voor ub was er zat dus dan dat maar gedaan, en dan ga ik straks ff benen slopen om het goed te maken :P
Ub training 1
Bench (beetje gammel dus wilde niet zwaarder):
2x7x70kg
6x70kg
pullups
3x5xbw
incline db flyes
3x8x18kg
bor
3x8?x70kg
reverse flyes
3x10?x6kg
biceps triceps
UB2
Pullups
3x5xbw
bench
2x7x70kg
6x70kg
mp
3x5x56kg
db row
2x8x40kg
12x30kg
shrugs
op een of ander vaak apparaat gedaan, want schijven waren op (waren 2 andere bezig en waren niet zo veel schijven)
triceps cable extensions
db curls
vanochtend al om half 5 op moeten staan om terug te vliegen, niet zo veel gegeten tot uur of 12, toen mijn rijst en nu choco en pinda. hoop dat ik straks beetje kan trainen. zal er iig ff stevige preworkout ingooien want ben echt heel moe.
Voor ub was er zat dus dan dat maar gedaan, en dan ga ik straks ff benen slopen om het goed te maken :P
Ub training 1
Bench (beetje gammel dus wilde niet zwaarder):
2x7x70kg
6x70kg
pullups
3x5xbw
incline db flyes
3x8x18kg
bor
3x8?x70kg
reverse flyes
3x10?x6kg
biceps triceps
UB2
Pullups
3x5xbw
bench
2x7x70kg
6x70kg
mp
3x5x56kg
db row
2x8x40kg
12x30kg
shrugs
op een of ander vaak apparaat gedaan, want schijven waren op (waren 2 andere bezig en waren niet zo veel schijven)
triceps cable extensions
db curls
vanochtend al om half 5 op moeten staan om terug te vliegen, niet zo veel gegeten tot uur of 12, toen mijn rijst en nu choco en pinda. hoop dat ik straks beetje kan trainen. zal er iig ff stevige preworkout ingooien want ben echt heel moe.
Comment