Ghost's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb me net even gewogen vorige zondag stond er 82.6 kg op de weegschaal en nu 84.3 kg dat betekent een toename van 1.7 kg
    Ik kijk het nog 1 week aan en als er dus weer zoveel toename is ga ik mijn kcal naar beneden schroeven anders zal ik teveel vet aanzetten en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
    Meen ergens gelezen te hebben dat je gemiddeld 0,3 kg vvm kan aanzetten per week en als je daarboven zit dat je alleen maar vet gaat aanzetten.
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
      Heb me net even gewogen vorige zondag stond er 82.6 kg op de weegschaal en nu 84.3 kg dat betekent een toename van 1.7 kg
      Ik kijk het nog 1 week aan en als er dus weer zoveel toename is ga ik mijn kcal naar beneden schroeven anders zal ik teveel vet aanzetten en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
      Meen ergens gelezen te hebben dat je gemiddeld 0,3 kg vvm kan aanzetten per week en als je daarboven zit dat je alleen maar vet gaat aanzetten.
      Dat verschilt ook heel erg per persoon. Als je een huidplooi meter hebt ofzo kan je het goed in de gaten houden en in de spiegel ofc.

Comment

Dat doe je goed dan, chef.

Tjah, dat is misschien wat je gemiddeld zou mogen verwachten, maar misschien reageert jouw lichaam er wel anders op. Wat zegt de spiegel je? Had je bijv. eerste 4-6 blokken aan abs zichtbaar en nu niet meer of nog maar 4? Wat laat de spiegel je zien van die 1,7kg. Ben je geswitcht van low carb naar high carb en heb je misschien wel een vochtopslag van 1kg te pakken?

Oftewel, het hoeft niet per se fout te zijn wat je nu aan het doen bent .
        "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by optiflex View Post
          Dat verschilt ook heel erg per persoon. Als je een huidplooi meter hebt ofzo kan je het goed in de gaten houden en in de spiegel ofc.
          Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Dat doe je goed dan, chef.

Tjah, dat is misschien wat je gemiddeld zou mogen verwachten, maar misschien reageert jouw lichaam er wel anders op. Wat zegt de spiegel je? Had je bijv. eerste 4-6 blokken aan abs zichtbaar en nu niet meer of nog maar 4? Wat laat de spiegel je zien van die 1,7kg. Ben je geswitcht van low carb naar high carb en heb je misschien wel een vochtopslag van 1kg te pakken?

Oftewel, het hoeft niet per se fout te zijn wat je nu aan het doen bent .
          Als ik in spiegel merk ik geen vet aanzet, wat wel opvalt is dat mijn borst en rug duidelijker zichtbaar zijn, je ziet de lijnen beter om het zo even te formuleren.

Ik ben wel in een keer geswitched qua voeding. Voordat ik begon met trainen zat ik redelijk laag in carbs, eiwitten en vetten, vanaf deze week toen ik ben gaan trainen is dat volgens mij allemaal verdubbeld dus waarschijnlijk net wat je zegt kan het vocht zijn.

Wat ook mijn fout is, is dat ik te veel op de weegschaal let. zal even kijken of ik zon meetlint kan krijgen zodat ik alles kan opmeten, en dan ook gelijk zon huidplooimeter zien te krijgen.
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

Kan inderdaad ook gewoon zijn dat er meer spierglycogeen is opgeslagen in je spieren. Glycogeen bevat veel vocht, waardoor je spieren dus simpelweg voller en groter lijken. Dit zou je gewicht toename kunnen verklaren, zonder dat je vetter lijkt.

Ikzelf ben ook erg gefocust op de weegschaal, want als er gedurende een 4-6 weken niets bijkomt op de weegschaal als bijv. je doel aankomen is. Dan eet je gewoon te weinig, dus in dat op zich is de weegschaal en een huidplooi meting je enige "objectieve" resultaat..
            "Straight outta gym"

Comment

Training 5

Lower Body

Squat
              10x30
              10x40

5x45
              5x45
              5x45
              Squat ging totaal niet, best wel jammer dit

Bulgarian Split Squat
              3x22x10
              2kg meer gepakt als vorige keer.
              Ik kreeg op geven moment wel last van mijn linker knieschijf er net iets onder, het was een soort stekende pijn gelukkig was het ook snel weer weg.

Hanging legg Raise
              3x12xbw

RDL
              15x45
              12x45
              12x45

15x40
              15x40
              Ook bij deze oefening meer gewicht kunnen pakken, 3kg extra erbij

Seated Calf Raise
              3x20x50
              Hier wel 10kg meer kunnen pakken

Vandaag was lekkere training, bij alle oefeningen omhoog gegaan qua gewicht behalve de squat , volgende keer er voor zorgen dat ik squat als eerste pak aangezien die nu bijna helemaal aan het eind was.

Comment

Ha ik ziet het spook, jammer vd squat maargoed als je daarna alleen maar meer kan pakken is lekker, goed bezig

Nou hopen dat we allebij even wat dikke kilo's erop kunnen plakken

Comment

Bij mij gaat het meer om de massa dan om gewicht, maar als je in combinatie met de massa meer gewicht kan pakken is dat altijd lekker meegenomen toch

Morgen ga ik overigens met een maatje trainen kijken wat dat word

Comment

Bij mij gaat het meer om de massa dan om gewicht, maar als je in combinatie met de massa meer gewicht kan pakken is dat altijd lekker meegenomen toch

Morgen ga ik overigens met een maatje trainen kijken wat dat word
                    Same, maar als je kan verhogen is best chill, idd, toch ook wel weer een indicator.

Met een maat trainen is wel chill imo, kan je alles er lekker uitpersen, morgen ub dan, hoef je niet bang te zijn met bench (dat heb ik wel zonder spotter haha)

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                      Same, maar als je kan verhogen is best chill, idd, toch ook wel weer een indicator.

Met een maat trainen is wel chill imo, kan je alles er lekker uitpersen, morgen ub dan, hoef je niet bang te zijn met bench (dat heb ik wel zonder spotter haha)
                      Is voor mij eerste keer dat ik met iemand anders gaat trainen dus ja. normaal heb ik altijd wel een spotter mijn broertje dan . maar Idd ik kan alles geven nu en er volledig voor gaan. UB yeahh !

Comment

Pfffff valt voor mij vandaag niet veel te loggen.
                        Ben vandaag gaan trainen met een maatje van me, om die gym in 1 woord te beschrijven pak ik toch het word "zwaarklote" er stond daar wel geteld 1 barbell en die was constant bezet, heb er net 1 set bench press op kunnen doen.

Er was een pull up stang maar die was zo hoog gemonteerd dat als je omhoog kwam je niet eens de beweging af kon maken of je zat al tegen het dak aan -_-

Voor de rest waren er alleen maar machines ik heb maar geprobeerd er wat van te maken, alleen vond sommige machines zo onnatuurlijk aanvoelen, voelde alsof je de beweging geforceerd uitvoerde.

Heb nog wat setjes shoulder press gedaan op zon machine, wat lat pulldowns borstoefeningen en dan wat barbell curls en meer heb ik niet gedaan, dus helaas deze training is niet goed uitgepakt.

Het was wel gezellig en heb me daar wel helemaal kapot gelachen om de instructeurs, ze weten zelf niet eens wat ze doen daar echt bizar.

Comment

Das wel klote man, had je juist gehoopt lekker te knallen kom je in zo`n kuthok terecht. Zonde.

Het was wel gezellig en heb me daar wel helemaal kapot gelachen om de instructeurs, ze weten zelf niet eens wat ze doen daar echt bizar.
                          Haha jaa dat herken ik, erg is dat he.

Comment

Ja echt vaag dit, heb hem ook gelijk aangeraden om een andere gym te zoeken want dit is niks.
                            Alleen this zo eentje die vaak met zijn telefoon zit en haast niet traint dus ja dat zegt al genoeg xD.

De kwaliteit van de instructeurs daar is bar en bar slecht, veel dingen worden gelijk verkeerd aangeleerd. Volgens mij krijg je dat certificaat tegenwoordig bij een pakje boter :P
                            Last edited by InfineGhost; 19-02-2013, 22:52.

Comment

Ja de kwaliteit van de instructeurs daar is bar en bar slecht, veel dingen worden gelijk verkeerd aangeleerd. Volgens mij krijg je dat certificaat tegenwoordig bij een pakje boter :P
                              In veel gyms kan je gewoon zomaar begeleider/ptér worden.

Comment

waar sport je??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X