Ghost's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by InfineGhost View Post
    . Mijn huidige bankje die vertrouw ik niet helemaal meer beetje cheap ass kwaliteit en niet echt stevig naar mijn mening en squats gaan niet heel makkelijk.
    Dus ben ik beetje rond gaan kijken en kwam ik dit tegen multifunctionele halterbank met losse haltersteun - Gorilla Sports Ikzelf vind dit een leuke combinatie aangezien ik geen plaats heb voor een hele powercage of squatrack en dit wel heel mooi is.
    Heb er niet veel verstand van maar, zoek zelf ook zoiets. Ik denk een aardig ding, vooral voor die prijs.
    'Maximale belasting inclusief gebruiker 280 kg'
    Volgensmij kan je dan nog wel f.

Mooie vooruitgang btw.
    ~ Rookworst zonder R is ook worst ~

Comment

Upper Body

BP
      12x30
      12x40

10x50
      9x50
      9x50
      8x50
      6x50
      2kg meer t.o.v. vorige week

CGBP
      12x40
      9x40
      7x40

Barbell Bent over Row
      19x44
      15x46
      13x46

Dumbell Lateral Raise
      15x16
      12x16
      10x16

Incline Dumbell Bench Press
      12x26
      10x26
      8x26

Chin-Up
      10xBW
      8xBW
      5xBW
      Allemaal tot fail

Bicep hammer Curl
      12x22
      10x22
      8x22

Weer een super training gehad, veel oefeningen weer in gewicht omhoog gegaan

BTW Niemand Opmerkingen over die halter bank in vorige post ??

Ik ga ga gewoon hier de vraag stellen is wel zo makkelijk. Mijn huidige bankje die vertrouw ik niet helemaal meer beetje cheap ass kwaliteit en niet echt stevig naar mijn mening en squats gaan niet heel makkelijk.
      Dus ben ik beetje rond gaan kijken en kwam ik dit tegen multifunctionele halterbank met losse haltersteun - Gorilla Sports Ikzelf vind dit een leuke combinatie aangezien ik geen plaats heb voor een hele powercage of squatrack en dit wel heel mooi is.

Mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee is het wat, voordelen nadelen ??
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Goo spook, lekkere BP, hoger dan de mijne

Met dat bankje en steun geen ervaring, maar zien er wel degelijk uit voor die prijs..
        Alleen denk ik dat als je 100kg squat en je legt hem erop, kantelt die dan niet voorover?

Comment

Originally posted by Dexie View Post
          Goo spook, lekkere BP, hoger dan de mijne

Met dat bankje en steun geen ervaring, maar zien er wel degelijk uit voor die prijs..
          Alleen denk ik dat als je 100kg squat en je legt hem erop, kantelt die dan niet voorover?
          Goed eten en hard door trainen dan vlieg je snel omhoog

Prijs ziet er idd goed uit, en net wat je zegt ik ben ook bang dat die naar voren zal klappen, weet ook niet waar het zwaartepunt ligt bij die squatrek maar hij ligt best ver naar voren dat weet ik wel
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

Haha goed en hard eten/trainen doe ik sws 4000kcal uit oats/kwark/rijst/brood/kip

hebben ze geen showroom oid? Dan kan je even kijken en testen etc

Comment

Originally posted by Dexie View Post
              Haha goed en hard eten/trainen doe ik sws 4000kcal uit oats/kwark/rijst/brood/kip

hebben ze geen showroom oid? Dan kan je even kijken en testen etc
              Ze zitten in Amsterdam das voor mij zo'n anderhalf uur rijden als mee zit, en het is een webshop die hebben meestal geen showroom.

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                Vandaag stond ik op 86.5kg .
                Ik ben gemiddeld zon 1kg vvm per week aangekomen. Ik merk zowiezo als ik in de spiegel kijk dat ik wat groter ben, mijn V is beter te zien ook mijn benen zijn aanzienlijk groter geworden.

Tevens ben ik totaal geen vet erbij gekomen lijkt wel dat ik droger sta, mijn aders zijn beter te zien bovenste blokken van mijn abs komen beter door.
                Als ik het zo nog ff tot zomer vol kan houden sta ik al shredded @ the beach zonder te hoeven cutten
                Whut? Kuur je miss?
                Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html

Comment

Originally posted by airstrike View Post
                  Whut? Kuur je miss?
                  Nee Helemaal clean heel misschien in de future maar dat zal pas over 5-6 jaar zijn dan denk ik, Als ik uberhaupt gaat kuren !!

OT: Nu benentraining

Comment

Ik kom 1kg vvm per maand aan...

Comment

• 1k vvm per week lijkt me sterk ?
                      weet je het zeker ? elke week in de ochtend gemeten zelfde tijd , niks gegeten o.i.d ?

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                        Ik kom 1kg vvm per maand aan...
                        Originally posted by Sbrh View Post
                        1k vvm per week lijkt me sterk ?
                        weet je het zeker ? elke week in de ochtend gemeten zelfde tijd , niks gegeten o.i.d ?
                        Bij die 1kg per week zal wel veel vocht zitten .
                        En dit zijn die beginner gains, in het begin gaat het heel snel maar na 1-2 maanden zal het net als bij jou zijn 1kg vvm per maand

Comment

• Lower Body

Squat
                          10x30
                          10x40

12x50
                          12x50
                          10x50
                          Ik denk dat ik er volgende keer weer wat extra kilo aan kan hangen ging aardig lekker

RDL
                          13x54
                          13x54
                          12x54

Standing Calf Raise
                          15x50
                          12x50
                          12x50
                          Vond standing calf raise fijner dan seated dus heb hem vervangen voor standing

Dumbell side bends
                          12x32
                          11x32
                          10x32

Lunges
                          10x22
                          9x22
                          8x22

Hyperextensions
                          12xBW
                          12xBW
                          12xBW

Ben na aan het denken om toch een carb cycle maandje te pakken voor mijn vakantie zodat ik toch nog beetje shredded staat in de vakantie maar dan moet ik wel wat massa hebben dus we will see

Comment

• Bulken tot 2014 jonguh, doe ik ook. Kunnen we samen shredden (a)
                            Je moet seated trouwens afwisselen met standing spookbroeder, train je 2 verschillende delen mee. Dus beiden pakken :P

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                              Bulken tot 2014 jonguh, doe ik ook. Kunnen we samen shredden (a)Je moet seated trouwens afwisselen met standing spookbroeder, train je 2 verschillende delen mee. Dus beiden pakken :P
                              Hahahahaah deal bulking till 2014 and then shredding all the way.
                              Ik zal ze gaan afwisselen Thx for the advice.

OT: ben vandaag uit eten geweest met mijn familie dus UB training gaat ik morgen doen
                              Last edited by InfineGhost; 15-03-2013, 23:08.

Comment

• Omnomnom, zie je wel cutten is kut, wij mannen moeten eerst nog eten. Je wilt toch dat als je shredded bent iedereen je nakijkt? Moeten we wel epic masss hebben haha.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X