Originally posted by inferno_0666
View Post
Ghost's Log
Collapse
X
-
Originally posted by inferno_0666 View PostJe kunt het ook toepassen bij squats, rows en dumbell presses. En met cgbp 3x5.
Als het bij de laatste BP set veel moeite kostte, dan moet je het gewicht verlagen en weer opbouwen. Op die manier doorbreek je plateaus. Als het nu al moeite kost dan loop je te snel vast.Originally posted by Tails View PostVolledig mee eens, je kan niet plots aan 80% van je 1rm zitten. Zelf probeerde ik dit ook maar toen kwam ik erachter dat ik meer geduld moest hebben.
Ik weet niet zeker of dit 80% van mijn 1rm is. ik heb dit even snel uit mijn hoofd gedaan en zo goed ben ik niet in hoofdrekenen, kan er ook totaal naast zitten.If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Vanmorgen wakker geworden met onwijs pijn in mijn onderrug denk dat ik verkeerd heb geslapen ofso, hopen dat morgen over is. Vandaag wel lekker LB doenIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
-
Lower Body
Hack Squat
10x30
10x40
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60
4kg meer t.o.v. vorige week
RDL
10x60
9x60
8x60
3kg meer t.o.v. vorige week
was vergeten dat ik deze ook 5x5 wou doen (stom), dus ga vanaf maandag hiermee beginnen
Dumbell side bends
10x44
10x44
9x44
Lunges
9x28
7x28
6x28
2kg meer t.o.v. vorige week
Standing Calf Raise
11x78
10x78
9x78
8kg meer t.o.v. vorige week
Wrist Curl
12x40
10x40
8x40
Zoals hier ook al te zien is, ik heb mezelf gewoon veel te lang voor de gein gehouden en kon uiteindelijk veel meer dan op welk gewicht ik eigenlijk zat.
Training ging helemaal goed hack squat kon ik zonder probleem de 25 keer doen (5x5 )
Voel nu echt een lekkere burn in kuiten en dijen, heerlijk !!. Op naar morgen voor UBLast edited by InfineGhost; 04-04-2013, 20:57.If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostGeen squats?
Ik heb mijn normale squat vervangen voor hack squat aangezien ik altijd vanaf mijn bankdruk toestel squat, het gewicht nu op een punt is gekomen dat ik hem half door mijn knieen gebogen niet meer omhoog krijgt, dus het unracken lukt niet. Als ik mijn andere bank en rack ga halen en binnen heb ga ik weer terug naar normale squat,If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostPaar pagina's heb ik dit al uit gelegd zie hier citaat,
Zit er nu aan te denken om deze te halen PowerMark 315 Squat Rack ik kan hier BP mee doen en squat, en dan een goed bankje erbij halen alleen zit ik nog even te kijken daarvoor. Mijn huidige bankdruk set is beetje gaar aan het worden.
Deze bijvoorbeeld. Dat is de zwaardere versie en die is ook nog eens meer instelbaar en is niet zo gek veel duurder:
http://www.helisports.nl/squat-en-pr...ck-Deluxe.htmlLast edited by inferno_0666; 05-04-2013, 08:31.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik ga dit logje ook eens doorneuzen. Altijd interessant om te zien hoe andere lange mensen het doen. Lang zijn is best fijn, behalve dat je echt flinke massa moet hebben voor het een beetje oogt. Mensen geloven bij mij nooit dat ik 91kg weeg, omdat het er nog magertjes uitziet.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostOh, je traint dus thuis. Leuke prijs voor dat rack. Er staat alleen niet bijhoeveel gewicht het maximaal aankan. Niet dat je gelijk met maximale gewichten gaat trainen maar een rack dat zwaarder belastbaar is zit vaak wel iets steviger in elkaar en dat is ook bij lagere gewichten wel prettig.
Deze bijvoorbeeld. Dat is de zwaardere versie en die is ook nog eens meer instelbaar en is niet zo gek veel duurder:
PowerMark 415 Squat Rack Deluxe
Staat onderaan, 270kg kan die max aan dus hetzelfde als die 415 en dan voor 50 euro meer alleen die spotters instelbaar vind ik het niet waard.
Denk btw dat die dingen bij mij alleen maar in de weg gaan zitten.
Enige wat wel makkelijk daaraan is, is dat als je een keer failt met squat dat je hem op die spotters kan gooien. Daarentegen heeft die 315 dat ook
Alleen zit te denken de hoogste stand is 151cm, dat is zowiezo al vooruitgang op wat ik nu gebruik maar vind dat ook niet heel hoog al moet ik eerlijk zijn. Straks thuis even kijken hoe hoog dat is naast mijn lichaam
Originally posted by Toph View PostIk ga dit logje ook eens doorneuzen. Altijd interessant om te zien hoe andere lange mensen het doen. Lang zijn is best fijn, behalve dat je echt flinke massa moet hebben voor het een beetje oogt. Mensen geloven bij mij nooit dat ik 91kg weeg, omdat het er nog magertjes uitziet.
Het word wel gezien door vrienden en familie, maar mensen die mij niet kennen merken het niet tot bijna niet.
Ik denk dat als ik 95 ofzo zit dat het pas echt te zien is. Dus nog ff doorgaanIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostJa klopt ik train thuis
Staat onderaan, 270kg kan die max aan dus hetzelfde als die 415 en dan voor 50 euro meer alleen die spotters instelbaar vind ik het niet waard.
Denk btw dat die dingen bij mij alleen maar in de weg gaan zitten.
Enige wat wel makkelijk daaraan is, is dat als je een keer failt met squat dat je hem op die spotters kan gooien. Daarentegen heeft die 315 dat ook
Alleen zit te denken de hoogste stand is 151cm, dat is zowiezo al vooruitgang op wat ik nu gebruik maar vind dat ook niet heel hoog al moet ik eerlijk zijn. Straks thuis even kijken hoe hoog dat is naast mijn lichaamI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDie spotters zijn voor squatten wellicht niet zo interessant, maar voor bankdrukken komen die zeer goed van pas. Dan kun je die spotters op zo'n stand instellen zodat je niet wordt platgedrukt mocht er iets mis gaan. Dus ik zou er maar goed over nadenken als ik jou was. Veiligheid voor alles, daar zou ik in dit geval wel 50 euro voor over hebben.
Waarschijnlijk wil ik gelijk voor deze gaan bankjes gaan PowerMark 328 Verstelbare Bank of deze PowerMark 430C BenchIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
-
Upper Body
BP
12x30
12x40
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60
CGBP
8x50
7x50
6x50
Pull-Up
6xBW
Shrugs
12x70
11x70
10x70
6kg meer t.o.v. vorige week
Bent over Row
12x65
11x65
9x65
1kg meer t.o.v. vorige week
Barbell Curl
12x32
10x32
7x32
Militairy Press
12x32
9x32
7x32
1kg meer t.o.v. vorige week
Merk bij veel oefeningen dat dit het optimale gewicht is, het duurde even hahah.
Pull-Up hoort er ook bij vandaag maar na de eerste set kreeg ik echt een pijn steek in mijn schouder kon mezelf gewoon niet meer optrekken , hopen dat volgende keer wel weer gaat. Ik ga nog niet echt vooruit in Pull-ups blijf nog steeds op dezelfde reps zitten.
Met BP ga ik proberen per training 2kg omhoog te gaan, 2,5 wat eigenlijk hoort gaat niet lukken want ik heb geen 1,25kg schijven. Hack squat probeer ik per training 5kg omhoog te gaan.
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
-
Nette training, buurman
Steek tussen je schouderbladen? Dat heb ik namelijk vaak bij BORs, erg vervelend. Het gevoel dat je meer kan (als het op kracht aankomt) maar vanwege een gek pijntje niet door durft.2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostNette training, buurman
Steek tussen je schouderbladen? Dat heb ik namelijk vaak bij BORs, erg vervelend. Het gevoel dat je meer kan (als het op kracht aankomt) maar vanwege een gek pijntje niet door durft.
Nee niet ertussen, echt op mijn schouder kop. En ik stop niet voor klein pijntje hoor heb een erg hoge pijngrensLast edited by InfineGhost; 05-04-2013, 20:43.If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
-
Net weer gewogen sta op 88.6 nu
Ben nog steeds lekker vooruit aan het gaan
Eminem - Till I Collapse - YouTubeIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-