Ghost's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dexie View Post
    Omnomnom, zie je wel cutten is kut, wij mannen moeten eerst nog eten. Je wilt toch dat als je shredded bent iedereen je nakijkt? Moeten we wel epic masss hebben haha.
    Gaat goedkomen wij worden de shredcunts van BN

OT: zo UB training, moet even kijken hoe ik het gaat doen normaal spot mijn broertje voor me met bench press xD maar die is nu werken
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Upper Body

BP
      12x30
      12x40

10x50
      10x50
      8x50
      8x50
      6x50
      Ging nog best wel lekker zo zonder spotter laatste set ging wat moeilijker maar nam geen risico.
      Had alleen wel last van mijn schouders na elke set, volgens mij heet die spier infraspinatus ff gegoogled "achterkant schouder" denk dat, dat komt omdat ik het gewicht zelf moet unracken en normaal helpt mijn brotha daarbij
      .

Shrugs
      18x53
      15x54
      15x54
      2kg meer t.o.v. vorige week

CGBP
      10x40
      10x40
      8x40

Bent over Row
      15x47
      13x47
      12x47
      1kg meer t.o.v. vorige week

Barbell Curl
      15x30
      11x30
      8x30

Militairy Press
      12x30
      10x30
      7x30

Pull-Up
      9xBW
      5xBW
      5xBW
      Allemaal tot fail !!

Vanavond heb ik een feestje van een maat van me, maar heb besloten voor het eerst in mijn leven niet te gaan drinken op een feest (alcohol). Vind best wel goed van mezelf (A)

If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

• Vandaag weer gewogen stond op 87.1 dus betekent dat ik 0,5kg aan ben gekomen waarschijnlijk ben ik nu voorbij mijn beginnergains

Comment

• Sterke training! (Beginnersgains houden wel langer aan dan 1 jaar hoor)

Comment

• Originally posted by optiflex View Post
            Sterke training! (Beginnersgains houden wel langer aan dan 1 jaar hoor)
            Bedankt, We zullen zien

Comment

• Ik moet gewicht altijd zelf unracken. Is echt kut eh.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                Ik moet gewicht altijd zelf unracken. Is echt kut eh.
                Idd ik vind dat je dat zoveel kracht verliest, en mijn schouders vinden het ook niet chill

Comment

• Lower Body

Squat
                  10x30
                  10x40

11x52
                  8x52
                  6x52

RDL
                  12x55
                  12x54
                  10x55
                  1kg meer t.o.v. vorige week

Hanging Leg Raise
                  13xBW
                  13xBW
                  10xBW

Vandaag was een korte training, had me heel erg verslapen. Kom ik net op school blijk ik pas om 13:45 te beginnen en hadden ze dat niet doorgegeven #FML

Comment

• Upper Body

BP
                    12x30
                    12x40

10x53
                    8x53
                    8x53
                    6x53
                    6x53
                    3kg meer t.o.v. vorige week

CGBP
                    12x42
                    9x42
                    8x40

Barbell Bent over Row
                    19x48
                    15x48
                    13x48

Dumbell Lateral Raise
                    12x18
                    12x18
                    12x18

Incline Dumbell Bench Press
                    14x26
                    12x26
                    10x26

Chin-Up
                    12xBW
                    8xBW
                    6xBW
                    Allemaal tot fail

Bicep hammer Curl
                    12x24
                    10x24
                    8x24

Met alle oefeningen omhoog gegaan behalve met Incline Dumbell BP maar die gaat zowiezo volgende week verhoogt worden, weet ik nu al .

Als ik dit elke week kan volhouden dat ik ingewicht omhoog gaat ben ik blij

Comment

• Wow, 24kilo met hammer curl.
                      Netjes man.
                      Wat weeg je ?

Comment

• Ga je nu wel tot de max dan?

Bedoel daarmee dat ik bijvoorbeeld nu 10x10 bicep curl doe maar eigenlijk gemakkelijk 10x16 kan.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by flapdrol View Post
                          Wow, 24kilo met hammer curl.
                          Netjes man.
                          Wat weeg je ?
                          Bedankt, dit is btw wel totaal hè dus per hand heb ik 12kg.

Ik weegt nu 87kg bij zo'n 13-15%

Originally posted by Nocerino View Post
                          Ga je nu wel tot de max dan?

Bedoel daarmee dat ik bijvoorbeeld nu 10x10 bicep curl doe maar eigenlijk gemakkelijk 10x16 kan.
                          Ja ik ga met alle oefeningen tot max. Ik probeer de oefeningen zo uit te voeren dat ik maximaal gewicht kan pakken en dat ik niet gaat cheaten met de uitvoering dus precies genoeg zeg maar.

Bij veel oefeningen is het puur toeval dat ik 12-10-8 reps maak als je daarop doelt

Comment

• Originally posted by InfineGhost View Post
                            Ja ik ga met alle oefeningen tot max. Ik probeer de oefeningen zo uit te voeren dat ik maximaal gewicht kan pakken en dat ik niet gaat cheaten met de uitvoering dus precies genoeg zeg maar.

Bij veel oefeningen is het puur toeval dat ik 12-10-8 reps maak als je daarop doelt
                            Het valt mij gewoon op dat je vaak kan verhogen op een training. Ik heb namelijk zelf eerst gehad dat ik ging steeds ging ''verhogen''' terwijl ik een hoger gewicht allang aan had gekund. Uiteindelijk heb ik mezelf er enkel maar mee gehad.
                            Maar als dit voor jou niet geldt gaat het dus gewoon goed en moet je lekker blijven verhogen.
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Mooie trainingen hoor. Waarom zit chin up zo laat in de training? Ik zou die eerder pakken, is namelijk een zware compound voor je rug schouders en guns
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                                Het valt mij gewoon op dat je vaak kan verhogen op een training. Ik heb namelijk zelf eerst gehad dat ik ging steeds ging ''verhogen''' terwijl ik een hoger gewicht allang aan had gekund. Uiteindelijk heb ik mezelf er enkel maar mee gehad.
                                Maar als dit voor jou niet geldt gaat het dus gewoon goed en moet je lekker blijven verhogen.
                                In dat opzicht heb je wel gelijk hoor want ik kan met sommige oefeningen al omhoog in gewicht, maar het werkt bij mij fijner op sommige oefeningen als ik wat meer reps maak, ik ben snel geneigd om met me lichaam mee te bewegen als het gewicht te hoog is dus geen goeie techniek zeg maar.

Originally posted by Guusd View Post
                                Mooie trainingen hoor. Waarom zit chin up zo laat in de training? Ik zou die eerder pakken, is namelijk een zware compound voor je rug schouders en guns
                                Ik merkte idd al dat dit een zware oefening is, ik zal deze gelijk na CGBP gaan doen bedankt voor de tip

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X