Ghost's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waarom doe je push press en niet gewoon ohp ? Hebje meer controle over de beweging naar mijn gevoel. En die incline flyes echt dafuq... ben benieuwd hoe je uitvoering is op die oefening want ik kom niet eens in de buurt bij dacht gewicht.

Comment

• Originally posted by Tails View Post
      En die incline flyes echt dafuq... ben benieuwd hoe je uitvoering is op die oefening want ik kom niet eens in de buurt bij dacht gewicht.
      Dats 10 aan elke kant he, heb spook al 10000x verteld :P

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
        ... misschien dan een keer anders neerzetten stomme geest.

Comment

• Dat je na 9 sets pressbewegingen iets in je schouder gaat voelen is niet geheel vreemd, die werkt al 9 sets mee. Vervolgens doe je er nog 8, waarvan 4 nog eens gericht op je schouders zelf.

Zijn wat veel pressbewegingen achter elkaar imo, vooral belastend voor je front delt als je dalijk naar nog zwaardere gewichten gaat.
          Hopelijk houd je rekening met de balans van je schoudergordel, dit is enigzins belangrijk als je belssure vrij wilt trainen.

Wat is de indeling van dit schema, heb namelijk niet het idee dat je evenwichtig traint.
          Is hij nog hetzelfde als in de eerste post? Het is nogal laat op dit moment.. dus ga nu niet even je hele log doorspitten of er iets aan veranderd is.

Verder ook wat tails zegt inderdaad, het is beter je gewichten gewoon te loggen bij de db's die je gebruikt.

Quibus zei ooit, Deel je het ook door 2 als er een katrol op zit? Gewichten hoger laten lijken doe je voor de rest van de wereld
          Broomstick_bodybuilding op insta
          F#CK heavy weights

Comment

• Originally posted by Tails View Post
            Waarom doe je push press en niet gewoon ohp ? Hebje meer controle over de beweging naar mijn gevoel. En die incline flyes echt dafuq... ben benieuwd hoe je uitvoering is op die oefening want ik kom niet eens in de buurt bij dacht gewicht.
            Staat zo in mijn schema, misschien dat ik hem binnenkort wel vervang voor ohp

Originally posted by Dexie View Post
            Originally posted by Tails View Post
            ... misschien dan een keer anders neerzetten stomme geest.
            Originally posted by Wessle View Post
            Dat je na 9 sets pressbewegingen iets in je schouder gaat voelen is niet geheel vreemd, die werkt al 9 sets mee. Vervolgens doe je er nog 8, waarvan 4 nog eens gericht op je schouders zelf.

Zijn wat veel pressbewegingen achter elkaar imo, vooral belastend voor je front delt als je dalijk naar nog zwaardere gewichten gaat.
            Hopelijk houd je rekening met de balans van je schoudergordel, dit is enigzins belangrijk als je belssure vrij wilt trainen.

Wat is de indeling van dit schema, heb namelijk niet het idee dat je evenwichtig traint.
            Is hij nog hetzelfde als in de eerste post? Het is nogal laat op dit moment.. dus ga nu niet even je hele log doorspitten of er iets aan veranderd is.

Verder ook wat tails zegt inderdaad, het is beter je gewichten gewoon te loggen bij de db's die je gebruikt.

Quibus zei ooit, Deel je het ook door 2 als er een katrol op zit? Gewichten hoger laten lijken doe je voor de rest van de wereld
            Het is in totaal, zal in vervolg het gewicht per dumbell vermelden is wel zo handig
            Mijn schema is niet meer hetzelfde als in mijn opening post, ben nu overgestapt naar Falstyr zijn schema, zie hieronder

Maandag
            Squat
            Romanian Deadlift
            Front Squat
            Chin-Up
            One Arm Dumbell Row
            Plank
            Side-Plank

Dinsdag
            Bench PressClose Grip Bench Press
            Push Press
            Dumbell Incline Bench Press
            Dumbell Incline Fly's
            Hammer Curl's
            Crucifix Fly's

Donderdag
            Deadlift
            Romanian Deadlift
            Pull-Up
            One Arm Dumbell Row
            Back Extension
            Lying Rear Delft Row
            Plank

Vrijdag
            Bench Press
            Close Grip Bench Press
            Push Press
            Dumbell Incline Fly's
            Hammer Curl's
            Crucifix Fly's

Liefst wil ik altijd blessure vrij trainen natuurlijk, hoe stel jij het dan voor ??
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Verder geen toelichting ?

Now legs and back
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

• Deadlift
                5x30
                5x40
                5x50

5x70
                5x70
                5x70
                5x70
                5x70
                5kg meer als vorige keer

Romanian Deadlift
                5x67
                5x67
                5x67
                5x67
                5x67
                2kg meer als vorige keer

Pull-Up
                10xBW
                8xBW
                8xBW

One Arm Dumbell Row
                11x30
                9x30
                7x30
                4kg meer als vorige keer

Lying Rear Delft Row
                11x12 (per kant)
                10x12 (per kant)
                9x12 (per kant)
                2kg meer als vorige keer

Wrist Curl
                12x30
                9x30
                8x30

Plank
                00:46
                00:30
                00:27

Vandaag was echt een hele lekkere training, stond echt te stuiteren, had onwijs veel energie, weet niet hoe dit kwam maar het was onwijs lekker, ik bleef gaan.
                Er zit nu eindelijk wat vooruitgang in mijn Pull-ups, of dit aan mijn overmatige energie is te wijten weet ik niet maar ik kon wat meer reps pakken.
                Ik heb RDL en DL volgens schema verhoogt en ging redelijk makkelijk, had de laatste set wel wat moeite met DL, maar uiteindelijk wel af kunnen maken.

Dat was het weer voor vandaag #Ghost Out

Comment

• Sorrie gast, ben je logje even niet meer tegen gekomen en was het alweer vergeten. Zal zo ff reageren!
                  F#CK heavy weights

Comment

• Ik heb die sticky van Falstyr z'n schema wel eens gelezen, hij had er goed over nagedacht veel ervaring noem maar op. Dus het zal ongetwijfeld een goed doordacht schema zijn waar je zeker mee uit de voeten kan.

Alleen dat je op dinsdag en vrijdag 3 press oefeningen doet gaat je echt tegenwerken naarmate je steeds meer tegen je max aan gaat zitten. Persoonlijk denk ik zelf dat het beter is als je in jouw geval je PP doet na je fly's zodat je schouder/triceps een beetje minder constant belast word.

Ik doe zelf OHP,BP,Incline BP of BP,OHP,Incline BP en nu m'n gewichten alsmaar omhoog gaan bij OHP en BP lijd m'n Incline BP daar hevig onder, dus ik zeg dit een beetje uit eigen ervaring met veel pressen achter elkaar.

Ook denk ik dat er wel wat bij zou kunnen voor side/reardelts, sinds je frontdelts behoorlijk wat belasting krijgen in dit schema, en het komt mij over dat die 2 een beetje achterwege gelaten worden, correct me if I'm wrong.
                    Maar zo ga je dus de kop in je schouderwervel uit balans werken.
                    F#CK heavy weights

Comment

• Precies de reden dat ik dat schema niet heb gepakt, teveel front delts, dus ben het met wess eens.

Comment

• Originally posted by Wessle View Post
                        Ik heb die sticky van Falstyr z'n schema wel eens gelezen, hij had er goed over nagedacht veel ervaring noem maar op. Dus het zal ongetwijfeld een goed doordacht schema zijn waar je zeker mee uit de voeten kan.

Alleen dat je op dinsdag en vrijdag 3 press oefeningen doet gaat je echt tegenwerken naarmate je steeds meer tegen je max aan gaat zitten. Persoonlijk denk ik zelf dat het beter is als je in jouw geval je PP doet na je fly's zodat je schouder/triceps een beetje minder constant belast word.

Ik doe zelf OHP,BP,Incline BP of BP,OHP,Incline BP en nu m'n gewichten alsmaar omhoog gaan bij OHP en BP lijd m'n Incline BP daar hevig onder, dus ik zeg dit een beetje uit eigen ervaring met veel pressen achter elkaar.

Ook denk ik dat er wel wat bij zou kunnen voor side/reardelts, sinds je frontdelts behoorlijk wat belasting krijgen in dit schema, en het komt mij over dat die 2 een beetje achterwege gelaten worden, correct me if I'm wrong.
                        Maar zo ga je dus de kop in je schouderwervel uit balans werken.
                        Bedankt voor de tip, ik zal het gelijk veranderen en PP na flys doen

Voor Side/Rear delts lijkt het me dan slim om side laterals en Bent-over dumbbell raises erbij te pakken, en Crucifix Flys laten vallen. Wat denken jullie ??

Originally posted by Dexie View Post
                        Precies de reden dat ik dat schema niet heb gepakt, teveel front delts, dus ben het met wess eens.
                        Mijn schouders vind ik IMO achterlopen dus zo erg vind ik het niet

Comment

• Originally posted by InfineGhost View Post
                          Bedankt voor de tip, ik zal het gelijk veranderen en PP na flys doen

Voor Side/Rear delts lijkt het me dan slim om side laterals en Bent-over dumbbell raises erbij te pakken, en Crucifix Flys laten vallen. Wat denken jullie ??

Mijn schouders vind ik IMO achterlopen dus zo erg vind ik het niet
                          Ik denk dat dex meer bedoelde dat het onevenwichtigheid bezorgd vanwege teveel front delts, niet specifiek veel front delt oefeningen. Ik denk dat we hier allemaal wel mikken voor volle dikke schouders, die echter wel gezond in balans zijn

DB bentover raises zijn een goede voor de achterkant van je schouders. Let er wel op voor je de beweging maakt dat je schouderbladen samengeknepen zijn. Je kan de oefening intensiever maken op je rear delts door je handpalmen naar je benen te laten wijzen en de gewichten naar buiten te duwen, in plaats van de handpalmen naar elkaar toe te laten wijzen en het gewicht 'op te tillen'.

Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, op deze manier heb je minder kans er op dat je lats mee gaan werken.
                          Het gewicht wat je ervoor gebruikt zal dus ook een stuk lichter zijn, maar de oefening en het gevoel zwaarder.

Ik weet niet wat crucifix fly's zijn. Dit is een oefening voor je borst? Zoja zou je die bijvoorbeeld af kunnen wisselen met je dumbell fly's als je denkt dat het anders teveel oefeningen worden.
                          Naar mijn mening heb je voor je borst niet meer nodig dan plat en schuin bankdrukken, dus dat laat ik aan jou over.

Side laterals sws er in
                          F#CK heavy weights

Comment

• Originally posted by Wessle View Post
                            Ik denk dat dex meer bedoelde dat het onevenwichtigheid bezorgd vanwege teveel front delts, niet specifiek veel front delt oefeningen. Ik denk dat we hier allemaal wel mikken voor volle dikke schouders, die echter wel gezond in balans zijn

DB bentover raises zijn een goede voor de achterkant van je schouders. Let er wel op voor je de beweging maakt dat je schouderbladen samengeknepen zijn. Je kan de oefening intensiever maken op je rear delts door je handpalmen naar je benen te laten wijzen en de gewichten naar buiten te duwen, in plaats van de handpalmen naar elkaar toe te laten wijzen en het gewicht 'op te tillen'.

Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, op deze manier heb je minder kans er op dat je lats mee gaan werken.
                            Het gewicht wat je ervoor gebruikt zal dus ook een stuk lichter zijn, maar de oefening en het gevoel zwaarder.

Ik weet niet wat crucifix fly's zijn. Dit is een oefening voor je borst? Zoja zou je die bijvoorbeeld af kunnen wisselen met je dumbell fly's als je denkt dat het anders teveel oefeningen worden.
                            Naar mijn mening heb je voor je borst niet meer nodig dan plat en schuin bankdrukken, dus dat laat ik aan jou over.

Side laterals sws er in
                            Heb er nu DB bentover raises in gedaan en side laterals, crucifix eruit gehaald (was ook schouder oefening, imo niet hele lekkere).
                            De DB bent over raises heb ik uitgevoerd dmv palmen naar benen gericht en net wat je zei focus werd veel minder gelegd op mijn lats en was ook nog onwijs lekkere oefening.
                            Bedankt voor de tips once again

Log komt zo

Comment

• Training Van Gisteren

Bench Press

Warming Up
                              5x57
                              5x57
                              5x57
                              5x57
                              5x57

Close Grip Bench Press
                              9x52
                              9x52
                              8x52
                              7x52
                              1kg meer als vorige keer

12x14
                              10x14 (Per Kant)
                              9x14
                              1kg meer als vorige keer

Dumbell Incline Fly's
                              11x11
                              10x11 (Per Kant)
                              9x11
                              1kg meer als vorige keer

Push Press
                              12x34
                              10x34
                              9x34
                              1kg meer als vorige keer

Dumbell Lateral Raise
                              11x8
                              10x8 (Per Kant)
                              8x8

Hammer Curl's
                              12x12
                              9x12 (Per Kant)
                              8x12
                              2kg meer als vorige keer

Dumbell Bent Over Raise
                              11x6
                              10x6 (Per Kant, Palmen naar benen gericht)
                              9x6

Comment

• Hoppa mijn mijlpaal van 90kg bereikt, nu op naar de 95.
                                Eind van deze maand 8 weken carb cycle zetten en dan op vakantie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X