Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Jij hebt echt in een hele korte tijd heel erg veel progressie gemaakt, knap hoor daar is een dicipline voor nodig!
Met die festivals zit het wel goed dus
Ben je er zaterdag aanstaande ook bij Lakedance Suus?
hmm.. het weer wordt niet geweldig he.. als we gaan, wordt het een iets harder feestje
met de festivals zit het wel goed ja, collegas worden gek van mij en de wensen om te ruilen haha
gisteren dag na Emporium best gezondigd, niet geheel ongezond, maar wel veels teveel en lekker gegeten
vandaag dus weer lekker stricte lowcarb. Deze week weer een perfecte cyclus hanteren qua trainen en voeding. die 16 procent is leuk, maar ik wil nog meer (minder)
hmm.. het weer wordt niet geweldig he.. als we gaan, wordt het een iets harder feestje
met de festivals zit het wel goed ja, collegas worden gek van mij en de wensen om te ruilen haha
gisteren dag na Emporium best gezondigd, niet geheel ongezond, maar wel veels teveel en lekker gegeten
vandaag dus weer lekker stricte lowcarb. Deze week weer een perfecte cyclus hanteren qua trainen en voeding. die 16 procent is leuk, maar ik wil nog meer (minder)
decibel outdoor is al uitverkocht toch?
Jep, weekend tickets in de pocket hier, helemaal naar de klote
ik denk dat het zaterdag in de ochtend Fulllbody trainen wordt, en dan in de middag heavy lifting UB en LB (zware volle tassen) en een cardiosessie, oftewel dagje shoppen
ik denk dat het zaterdag in de ochtend Fulllbody trainen wordt, en dan in de middag heavy lifting UB en LB (zware volle tassen) en een cardiosessie, oftewel dagje shoppen
in 4,5 maand 14 centimeter omtrek middel verliezen en 9 procent VP omlaag is nice, zonder meer. half procent per week uitgerekend!
maar volgens mij was het zondigen afgelopen twee weken ( lees; vreten na festivals) niet heel erg goed voor me en ook grote kans dat mijn metabolisme weer lastig aan het doen is. gisteren meting gehad en ik zat 2 weken verder nog steeds op 16procent
ik ben nu eigenlijk ook al zo lang aan het carbcyclen, dat het tijd wordt voor wat anders!
deze week fijn op onderhoud eten, denk aan macros 200/200/50 zoiets
deze week gaan kevster en ik fijn UD2 cyclus bouwen voor mij
maandag de 17e start ik!
7 weken countdown voor een geweldig festival waar ik op en top wil shinen, dat moet lukken met ud2
vandaag overigens weer heerlijk getrained. als ik kans heb om met kev te trainen leert hij me weer iets nieuws erbij wat ik kan varieren in het Fullbody schema. prachtig gewoon, afgelopen week de hele week niet fatsoenlijk kunnen lopen. zo erg blijkbaar dat mijn bewoners (verstandelijk beperkten!) vragen of ik benen heb getrained.
stiekem ben ik wel een beetje bang voor ud2.. ik volg alle logs hiero haha
heb weinig zin om te kotsen in the gym, is niet charmant voor een lady.
discipline en karakter voor UD2 heb ik wel
ill keep u posted
Je hebt al veel bereikt en ik denk dat je UD2 prima moet lukken met je mentaliteit. Dat kotsen valt wel mee hoor. Ik ben pas 3x misselijk geworden maar je hebt toch niks in je maag om uit te kotsen. Je splitst je week eigenlijk op en de helft is kut en de andere helft is prima te doen
in 4,5 maand 14 centimeter omtrek middel verliezen en 9 procent VP omlaag is nice, zonder meer. half procent per week uitgerekend!
maar volgens mij was het zondigen afgelopen twee weken ( lees; vreten na festivals) niet heel erg goed voor me en ook grote kans dat mijn metabolisme weer lastig aan het doen is. gisteren meting gehad en ik zat 2 weken verder nog steeds op 16procent
ik ben nu eigenlijk ook al zo lang aan het carbcyclen, dat het tijd wordt voor wat anders!
deze week fijn op onderhoud eten, denk aan macros 200/200/50 zoiets
deze week gaan kevster en ik fijn UD2 cyclus bouwen voor mij
maandag de 17e start ik!
7 weken countdown voor een geweldig festival waar ik op en top wil shinen, dat moet lukken met ud2
vandaag overigens weer heerlijk getrained. als ik kans heb om met kev te trainen leert hij me weer iets nieuws erbij wat ik kan varieren in het Fullbody schema. prachtig gewoon, afgelopen week de hele week niet fatsoenlijk kunnen lopen. zo erg blijkbaar dat mijn bewoners (verstandelijk beperkten!) vragen of ik benen heb getrained.
stiekem ben ik wel een beetje bang voor ud2.. ik volg alle logs hiero haha
heb weinig zin om te kotsen in the gym, is niet charmant voor een lady.
discipline en karakter voor UD2 heb ik wel
ill keep u posted
Denk dat dit persoonlijk is en afhangt van je herstel. Ik heb geen kotsissues, hooguit een beetje draaierig tijdens de tension workout. Als je ermee bezig bent valt het allemaal wel mee. Het zijn meer de trainingen die gewoon een stuk minder leuk zijn omdat je jezelf meer leeg aan het trekken bent dan gericht te trainen en lekker los te gaan, en het mentale aspect wat zich vooral uit in het onbewust constant ermee bezig zijn dat over een langere periode zijn tol gaat eisen. Zo ervaar ik het iig.
Tjah, ik was zelf ook bang voor overgeef neigingen, gelukkig is dit me allemaal bespaart gebleven. Zolang je gewoon niet "te" kort rust en de rust aanhoudt uit het boek zal het wel meevallen. Minder dan 30 seconden rusten bij bijv. een leg press voor 15-20 reps is vragen om problemen bijv.
En verder wordt het mentaal gewoon zwaarder elke week weer. Zodra je carb-load is afgelopen verlang je alweer naar de volgende. Hopelijk krijg je geen slaapissues door de low carb, velen krijgen daar namelijk problemen mee.
Het is zwaar, maar verre van onmogelijk. UD2.0 is geen match voor een persoon die weet wat hard werken is, vastberaden is en genoeg discipline heeft.
Probeer ook gewoon te genieten van je "avontuur", hoewel je dat niet altijd zal doen natuurlijk. Het huilen zal je bij de depletion workouts nader staan dan het lachen namelijk..
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment