Originally posted by suusje86
View Post
Suusje' s Shredding in Progress
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ben je er zaterdag aanstaande ook bij Lakedance Suus?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostBen je er zaterdag aanstaande ook bij Lakedance Suus?
met de festivals zit het wel goed ja, collegas worden gek van mij en de wensen om te ruilen haha
gisteren dag na Emporium best gezondigd, niet geheel ongezond, maar wel veels teveel en lekker gegeten
vandaag dus weer lekker stricte lowcarb. Deze week weer een perfecte cyclus hanteren qua trainen en voeding. die 16 procent is leuk, maar ik wil nog meer (minder)
decibel outdoor is al uitverkocht toch?
Comment
-
Originally posted by suusje86 View Posthmm.. het weer wordt niet geweldig he.. als we gaan, wordt het een iets harder feestje
met de festivals zit het wel goed ja, collegas worden gek van mij en de wensen om te ruilen haha
gisteren dag na Emporium best gezondigd, niet geheel ongezond, maar wel veels teveel en lekker gegeten
vandaag dus weer lekker stricte lowcarb. Deze week weer een perfecte cyclus hanteren qua trainen en voeding. die 16 procent is leuk, maar ik wil nog meer (minder)
decibel outdoor is al uitverkocht toch?
"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by suusje86 View Postik denk dat het zaterdag in de ochtend Fulllbody trainen wordt, en dan in de middag heavy lifting UB en LB (zware volle tassen) en een cardiosessie, oftewel dagje shoppen
waar zijn alle leuke feestjes in juni???!!'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
in 4,5 maand 14 centimeter omtrek middel verliezen en 9 procent VP omlaag is nice, zonder meer. half procent per week uitgerekend!
maar volgens mij was het zondigen afgelopen twee weken ( lees; vreten na festivals) niet heel erg goed voor me en ook grote kans dat mijn metabolisme weer lastig aan het doen is. gisteren meting gehad en ik zat 2 weken verder nog steeds op 16procent
ik ben nu eigenlijk ook al zo lang aan het carbcyclen, dat het tijd wordt voor wat anders!
deze week fijn op onderhoud eten, denk aan macros 200/200/50 zoiets
deze week gaan kevster en ik fijn UD2 cyclus bouwen voor mij
maandag de 17e start ik!
7 weken countdown voor een geweldig festival waar ik op en top wil shinen, dat moet lukken met ud2
vandaag overigens weer heerlijk getrained. als ik kans heb om met kev te trainen leert hij me weer iets nieuws erbij wat ik kan varieren in het Fullbody schema. prachtig gewoon, afgelopen week de hele week niet fatsoenlijk kunnen lopen. zo erg blijkbaar dat mijn bewoners (verstandelijk beperkten!) vragen of ik benen heb getrained.
stiekem ben ik wel een beetje bang voor ud2.. ik volg alle logs hiero haha
heb weinig zin om te kotsen in the gym, is niet charmant voor een lady.
discipline en karakter voor UD2 heb ik wel
ill keep u posted
Comment
-
Je hebt al veel bereikt en ik denk dat je UD2 prima moet lukken met je mentaliteit. Dat kotsen valt wel mee hoor. Ik ben pas 3x misselijk geworden maar je hebt toch niks in je maag om uit te kotsen. Je splitst je week eigenlijk op en de helft is kut en de andere helft is prima te doenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by suusje86 View Postin 4,5 maand 14 centimeter omtrek middel verliezen en 9 procent VP omlaag is nice, zonder meer. half procent per week uitgerekend!
maar volgens mij was het zondigen afgelopen twee weken ( lees; vreten na festivals) niet heel erg goed voor me en ook grote kans dat mijn metabolisme weer lastig aan het doen is. gisteren meting gehad en ik zat 2 weken verder nog steeds op 16procent
ik ben nu eigenlijk ook al zo lang aan het carbcyclen, dat het tijd wordt voor wat anders!
deze week fijn op onderhoud eten, denk aan macros 200/200/50 zoiets
deze week gaan kevster en ik fijn UD2 cyclus bouwen voor mij
maandag de 17e start ik!
7 weken countdown voor een geweldig festival waar ik op en top wil shinen, dat moet lukken met ud2
vandaag overigens weer heerlijk getrained. als ik kans heb om met kev te trainen leert hij me weer iets nieuws erbij wat ik kan varieren in het Fullbody schema. prachtig gewoon, afgelopen week de hele week niet fatsoenlijk kunnen lopen. zo erg blijkbaar dat mijn bewoners (verstandelijk beperkten!) vragen of ik benen heb getrained.
stiekem ben ik wel een beetje bang voor ud2.. ik volg alle logs hiero haha
heb weinig zin om te kotsen in the gym, is niet charmant voor een lady.
discipline en karakter voor UD2 heb ik wel
ill keep u postedBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Nice. Een dame aan de UD2.0.
Tjah, ik was zelf ook bang voor overgeef neigingen, gelukkig is dit me allemaal bespaart gebleven. Zolang je gewoon niet "te" kort rust en de rust aanhoudt uit het boek zal het wel meevallen. Minder dan 30 seconden rusten bij bijv. een leg press voor 15-20 reps is vragen om problemen bijv.
En verder wordt het mentaal gewoon zwaarder elke week weer. Zodra je carb-load is afgelopen verlang je alweer naar de volgende. Hopelijk krijg je geen slaapissues door de low carb, velen krijgen daar namelijk problemen mee.
Het is zwaar, maar verre van onmogelijk. UD2.0 is geen match voor een persoon die weet wat hard werken is, vastberaden is en genoeg discipline heeft.
Probeer ook gewoon te genieten van je "avontuur", hoewel je dat niet altijd zal doen natuurlijk. Het huilen zal je bij de depletion workouts nader staan dan het lachen namelijk.."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 hour ago -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment