Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Tuurlijk heb je geen laat ervan, je lift nog amper (no offence)
Wil je 1 ding doen maatje luister naar de tips, het zijn bijna geeneens tips maar gouden regels.
Wil je weten waarom eerst rug dan bu, eerst boirst dan tric, eerst compounds dan iso, etc vraag het gewoon, maar doe er dan wat mee.
Anders vraag ik me ook af wat je hier doet, dit wil niet zeggen dat je geen eigen mening mag hebben.
Klopt, als ik zwaarder ga dan ga ik echt niet eerst biceps en dan rug doen ofzo.Maar we zien nu wel is wat ik hier mee boek qua progressie over een maand of 2 - 3 Als ik iets niet weet dan vraag ik het natuurlijk
Neeeeeee, je gaat nu eerst rug dan biceps doen eigenwijze drol waarom zou je het pas goed gasn doen als je zwaar gaat trainen.
Er is nog helemaal niks verloren, zet het schema goed, in de juist volgorde, hou je daaraan en evelueer dat over drie maanden.
Ondertussen hou je alles wat er met je lichaam gebeurt in de gaten en zet je hier je trainingen neer, na anderhalve maand ga jeeens om je heen kijken naar andere sschema's, niet halsoverkop ergens induiken maar effe goed kijken, inferno heeft heel veel goede beginners schema s gepost.
Ondertussen lees je lekker rond gaat beter om je eten denken, over zes maanden kijk je inrde spiegel en besef je ineens verliefd bent geworden op de sport (of niet) .
Gewoon meteen proberen alles goed te doen, je hebt een leuke basis dat kan heel wat worden.
Neeeeeee, je gaat nu eerst rug dan biceps doen eigenwijze drol waarom zou je het pas goed gasn doen als je zwaar gaat trainen.
Er is nog helemaal niks verloren, zet het schema goed, in de juist volgorde, hou je daaraan en evelueer dat over drie maanden.
Ondertussen hou je alles wat er met je lichaam gebeurt in de gaten en zet je hier je trainingen neer, na anderhalve maand ga jeeens om je heen kijken naar andere sschema's, niet halsoverkop ergens induiken maar effe goed kijken, inferno heeft heel veel goede beginners schema s gepost.
Ondertussen lees je lekker rond gaat beter om je eten denken, over zes maanden kijk je inrde spiegel en besef je ineens verliefd bent geworden op de sport (of niet) .
Gewoon meteen proberen alles goed te doen, je hebt een leuke basis dat kan heel wat worden.
Succes!
Ik doe ook eerst rug, stond verkeerd.
En ik ben al verslaafd aan fitness haha
Succes en afgezien van het bitchen mag je wel trots op jezelf zjin dat je nu al serieus fitnest.. toen ik 14 was deed ik alles behalve sporten:P
Haha oke, op mijn 13e was ik ook al lid, maar toen nog niet echt iets gedaan. Ik ging niet voetballen ofzo omdat je dan verplicht aanwezig moest zijn op een tijdstip, in regen of met 30 graden.Daar had ik dus geen zin in.Dus ik begon maar met fitnessen en dat bevalt me zeer goed Bankdrukken vind ik het leukste haha
Succes en afgezien van het bitchen mag je wel trots op jezelf zjin dat je nu al serieus fitnest.. toen ik 14 was deed ik alles behalve sporten:P
Serieus ? Als deze jongen serieus is dan luisterd hij naar de goede tips die in dit topic worden gegeven.
Je komt nogal hardhorend over een beetje hoe ik in het begin was en dat gaat tegen je werken. Snap niet waarom je zo nodig een log begonnen bent als je niet open staat voor meningen en adviezen van anderen. Quibus probeert het nog heel netjes te verwoorden maar ik zeg je gewoon straight up dat je aan het kloten bent.
Joh begrijp alle commotie niet. Doe lekker wat goed.voelt en kijk aan wat wel en wat niet werkt. Leer je meer van dan alle online wijsheden bij elkaar.
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Serieus ? Als deze jongen serieus is dan luisterd hij naar de goede tips die in dit topic worden gegeven.
Je komt nogal hardhorend over een beetje hoe ik in het begin was en dat gaat tegen je werken. Snap niet waarom je zo nodig een log begonnen bent als je niet open staat voor meningen en adviezen van anderen. Quibus probeert het nog heel netjes te verwoorden maar ik zeg je gewoon straight up dat je aan het kloten bent.
Niettemin succes .
Ik sta wel open voor meningen en adviezen? Ik ga nu gewoon dit proberen oke? Hehe ik geef Nocerino gelijk .
Bedankt
Joh begrijp alle commotie niet. Doe lekker wat goed.voelt en kijk aan wat wel en wat niet werkt. Leer je meer van dan alle online wijsheden bij elkaar.
nou niet helemaal, je hoeft niet alles opnieuw uit te vinden, lijkt me dat je eerst compounds doet bv, of niet 7 dagen per week gaat trainen, dit kun je allemaal zelf ontdekken maar dat is zonde van je tijd/energie/lichaam.
Tail die jongen is 14 doe eens wat relaxter man, probeer hem of op weg te helpen of ga lekker op dbb janken ofzo.
Ja, dat is ook zo. Maar tonijnvreter is wat eigenwijs he, dus laat hem lekker doen wat hij wilt hahaha. Maar is inderdaad aan te raden om goed schema te volgen zodat tie op een jonge leeftijd al buff bij staat. Wie wilt dat nou niet, er zo uit zien op zn 18e: Jeff Seid: How Ya Doin - YouTube
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Tail die jongen is 14 doe eens wat relaxter man, probeer hem of op weg te helpen of ga lekker op dbb janken ofzo.
Hij is 14 en hij is aan het kloten met z'n schema, je mag ervan vinden wat je wil. Ik zeg het hoe het op mij overkomt, dat doe je zelf immers ook op anderen dus qq en blijf ot.
jij met je blijf ot, dat doe je zelf ook heeel veel niet, en zodra ik of anderen commentaar op je hebben verschuil je je snel achter blijf on topic.
En wat doe jij dan met je schema's, hoe lang ben je bezig en wat druk je nu dan, dus ga nou niet zo interessant lopen doen tegen een 14 jarige want wanneer deze 15 is drukt hij het dubbele van jou.
jij met je blijf ot, dat doe je zelf ook heeel veel niet, en zodra ik of anderen commentaar op je hebben verschuil je je snel achter blijf on topic.
En wat doe jij dan met je schema's, hoe lang ben je bezig en wat druk je nu dan, dus ga nou niet zo interessant lopen doen tegen een 14 jarige want wanneer deze 15 is drukt hij het dubbele van jou.
oja reageer maar niet blijf lekker OT
Wat een held hoor die q, dapper van je leuk om te weten dat je m'n log volgt dan bump je die toch lekker.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment