Iron Mind: Welcome to the New Age

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zo; lekker een rustdagje. Ik voel me niet helemaal topfit, snotterig, koppijn en slecht geslapen, maar we blijven lekker me lichaam volduwen met kcal. De spierpijn zit er weer flink in.

    Morgen staan rug en schouders weer op het programma, zin in.
    "Straight outta gym"

    Comment


    • De motivatie zit er nog dik in zo te zien . Voeg Solar ook maar aan je festival rijtje voor volgend jaar toe, kunnen we als shredded cunts het festival veroveren

      Comment


      • Originally posted by Jurvg View Post
        De motivatie zit er nog dik in zo te zien . Voeg Solar ook maar aan je festival rijtje voor volgend jaar toe, kunnen we als shredded cunts het festival veroveren
        Altijd eh, nooit spijt gehad van m'n keuze voor deze manier van leven behalve dat ik niet eerder begonnen ben.

        Qua festivals wil ik sowieso volgend jaar deze festivals mee pakken:
        - Decibel
        - Defqon 1
        - Tomorrowland

        De rest weet ik nog niet. Solar is volgens mij niet helemaal m'n muziek smaak, maar wie weet.
        "Straight outta gym"

        Comment


        • Originally posted by Iron Mind View Post
          Altijd eh, nooit spijt gehad van m'n keuze voor deze manier van leven behalve dat ik niet eerder begonnen ben.

          Qua festivals wil ik sowieso volgend jaar deze festivals mee pakken:
          - Decibel
          - Defqon 1
          - Tomorrowland

          De rest weet ik nog niet. Solar is volgens mij niet helemaal m'n muziek smaak, maar wie weet.
          Da's nice. Ik heb ongeveer hetzelfde, als je het echt leuk vind kun je er moeilijk spijt van krijgen . Hmm ja solar is wel redelijk veel techno edm en dubstep achtige dingen dan echte hardstyle.

          Ik wil ook echt graag naar Tommorrowland man, maar ik grijp telkens naast die kaartjes...

          Comment


          • Originally posted by Jurvg View Post
            Da's nice. Ik heb ongeveer hetzelfde, als je het echt leuk vind kun je er moeilijk spijt van krijgen . Hmm ja solar is wel redelijk veel techno edm en dubstep achtige dingen dan echte hardstyle.

            Ik wil ook echt graag naar Tommorrowland man, maar ik grijp telkens naast die kaartjes...
            Oh ik heb nooit spijt gehad voor m'n keuze voor bodybuilding. Het is een van de beste beslissing geweest in mijn leven. Ach wie weet pak ik Solar wel mee joh volgend jaar.



            Shiit; de spierpijn is echt erg nu. Lopen gaat erg moeizaam, zo zeer doet alles. Gelukkig heb ik afgelopen nacht beter geslapen..

            Vanmiddag voor het avondeten maar rug en schouders trainen, want dan is het wat rustiger in de gym en dat vind ik altijd lekker.
            "Straight outta gym"

            Comment


            • Week 1+ 7, PHAT

              Dag 4 Back, Delts, traps hypertrofie dag, 1-2 minuten rust

              Barbell row speedsets 65-70% of normal 3-5 rep max (30-45 sec rust ipv 90)
              6 x 3 70kg (snelheid was wel prima)
              wel blijven letten op de uitvoering, hoewel de snelheid er goed inzat

              Pull up, zo wijd mogelijk (60 sec rust)
              7 x X reps met bw totdat ik 30 reps in totaal had (vorige keer 6 x x met 25 reps totaal)
              erg zwaar, erg pijnlijk

              V-bar cable row (60 sec rust)
              Deze vervangen door row met de rope en dat is wel geinig.
              2 x 12 3 gewichten
              1 x 12 4 gewichten
              1 x 12 6 gewichten
              geen ego liften hier, maar focussen op trekken vanuit de ellebogen

              Incline shrugs (60 sec rust) (gat 6 van het bankje)
              1 x 15 20kg (vorige keer 1 x 8 22kg)
              2 x 8 22kg (gelijk)
              Beetje met handpositie gespeeld

              Face pulls (60 sec rust)
              1 x12 65kg (+5kg, -3 reps)
              2 x 15 65kg (+2,5kg)
              Linker schouder zeurde een beetje, maar niet hinderlijk

              Close grip pulldown onderhands 60 sec rust)
              2 x 15-20 reps op gevoel, gewicht weet ik niet meer

              Overhead press, pinken op de ringen (2 minuten rust rust)
              1 x 10 45kg
              1 x 8 50kg
              1 x 5 50kg + 3 40kg
              Voelde goed in me front, side delt. Totaal ander gevoel dan wanneer ik hem smaller pak voor maximale kracht output.

              Vanaf hier vergelijk ik de gewichten niet echt meer qua reps, aangezien dit meer uitproberen is en het perfectioneren van mijn techniek. Met als doel het vinden van de "perfecte" rep voor me side delts voor mijn lichaamsverhoudingen etc.)

              Reverse fly machine (60 sec rust)
              1 x 8 6 gewichten
              1 x 8 5 gewichten
              1 x 8 5 gewichten + 4 4 gewichten
              Scapulae in retractie gehouden de gehele uitvoering, niet locken

              Incline reverse db fly (60 sec rust) (gat 6 van het bankje)
              3 x 8-12 4-8kg ea
              op gevoel, niet locken

              Seated db raise, iets voorover gebogen, polsen onder elleboog (60 sec rust)
              6 x 8-15 4-6kg ea
              Lager gewicht, maar geprobeerd me lats zoveel mogelijk uit te sluiten van de beweging en dit blijft nog wat aanklooien. Ik voel me delts goed branden, maar het kan beter.

              Extra: 5+ sets cable side raises gedaan voor en achterkant 12-15 reps en nog wat partials om alles goed vol te pompen.

              Commentaar:
              Heerlijk getraind, weer lekker veel volume weg gedraaid. Schouders is een van mijn favoriete spiergroepen, omdat je weer een tikkie breder lijkt als ze opgepompt zijn en dat vind ik er zelf altijd bruut uitzien.
              Voor de rest top getraind ondanks dat ik me niet helemaal fit voel, maar in de sportschool is dat gelijk weg. Trainen = drugs voor mij, love it.

              Weer lekker bezig geweest met van alles te perfectioneren qua trainen van rug, schouders en het wordt beter, maar het moet ook beter. En het blijft een kunst om die optimalere uitvoering te handhaven ondanks dat de vermoeidheid toeneemt.


              Het is een blijft een kunst deze sport en het is nog een verdomd lastige sport ook..
              "Straight outta gym"

              Comment


              • Heb op lowlands Imagine Dragons gezien. Moest bij het nummer radioactive wel aan dit logje denken
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

                Comment


                • Originally posted by Gus View Post
                  Heb op lowlands Imagine Dragons gezien. Moest bij het nummer radioactive wel aan dit logje denken
                  Hahaha, episch.

                  Nou de titel gaat wel weer op, aangezien ik momenteel weer lekker aan het aankomen ben. UD2.0 is weer voorbij dus, all aboard the gain train
                  "Straight outta gym"

                  Comment


                  • WEEK 1 + 7, PHAT

                    Dag 5 benen hypertrofie dag, 1-2 minuten rust


                    Squat high bar bar speedsets 65-70% (45 sec rust)
                    4 x 3 80kg (gelijk)
                    2 x 3 85kg (+5kg)
                    Snelheid was in orde

                    Front squat, (2 minuten rust)
                    3 x 8 75kg (+5kg)
                    1 x 8 70kg (extra set)
                    Uitvoering was in orde, behoorlijk hoog tempo qua uitvoeren van de reps om zo min mogelijk rust tijdens de set te nemen en de intensiteit zo hoog mogelijk te houden per set

                    Leg press, relatief smal, voeten midden op de plaat (60 sec rust)
                    2 x 12 200kg
                    1 x 15 160kg
                    Veel lager gewicht, maar dit maal met zo min mogelijk rust tijdens de set om maximale burn te krijgen elke set en TUT te verhogen. Techniek wordt nog geoptimaliseerd qua diepte voor zo veel mogelijk quad activatie en dat het geen full ROM reps zouden zijn interesseert me verder de neuk

                    Leg extension, (60 sec rust)
                    2 x 10-15 reps 10-15 gewichten
                    1 x 15-20 reps 8 gewichten + 20 partials
                    Nou hier weet ik niet meer waar ik het moet zoeken zulke zieke pijn door de trage uitvoering

                    Romanian deadlift (120 sec rust)
                    1 x 12 100kg (-15kg)
                    1 x 8 110kg (+2 reps)
                    1 x 8 120kg (+10kg)
                    Kut back pump, blijft een lastige oefening met een zeurende onderrug van de dag ervoor. Qua uitvoering gaat het wel lekker heb ik het idee. Me hamstrings stonden te shaken tijdens de uitvoering, dus dat wordt al beter. Opletten dat het geen deadlift wordt.

                    Lying leg curl (60 seconden rust)
                    1 x 9 8 gewichten + 3 7 gewichten
                    1 x 5 7 gewichten + 7 5 gewichten
                    1 x 15 5 gewichten
                    Minder gewicht dit maal, maar ik was gewoon helemaal leeg.

                    Seated leg curl (60 seconden rust)
                    1 x 1- 15 gewichten + 10 13 gewichten
                    1 x 15 13 gewichten
                    1 x 20 13 gewichten
                    Zelfs hier liep me onderrug vol tijdens het zitten
                    Calf raise machine (60 seconden rust)
                    1 x 8 12 gewichten
                    1 x 8 10 gewichten
                    1 x 8 9 gewichten
                    1 x 8 8 gewichten
                    Krampende pijn tijdens de sets en reps, business as usual.
                    Deze na de seated variant uitgevoerd, dus hier minder gewicht verplaatst, dus geen vergelijking


                    Seated calf raise(60 seconden rust)
                    1 x 15 45kg aan schijven
                    2 x 15 50kg aan schijven
                    Deze dit maal voor de calf raise machine gedaan, dus hier meer gewicht verplaatst dan bij de calf raise, dus geen vergelijking.

                    Commentaar:
                    Ik weet niet waar het door komt; door de hitte, doordat ik me niet fit voel of doordat het toch nog behoorlijk warm was vandaag of doordat ik gewoon de ballen weer uit me broek getraind heb, maar ik ben echt gesloopt. Tijdens de isolatieoefeningen merkte ik het al, 0,0 energie meer over en moeite om wat voor gewicht dan ook te kunnen verplaatsen. Hier en daar dus maar ingeleverd om toch de uitvoering te blijven handhaven zoals bij de hypertrofie dag, maar goed. Gelukkig kunnen spieren geen gewichten lezen, maar merken ze enkel of het op dat moment na al dat volume zwaar genoeg is. Tenminste dat is de essentie van mijn isolatie oefeningen ik dit schema en qua volgorde. De finishing touch en het laatste beetje eruit persen wat er nog inzit en of dat nou met 100kg moet gebeuren of met 10kg zal me eigenlijk een worst wezen.

                    Kwaliteits reps > kwantiteit reps
                    Zie verder commentaar onder de oefeningen voor toelichting bij die oefeningen.

                    Verder houd ik de komende weken me fysiek nauwlettend in de gaten of dat ik me kcal omlaag moet schroeven voor op rustdagen, maar de eerste 1-2 weken na me vorige cut zat ik ook safe qua vetgain, want toen at ik ook boven onderhoud op rustdagen. Maarja ik kijk het nog allemaal even aan, want ik wil wel streven naar die 1kg massa gain per maand met zo min mogelijk vet. Als ik merk dat ik echt vetter ga worden om die 1kg massa gain per maand te bereiken dan is het sowieso een reden om terug te schroeven, maar tot die tijd, lekker blijven eten.
                    Gewicht vanochtend 78,6kg


                    Morgen lekker borst en armen trainen; altijd leuk. Ik ben verder hard aan het oefenen om me mind-muscle connectie te verbeteren van me pecs, iemand nog toevallig handige tips om meer controle te krijgen over deze spiergroep. Ikzelf heb altijd al moeite hiermee gehad, maar het is al stukken beter dan vroeger.
                    "Straight outta gym"

                    Comment


                    • Bodybuilding motivation- FUCK NEGATIVE PEOPLE!! - YouTube

                      Been there, never wanna be there again and I will never be there again.. R.I.P. negatieve mindset.
                      "Straight outta gym"

                      Comment


                      • Week 1 + 7, PHAT
                        Gewichten vergeleken met PHAT week 7 (3 weken terug qua tijd)

                        Dag 6 pecs, biceps, triceps en onderarmen hypertrofie dag, 1-2 minuten rust

                        Barbell bench press speedsets (30-45 sec rust)
                        5 x 3 65kg (snelheid was prima)
                        1 x 3 70kg (+5kg; snelheid was nog steeds prima)

                        Incline bench press (1,5 minuut rust)
                        1 x 5 75kg + 1 70kg(+7,5kg eerste 5 reps, +2,5kg laatste rep)
                        1 x 6 70kg (+2,5kg)
                        1 x 6 70kg (+5kg)
                        1 x 6 70kg (+5kg, +1 rep)
                        1 x 6 70kg (+5kg, +1 rep)
                        1 x 5 70kg + 2 65kg (goed; vorige keer 6-8x 60kg)
                        Deze gaat lekker t.o.v. 3 weken terug; aangezien ik nu minder rust had (1,5 i.p.v. 2 minuten), maar toch meer kg’s en reps verplaatst heb. En ik voel me borst hier ook lekker opzwellen gedurende de sets, uitvoering is dan ook prima dus.

                        Incline db fly (60 sec rust) hoogte bench: 5 gat (1 gat lager dit keer)
                        1 x 12 12kg ea (-3 reps 12kg ea)
                        2 x 8 14kg ea (goed; vorige keer 2 x 6 12kg + 6 10kg)
                        Top stretch onderin bij de aanhechtingen, geprobeerd de db’s van elkaar af te houden

                        High Incline cable fly (45-60 sec rust)
                        1 x 15 15kg ea (+3 reps)
                        2 x 15 20kg ea
                        Mind-muscle connectie wordt steeds beter hier, kwestie van een tijd en tijd investeren

                        Cross-bench db pullover (60 sec rust)
                        1 x 10 20kg ea
                        3 x 8 24kg ea
                        Op zich wel goede stretch, maar ik heb het idee dat het beter kan, maar ik kwam al bijna met de db op de grond vanaf het bankje, dus misschien heb ik er een ietswat verkeerd beeld van deze “stretch bij deze oefening, maar ik hou hem er in in ieder geval!

                        EZ db preacher curl zittend (60 sec rust)
                        1 x 7 14 kg ea (-1 rep)
                        1 x 8 12kg ea (+2kg laatste 4 reps)
                        1 x 5 12kg ea + 4 10kg ea (+2kg eerste 5 reps, +2 reps met 10kg ea)
                        1 x 8 10kg ea (+2kg, -4 reps)
                        Schouders fixeren -> optimalere contractie

                        Incline db curl stand 8 (60 sec rust)
                        2 x 8 8kg ea (-6 reps met 6kg ea)
                        1 x 6 + 2 cheat 8kg ea (vorige keer 2 x 9 7kg ea + 6 6kg ea)
                        Elleboog zo veel mogelijk fixeren, nabij de bench houden

                        Hammer curl (60 sec rust)
                        1 x 15 6kg ea
                        1 x 15 7kg ea
                        Elleboog fixeren; mind-muscle connectie was erg goed dit maa, eigenlijk niet gecheat behalve laatste paar partialsl. Lifters high hier, zo goddelijk.

                        Close grip bench press (60 sec rust)
                        1 x 6 70kg (+10kg, -2 reps)
                        1 x 5 70kg (+10kg, -3 reps)
                        1 x 6 65kg (+5kg, -1 rep)

                        EZ-bar Tricep extension (60 sec rust)
                        1 x 12 20kg aan schijven (+4 reps)
                        1 x 7 25kg ea (+5kg, -1 rep)
                        1 x 8 22,5kg (+2,5kg eerste 8 reps, -7 reps met 15kg erna)

                        Rope pushdown
                        1 x 14 25kg ea (+5kg)
                        1 x x x kg op gevoel?
                        1 x 9 20kg + 3 15kg ea (minder goed; vorige keer 15 x 20kg)
                        Volgens mij zag ik striations op me laterale kop van me triceps in de spiegel .

                        Superset gedaan om en om reverse wrist + wrist curl
                        Reverse grip wrist curl met barbell
                        1 x 6 25kg (+5kg, -6 reps)
                        1 x 10 20kg (+2 reps)
                        1 x 6 20kg (-1 rep)
                        1 x 6 20kg (+1 rep)

                        Wrist curl met barbell
                        1 x 5 50kg (+5kg, -1 rep)
                        1 x 5 45kg (+5kg, -2 reps)
                        1 x 5 42,5kg (-7,5kg)
                        1 x 4-6 40kg (-10kg)


                        Commentaar:
                        Heerlijke training, borst en (onder)armen helemaal vol; hoe kan je hier nou niet van houden? Ik word zo über euforisch/stoned tijdens deze training. Ik krijg een lifters high, volgens mij hier.
                        Zie verder commentaar bij de oefeningen, verder ben ik gesloopt, maar erg voldaan. Rest van de dag lekker eten en morgen een rustdagje.

                        Cardio deze week volledig geskipt en vanaf aankomende maandag zal ik weer 5x per week 12km fietsen op lage intensiteit (of ik moet bijna te laat zijn dan wordt het hoge intensiteit ).

                        Ik zal daarom ook minimaal tot het eind van volgende week me kcal aankijken, want vanochtend woog ik alweer 79,6kg, terwijl ik gister nog 78,6kg woog . Weer een lekkere “re-bound” qua gewicht vanuit de cut, volgens mij. Eigenlijk wil ik me kcal 4 weken in totaal aankijken, maar ik zal even kijken wat me gewicht de komende week doet om er wat meer over te kunnen zeggen.

                        Dagelijkse motivatie hoort daar standaard bij:
                        Bodybuilding Motivation - CONQUER (Muscle Factory) - YouTube

                        Het gaat dus verder lekker weer qua PHAT schema; ik vind het hoge volume op de hypertrofie dagen echt relaxt, aangezien dit mij genoeg ruimte geeft om oefeningen te finetunen, want ik heb daar gewoon tijd voor nodig en daar gaan manuren inzitten. En de afwisseling met de power dagen vind ik ook ontspannen, aangezien ik hier de ruimte heb om aan mijn “ego” te werken en ik stimuleer hier weer wat andere type vezels mee dan bij de hypertrofie dagen. Beetje lekker PR’s zetten zeg maar.

                        Verder heb ik weer ziek veel spierpijn; zeker na de hogere volume dagen, aangezien ik van de power dagen vaak al spierpijn heb, maar als de 2e training van die spiergroep dan is geweest is het toch weer een stukkie erger.

                        Me = happy, ondanks dat maandag me vakantie voorbij is. Maandag maar weer even kijken of de uni er nog staat.
                        "Straight outta gym"

                        Comment


                        • Heftig weekje voor me lichaam zo uit de cut en nu weer in me bulk.

                          Het hoge volume hakt er weer lekker in; ik kan amper lopen vanwege de spierpijn in me benen (vooral de quads).

                          De rest doet ook zeer, maar daar heb ik geen last van als ik loop.. Over een paar weken zal het alweer minder zijn, vermoed ik.
                          "Straight outta gym"

                          Comment


                          • Ik zie net je foto's eig lijk je qua bouw en alles wel op mij denk ik zo, en qua verhoudingen, alleen moet ik nog een barbell aanraken.

                            Haha dat spierpijn in de benen omg, echt huilen icm werk, tenminste bij mij dan gister haha

                            Comment


                            • Originally posted by Dexie View Post
                              Ik zie net je foto's eig lijk je qua bouw en alles wel op mij denk ik zo, en qua verhoudingen, alleen moet ik nog een barbell aanraken.

                              Haha dat spierpijn in de benen omg, echt huilen icm werk, tenminste bij mij dan gister haha

                              Ja, alleen de trouwe volgers; zullen alles meekrijgen wat wat ik zo dagelijks aan tekst fabriceer en anders moet er toch altijd een paar pagina's gelezen worden om alles weer in te kunnen halen.

                              Geinig, maar wat bedoel je precies qua vergelijkbare bouw?
                              "Straight outta gym"

                              Comment


                              • Originally posted by Iron Mind View Post
                                Ja, alleen de trouwe volgers; zullen alles meekrijgen wat wat ik zo dagelijks aan tekst fabriceer en anders moet er toch altijd een paar pagina's gelezen worden om alles weer in te kunnen halen.

                                Geinig, maar wat bedoel je precies qua vergelijkbare bouw?
                                Dat hij ook 2 armen en benen heeft, dexie ga jij jezelf effe vergelijkem met IM......

                                mooie foto's IM.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X