Originally posted by dynobet
View Post
Dyno's resurrection
Collapse
X
-
"Straight outta gym"
-
Originally posted by dynobet View PostMee eens. wat doe je post workout Maarten? Eerste één a twee meals wat meer kcal en carbs eten als reguliere meals en dan richting einde van de dag carbs en kcal omlaag taperen?
warm water met citroen sap en creatine, daarna fruit / Whey om vervolgens te gaan trainen.
Na de training de eerste 2 maaltijden zijn bijna al mijn carbs voor die dag om inderdaag vervolgens weinig tot geen carbs te nuttigen.
Ongeacht of ik een low/medium/high carb dag heb, blijft het eten van carbs in dezelfde maaltijden.
Ben blij dat je er weer bent maat!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostHeftig verhaal Dyno, sterkte en succes met de training !More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostJij hebt ook de nodige tegenslagen gehad qua operaties en blessures. Top dat jij ook weer bent op bodynet.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Fijn dat je weer een beetje kan trainen. Heb heel erg veel geleerd van jouw posts hier en ben je daar ook dankbaar voor.
Pre workout werkt bij mij nooit. Heb het een paar keer gehad maar het zit gewoon allemaal tussen de oren. Met ud2 kon ik ook op een eitje en wat komkommer 2u los gaanBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostFijn dat je weer een beetje kan trainen. Heb heel erg veel geleerd van jouw posts hier en ben je daar ook dankbaar voor.
Pre workout werkt bij mij nooit. Heb het een paar keer gehad maar het zit gewoon allemaal tussen de oren. Met ud2 kon ik ook op een eitje en wat komkommer 2u los gaan
Zoals ik kon zien in jouw log heb jij net als mij aanleg voor grote poten. Doe je minder benenwerk en meer UB om dit te compenseren? of?More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Ik volg jouw ub/lb schema en doe dat 4 dagen per week. Ik train alles dus 2x per week. Voordat ik begon met bodybuilding had ik al dikke bovenbenen dus het is niet dat mijn benen veel harder groeien dan de rest, die hadden gewoon een voorsprong. Als ik een keer niet kan trainen dan zorg ik wel dat ik een LB dag mis. Voor de rest doe ik niks speciaals om te compenserenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Vandaag benen gedaan:
Warming up met wat plymetric. Zoon 5 minuten. was lekker warm en voelde me sterk.
barbell step ups op box
10x R + 10x L
10x R + 10x L
10x R + 10x L
Leg press (45 graden):
10x80
10x130
10x180
10x210
(de 10x 210 was pittig. Viel me mee dat ik tijdens mijn eerste benentraining toch nog aardig wat gewicht kon verplaatsen).
Romanian deadlift:
10x60
8x70
8x70
calf raises
10x100
10x100
10x100
back extensions:
10x
10x
10 minuten cardio met paar intervals ter afsluiting
------------------------
Helemaal niet verkeerd voor een eerste benentraining vind ik zelf.
morgen rust, maandag fullbody (met nadruk op bovenlichaam).More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Hé nice, Dyno is back. Weer een log met goede info en diepgaande discussies om te volgen! Suc6
makker.
Om maar direct mee te discussiëren: Iedereen die denkt dat ze eten nodig hebben, moet zich eens verdiepen in dingen als Eat Stop Eat of The Warrior Diet. Dat zijn extremere vormen van IF die zeer goed werken voor vetverbranding en waarbij je net zoveel (of miss wel minder) massa verliest dan bij 'reguliere 6 times a day' diëten.
Ik weet niet of je erover wilt praten Dyno, maar wat heeft je moeder precies? Sterkte daarmee in ieder geval.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Van de laatste keer benen trainen meteen 3 dagen heftige spierpijn (bovenrug en hamstrings voornamelijk). vanochtend opgestaan, en helaas had ik nog steeds flinke spierpijn. Een banaan, 25g whey en 300ml yoghurt genomen, en naar de gym.
Begonnen met wat borst en rug (alles 15 reps). Bankdrukken met 20-25-25. lateral pulldown met 45-52(12x)-45. Dumbell press 3 sets met 9kg per hand. nog 3 sets seated row.
Daarna de fysio oefeningen afgewerkt. Had er gisteren een nieuwe bijgekregen. Een dumbell pullover met buigen van triceps op het einde van de beweging. (dus lats/triceps). Enkele andere oefeningen (die nu te licht zijn), zijn geschrapt.
Als afsluiting benen:
Leg press (45 graden):
10x130
10x180
10x240 (+30 kilo)
(de 10x 240 was wel zwaar. Lekker buiten adem hierdoor).
Romanian deadlift:
10x70 (+10 kilo)
9x70 (+1 rep)
8x70
calf raises
10x107 (+7)
10x107 (+7)
10x107 (+7)
(was niet heel lastig).
---------------------------------------
Er zit nog niet de structuur in mijn trainingen die ik wil. Omdat ik UB maar erg licht kan trainen en LB al een heel stuk zwaarder, zit er voor mijn gevoel een groot verschil qua herstel tijden. Ik denk dat een iets andere opzet effectiever zal werken.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostVan de laatste keer benen trainen meteen 3 dagen heftige spierpijn (bovenrug en hamstrings voornamelijk). vanochtend opgestaan, en helaas had ik nog steeds flinke spierpijn. Een banaan, 25g whey en 300ml yoghurt genomen, en naar de gym.
Begonnen met wat borst en rug (alles 15 reps). Bankdrukken met 20-25-25. lateral pulldown met 45-52(12x)-45. Dumbell press 3 sets met 9kg per hand. nog 3 sets seated row.
Daarna de fysio oefeningen afgewerkt. Had er gisteren een nieuwe bijgekregen. Een dumbell pullover met buigen van triceps op het einde van de beweging. (dus lats/triceps). Enkele andere oefeningen (die nu te licht zijn), zijn geschrapt.
Als afsluiting benen:
Leg press (45 graden):
10x130
10x180
10x240 (+30 kilo)
(de 10x 240 was wel zwaar. Lekker buiten adem hierdoor).
Romanian deadlift:
10x70 (+10 kilo)
9x70 (+1 rep)
8x70
calf raises
10x107 (+7)
10x107 (+7)
10x107 (+7)
(was niet heel lastig).
---------------------------------------
Er zit nog niet de structuur in mijn trainingen die ik wil. Omdat ik UB maar erg licht kan trainen en LB al een heel stuk zwaarder, zit er voor mijn gevoel een groot verschil qua herstel tijden. Ik denk dat een iets andere opzet effectiever zal werken.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment