Gaat goed, binnen een maand zal het er heel anders uit zien. Als jij je kunt inhouden tijdens de feestdagen.
Dyno's resurrection
Collapse
X
-
Originally posted by sn1kki View PostLooks good, naar mijn mening!
Originally posted by rainman View PostNiet verkeerd,de lijnen worden weer zichtbaar.
Zeker na alle ellende ben je weer aardig op de goede weg.Originally posted by aktito View PostGoed op weg weer en het gaat alleen nog maar beter wordenOriginally posted by east1977 View PostGaat helemaal goed komen met jou instelling
Originally posted by inferno_0666 View PostGaat goed, binnen een maand zal het er heel anders uit zien. Als jij je kunt inhouden tijdens de feestdagen.
Originally posted by leandero10 View PostDyno, goed op weg! En met jou instelling en kennis lukt het je zeker! Top hoe je altijd iedereen helpt, inclusief mij !!More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Ik ben er wel van overtuigd dat jij een heerlijk gerecht kan maken voor tijdens de kerst, met goede voedingswaarden. Dus je zal inderdaad niet aankomen lijkt me, tenzij je weer 2,8 kilo aan lamsvlees gaat eten
Ziet er goed uit man, dit zijn de eerste foto's die ik van je zie dus verder valt er weinig over te zeggen van mijn kant.
In ieder geval bedankt voor je hulp en succes!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostBedankt voor de support, dat wordt gewaardeerd.
Heb met de feestdagen geen problemen. Ik sla chocolade en de toetjes meestal over omdat ik daar niet heel veel om geef.
Smaakt geweldig! En het mooie is dat de hoeveelheid KH slechts 27,5 gram per 100 gram bedraagt.
De dingen die ik echt heel lekker vindt, passen ook uitstekend in een bodybuilding dieet (Vis, groenten, ossenhaas, wild, etc). Ik hou me niet in ofzo, maar gok er zelf op dat ik net als alle andere jaren niet zal aankomen.
Thnx.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
De cote dor 86% noir brut bevat zelfs maar 13g KH per 100g. Die bevat dus nog meer cacao en minder suikers/KH. Die nam ik wel regelmatig tijdens UD2 bulk.
Heb overigens vandaag een bestelling binnen gekregen:
- 2 x hele ossenhaas van 1.3 kilo.
- 1 x 2 Lamsracks (nieuw zeelandse lammetjes).
- 1 x 1.4 kilo wagyu picanha
De wagyu picanha is vandaag op opgegaan (De wagyu picanha was overigens echt prachtig doorregen. en had een super rijke smaak. zie foto, picanha is het stuk vlees helemaal rechts).
Maar als je wilt, wil ik best een ossenhaas met je delen.
Originally posted by inferno_0666 View Post
Smaakt geweldig! En het mooie is dat de hoeveelheid KH slechts 27,5 gram per 100 gram bedraagt.
Nou, die passen dus echt niet in jou dieet. Ik kom wel even langs om het allemaal op te halen, dat heb ik er wel voor over voor je.Attached FilesMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Heb een weekje niet gelogd, maar wel getraind.
Zaterdag benen getraind in eindhoven samen met Fitt god (lukas). Was een leuke intensieve training. Ook sjoerdizee nog even gezien in de gym en daar even mee gepraat. Daarna nog bij Lukas thuis een maaltijd genuttigd en wat bijgepraat. Was gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.
vandaag UB getraind (gewichten zijn vergeleken met één hele week geleden):
Bankdrukken:
10x65 (+5 kilo)
10x65 (+5 kilo)
9x65 (+5 kilo)
8x65 (+5 kilo)
(Was zwaar. volgende training 67.5 proberen).
Chin ups (handpalmen naar elkaar toe wijzend, hammer grip):
7x (bw 91 kilo)(+1 rep)
6x (bw 91 kilo)
6x (bw 91 kilo)
(Volgende training probeer ik 7-7-6).
Low incline dumbell presses:
10x24 (per hand)(+4 kilo)
9x24 (per hand)(+2 kilo)
8x24 (per hand)(+2 kilo)
(zwaar, maar heel blij hiermee)
Barbell row:
Deed 3 sets met 60 kilo, reps weet ik niet meer. (+5 kilo).
Rear lateral (cable):
12x 9 kilo per kant
10x 9 kilo per kant
9x 9 kilo per kant
Dumbell pullovers:
10x24 (+2 kilo)
11x24 (+1 rep)
CGBP:
10x55
9x55
8x55
(volgende keer 60 kilo, reps zullen dan wat lager zijn).
Biceps hammer curls:
1 set met 14 kilo (10 reps) en daarna met 12 kilo wat sets gedaan tot faillure. reps tussen 12 en 8 per set.
------------------
Mag niet klagen
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment