Hoe lang doe jij normaliter of je ub/lb training? langer dan een uur?
Aldo's Log.
Collapse
X
-
Originally posted by east1977 View Posthmm was net toevallig bezig met een opzetje dit omdat ik binnenkort maar kort (45 - 55 min per keer) kan trainen. Even verder puzzelen.....
UB
Bench press
Bent over row
Overhead press
Dips
Pull ups
Lb
Squat
Deadlift
Powercleans of leg press
Calve raises
Sets en reps rond de 3-5x5-8.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by east1977 View Postbijna wat ik had ik had alleen db press ipv dips bedacht maar dips mss wel beter.
lb had ik alleen thruster ipv de powerclean, leg press vind ik niks
UB
Bench press 5x5
Bent over row 5x5
Overhead press 5x5
Dips - Chinn ups 3x8
LB
Squat 5x5
Deadlift 5x5
Powercleans 5x5
Calve raises 3x8
Zoiets?Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostJa prima dank je volgende week dinsdag gelijk mee beginnen het lijkt wel wat karig maar denk dat het nog best wel wat zoden aan de dijk zet.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Nog steeds zeer sterk, goed bezig!
Zoals je miss gelezen hebt heb ik mn enkelband gescheurd dus trainen stond op een lager pitje.
Ergens in de nabije toekomst ( I know zeg t al 1,5 jaar ofzo) zou ik het nog steeds vet vinden een x met je te trainen. Wanneer ik alles weer volledig kan belasten enweer degelijk kan squatten stuur ik je een bericht.
Comment
-
Week 2.4 UB/LB
Squat
2x5x130kg
3x4x140kg
Powercleans
1x3x60kg
1x3x70kg
3x3x80kg
Stiff deadlift
5x5x110kg
Leg press
5x8x120kg
Calve raises
5x8xBw
Ab rollouts
8, 8, 8, 8, 8
Commentaar.
Ik had vanochtend een aardig noob moment. Ik was onderstaand filmpje aan het kijken voor mijn powerclean. Vooral het press gedeelte zat ik op te wachten om te kijken hoe ik daar meer explosiviteit in kon krijgen. Wat blijkt ik haal de powerclean en de clean and press dus door elkaar oh em gie.
Vandaar dat ik hem ook eerst bij mijn UB dagen had zitten. Volgende week dus 5x3x80 powerclean en rustig uitbouwen. C&P wil ik er ook wel inhouden omdat ik dat een goede oefening vind maar daar moet ik even kijken hoe ik dat doe.
Verder een goede training. Niet echt ziek geworden gelukkig, en nu lekker weekend.
https://www.youtube.com/watch?v=wIB_X2N6020
Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by NickP View PostNog steeds zeer sterk, goed bezig!
Zoals je miss gelezen hebt heb ik mn enkelband gescheurd dus trainen stond op een lager pitje.
Ergens in de nabije toekomst ( I know zeg t al 1,5 jaar ofzo) zou ik het nog steeds vet vinden een x met je te trainen. Wanneer ik alles weer volledig kan belasten enweer degelijk kan squatten stuur ik je een bericht.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Week 3.2 UB/LB
Bench press
2x3x105kg
1x3x115kg
1x2x115kg fail derde rep
1x2x115kg leeg
Bent over row
5x5x90kg
Dips
5x5xBw+10kg
Pull ups
12, 12, 12
Overhead press
5x8x50kg
Barbell curls - Skullcrushers
3x8x40kg - 3x8x40kg
Commentaar.
Zoals verwacht dus gefaald op de bench. Jammer dat wel maar de derde kreeg ik niet meer goed gelockt. Deload van 10kg en weer opbouwen.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by rain View PostVolgens Adon1x ben je een loser als je geen 120 kg bencht.
Ik vind van niet.
Gaat het rugby al wat beter?Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment