RickBeen road to 100 kg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by mascotte View Post
    was vroeger ook een visliefhebber , heerlijk ontspannend . en ik deel je mening , stuk grond waar mn vriendin een visvijver op heeft is volledig leeggeroofd door 'buitenlanders' volgens een getuige . heel erg triest !

ook die jonge kutkerels van een jaar of 16 die een dikke karper vangen en hem op het droge laten rotten . woest word ik ervan
    Ja ik ook man:-( Echt zonde. Kheb tot nu toe al mijn vissen onbeschadigd terug kunnen zetten gelukkig!
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Bots vanmorgen 96,1 kg nuchter. Gaat lekker omhoog nu.

Comment

• Omvangen zondag 27 april 2014

R. Arm: bdb: 39,7 cm
        Side chest: 40 cm

L. Arm: Bdb: 39,6 cm
        Side chest: 39,5 cm

Benen: Boven knie: 52 cm
        Midden: 64 cm
        Door lies: 72 cm

Taille over de onderbuik/blaas: 92 cm

Comment

• Een beetje lastig, ik kan echt geen normale nette broek meer vinden die mij mooi staat of überhaupt pas, en ik heb binnenkort een bruiloft waar ik ceremoniemeester ben.. Ze zitten rond mijn benen te strak, en met een paar maten groter flabberen ze rond me taille en met een riem schiet de riem boven de broek of je krijgt allemaal rimpels. Dus weten jullie nog broeken die wijd zitten om de bovenbenen en kont en redelijk betaalbaar zijn voor een student? Alvast bedankt!

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
            Een beetje lastig, ik kan echt geen normale nette broek meer vinden die mij mooi staat of überhaupt pas, en ik heb binnenkort een bruiloft waar ik ceremoniemeester ben.. Ze zitten rond mijn benen te strak, en met een paar maten groter flabberen ze rond me taille en met een riem schiet de riem boven de broek of je krijgt allemaal rimpels. Dus weten jullie nog broeken die wijd zitten om de bovenbenen en kont en redelijk betaalbaar zijn voor een student? Alvast bedankt!
            Stretch jeans van bijvoorbeeld Wrangler. Perfect voor mij vormt je aan je benen en taille. Prijs zit rond de 70 euro, en een wat nettere zwarte uitvoering zal wat hoger uitvallen.
            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Damn, begrijp je probleem. Kan je helaas niet helpen. Ik zou zeggen op maat laten maken, maar dat kost wat.
              Is je vriendin niet handig met een naaimachine haha.
              Stats: 74kg at 11%
              Vision: 85kg at 8%

Comment

• Bedankt jongens, 2 broeken gevonden:-)

Nu even wat minder moois.
                De motivatie is hoog, deze vakantie een keer kunnen sporten maar volgende week beginnen met nieuw voedingsschema, cutschema. Zal deze morgen wel posten. Alleen de afgelopen week/weken zeer veel tegenwerking en gesprekken gehad met naasten. Helaas blijkt hieruit dat ze me geen mooi lichaam meer vinden hebben en ik volgens hun te 'obsessed' ben. Normaliter wuif ik dit weg alleen beginnen nu ineens verschillende mensen vanuit verschillende hoeken hierover, wat mij toch enige druk en spanning oplevert, helaas. Ik vind mezelf nog niet groot genoeg, tot het verdriet en teleurstelling van anderen. Dit doet ook mij pijn natuurlijk, omdat te horen van mensen die je lief hebt. We proberen gewoon door te gaan en te doen waar ik me prettig bij voel. Maar het blijft kut. Gelukkig support mijn vriendin mij wel, tenminste nog een lichtpuntje in de duisternis.. Hopen dat ze snel inzien dat dit gewoon mijn manier van leven is en dat ik gewoon niet anders wil. Dit is toch mijn leven, waarom laten mensen je dit niet gewoon doen:-(??

Comment

• Ze zullen vast het beste met je voor hebben als ze kritiek geven, maar zij kijken heel anders naar hun/jouw lichaam dan jij. Ik ben er ook bekend mee en het blijft vervelend om te horen, maar het gaat erom wat je zelf mooi vindt. Mij vonden ze te 'mager' worden terwijl ik dat zelf wel mee vond vallen. Zij zien jou echter veranderen vanaf een bepaald punt; je wordt anders dan hoe zij jou kennen en dat vinden ze niet prettig. Hoe vaak krijg je dezelfde kritiek over je uiterlijk te horen van mensen die je net kent? Waarschijnlijk niet omdat zij jou niet anders kennen. Voor hen bij jij dié Rickbeen.

Uiteindelijk gaat het erom wat je zelf mooi vind. Over een tijdje herinnert haast niemand zich meer hoe jij er daarvoor uitzag. Gewoon doorgaan je doelen te behalen!

Comment

• Dat is mooi klote maatje, jammer genoeg zijn er veel mensen die deze sport niet kunnen waarderen en er alleen maar afschuw voor hebben, ik snap dat dit je naasten zijn.. maar toch zal je jezelf hier boven moeten plaatsen en doen wat jij wilt!! Het is jou lichaam en jou leven.. good luck!!
                    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Mensen die zelf niet fitnessen of bodybuilden, vinden al snel dat wij doorslaan.
                      Dat geldt zowel voor de voeding ,trainingen en uiteraard het fysiek.

De meeste mensen vinden namelijk 'atletisch gebouwd' mooi, maar meer ook niet.
                      Daar komt vaak ook nog bij dat ouders/familie/vrienden vaak slechte verhalen horen over de sport zoals anabolen etc en bang zijn dat hun kind/broer/vriend ook die kant opgaat.

Er komen natuurlijk met enige regelmaat horrorverhalen in de media over sterfgevallen onder jonge bodybuilders.
                      Dat dit altijd door aas-misbruik is, maakt dan niet uit.

Momenteel kan je weinig veranderen aan hun ideeën, maar dat trekt vanzelf wel weer bij.

Ik denk dat meer dan de helft van de bodybuilders hiermee kampt.

Maar het komt vanzelf goed.
                      Last edited by rain; 05-05-2014, 08:39.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Snap exact wat je bedoel Rick, heb hier af en toe ook mee te maken.
                        Het doorslaan in mijn hobby.
                        Waarschijnlijk geldt dit ook voor jou maar het volgende geldt voor mij. "Als ik iets doe, ga ik er 100% voor"

Exact zoals Rainman zegt, krijgt men vaak te horrorverhalen te horen AAS misbruik.
                        Misschien kun je je omgeving doormiddel van kleine punten confronteren met hetgeen wat jij doet goed is voor je gezondheid.

Klein voorbeeldje:
                        Vriend van me had een hartslag meter op zijn telefoon (iets nieuws van samsung blijkbaar).
                        Zijn hartslag (in de kroeg) was 104. De meine 54. Hij schrok er behoorlijk van en gaat waarschijnlijk ook aan sport beginnen.

Natuurlijk is dit een raar voorbeeld. Maar ik ben van mening als je open bent naar je omgeving waar je mee bezig bent en op welke manier, ze jou echt wel respecteren.
                        Mooi of niet mooi lichaam is naar mijn mening smaak en die keuze is natuurlijk aan jou zelf.

Succes en geef niet op. Je bent top bezig.
                        Stats: 74kg at 11%
                        Vision: 85kg at 8%

Comment

• Originally posted by Dynamix View Post
                          Ze zullen vast het beste met je voor hebben als ze kritiek geven, maar zij kijken heel anders naar hun/jouw lichaam dan jij. Ik ben er ook bekend mee en het blijft vervelend om te horen, maar het gaat erom wat je zelf mooi vindt. Mij vonden ze te 'mager' worden terwijl ik dat zelf wel mee vond vallen. Zij zien jou echter veranderen vanaf een bepaald punt; je wordt anders dan hoe zij jou kennen en dat vinden ze niet prettig. Hoe vaak krijg je dezelfde kritiek over je uiterlijk te horen van mensen die je net kent? Waarschijnlijk niet omdat zij jou niet anders kennen. Voor hen bij jij dié Rickbeen.

Uiteindelijk gaat het erom wat je zelf mooi vind. Over een tijdje herinnert haast niemand zich meer hoe jij er daarvoor uitzag. Gewoon doorgaan je doelen te behalen!
                          Kijk en dit vind ik nou een mooie post
                          The expert in anything was once a beginner..

Comment

• Maatje, denk dat ik niet veel toe te voegen heb aan de heren boven me..

Iedereen heeft zijn/haar eigen "schoonheids-idealen" .. ga gewoon voor de jouwe, mochten andere dit niet vinden tja... die blijf je altijd hebben.. denk bij velen maar eens in vóórdat ze trainden, hoe ze te horen kregen dat ze te mager waren.

Streef je eigen doel naar en laat je niet uit de weg slaan!
                            1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
                            Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

• Bedankt jongens voor jullie toffe woorden! Tis gewoon een lastig iets, eerder accepteerden ze het wel maar vonden ze het niet leuk, en dat wist ik ook wel. Alleen nu beginnen ze er serieus over, dat ik volgens hun niet meer goed kan functioneren met zon lichaam, mijn kleren niet meer pas en dat ik nergens anders meer aan kan denken. En ze zullen dit vast doen uit liefde en omdat ze het beste voor met mij hebben, alleen kan ik hier natuurlijk niks mee. Ze gaan mij nu voor een vraagstuk zetten om te gaan minderen 'om hun naar hun plezier te maken', wat ik eigenlijks niet van plan was. Ik ben nu net begonnen met een cut en hoop dat ze dan zien dat het wat minder lomp wordt, zodat ze er nog even aan kunnen wennen, om vervolgens weer te gaan bulken. We shall see..

Comment

• Hey Rick,

Cutten zal een behoorlijk verschil maken. In jouw geval denk ik dat je ruim 10 kilo eraf kunt cutten voordat je goed droog staat. Zonder kleding zul je er dan nog veel imposanter en esthetischer uitzien en met kleding zul je minder volume innemen en smaller maar ook sierlijker ogen.

Voor de rest is het meeste al gezegd. Ik weet dat jij veel potentieel hebt en ver zult komen als je dat wilt. Het zou zonde zijn als je naasten je ervan weerhouden jouw persoonlijke doelen te bereiken.
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X