RickBeen road to 100 kg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nog gefeliciteerd man. Goed fysiek! Hoeveel weeg je nu?

Comment

• Originally posted by diasog View Post
      Nog gefeliciteerd man. Goed fysiek! Hoeveel weeg je nu?
      Bedankt kerel. Ongeveer 91 kg nuchter..
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• En dronken?

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
          van mijn vrouwtje een fotoshoot gekregen ergens in mei, en denk eraan om daarvoor een paar weken wat te cutten, gewoon eens kijken hoe dat gaat. En een x experimenteren met depleten en laden enz, lijkt me interessant.

Straks nog ff trainen, misschien wel weer een keer proberen borst te trainen.
          Leuk cadeau! En succes met je borsttraining

Comment

• Ik bespaar je het zoeken, mocht je niet weten hoe het moet.

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-loading.html

Succes kerel, gaat helemaal goed komen en ben benieuwd hoe je er uitziet als je cut.
            Eerste x cutten toch?

Comment

• 91 kg en 19 jaar doe je lekker man tering. Hoe krijg je t voor elkaar :P

Comment

• Thuis trainen en basis leggen he, altijd goed
                Of was jij ook nog 1 die thuis trainde, kan het me niet zo goed herinneren haha

Comment

• Haha ik train niet thuis train sinds mijn 15de in de sportschool.
                  Daarvoor wel opdrukken enz thuis maar daar word je niet zo groot van hehe

Comment

• Originally posted by NickP View Post
                    En dronken?

haha nee, ik drink tegenwoordig eigenlijks niet meer..

Leuk cadeau! En succes met je borsttraining
                    Jaa idd, lijkt me leuk Het worden wel benen, trainingsmaatje heeft gister borst gedaan. Morgen borst doen.

Ik bespaar je het zoeken, mocht je niet weten hoe het moet.

how to depleting/loading?

Succes kerel, gaat helemaal goed komen en ben benieuwd hoe je er uitziet als je cut.
                    Eerste x cutten toch?
                    Bedankt kerel Ik had hem idd bij favorieten staan haha. Ben ik zelf ook erg benieuwd na, idd de eerste keer:P

Comment

• Originally posted by diasog View Post
                      91 kg en 19 jaar doe je lekker man tering. Hoe krijg je t voor elkaar :P
                      haha goed eten

Thuis trainen en basis leggen he, altijd goed
                      Of was jij ook nog 1 die thuis trainde, kan het me niet zo goed herinneren haha
                      Jaa idd, eerste jaar thuis getraind, basis gelegd met alleen compounds.

Comment

• Tgaat nu weer redelijk goed op weg, vorige week weer voor het eerst borst en schouders getraind. Voel het amper, soms gaat het dagen stukken beter en soms voel ik niks. Training ging wel goed, rustig opgebouwt naar 34 kg dumbells flat presses. Daarna incline en cables cross, schouders en triceps. Heb nog steeds lichte spierpijn van donderdag Haha, wat zat ik vol.

Mijn plan voor de komende tijd is nog ff doorbulken en voor de zomer een klein cutje. Heb 2 zomers met +15% gelopen en lijkt me gaaf en motiverend om eens te kijken wat daar onder zit. Tzal geen diepe cut worden want naar mijn mening verlies je daar veelste veel spiermassa mee. Ik denk zelf rond de 10%.

Vanmorgen stapte ik op de weegschaal met het idee dat het minder zou zijn als vorige weging 91,6 kg. Omdat voeding was niet lekker, niet lekker getraind (steeds misselijk tijdens de training) en krijg het eten gewoon niet meer weg. Woog ik ineens 92,3 kg :-D Schreeuwend en gillende van de weegschaal afgegaan :-) dit is het zwaarste wat ik nuchter ooit gewogen heb..

De trainingen liepen zoals ik zei de laatste tijd kut. Midden in de training werd ik altijd misselijk, kotsmisselijk. Ben soms eerder naar huis gegaan. Maar tijdens de laatste training de ademhalingsoefeningen gedaan ondertijd, werd wel misselijk maar kon me training afmaken, dus ging al wat beter. Hopelijk gaat het deze week nog wat beter en kunnen we verder groeien!

Comment

• Heerlijk als het weer vooruit gaat rickie.
                          92,3 is echt netjes. Ben je van plan om na een kleine cut direct naar de 100 te gaan?

haal je denk ik met gemak
                          Stats: 74kg at 11%
                          Vision: 85kg at 8%

Comment

• Originally posted by gripmaster View Post
                            Heerlijk als het weer vooruit gaat rickie.
                            92,3 is echt netjes. Ben je van plan om na een kleine cut direct naar de 100 te gaan?

haal je denk ik met gemak
                            Bedankt maat, vind het zelf ook heerlijk:-) Jaa dat probeer ik wel ja, maar moet er wel tegen vreten hoor pff.. Als ik het eten wegkrijg is de kans zeer groot dat het lukt ja:-)

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                              Bedankt maat, vind het zelf ook heerlijk:-) Jaa dat probeer ik wel ja, maar moet er wel tegen vreten hoor pff.. Als ik het eten wegkrijg is de kans zeer groot dat het lukt ja:-)
                              Ik denk wel als je een kleine cutperiode inlast met weinig carbs, zal het je daarna wel helpen om tijdens je bulk naar de 100 je carbs makkelijker in te nemen.

Verder met jou morivatie moet dit echt wel te doen zijn.
                              Stats: 74kg at 11%
                              Vision: 85kg at 8%

Comment

• Originally posted by gripmaster View Post
                                Ik denk wel als je een kleine cutperiode inlast met weinig carbs, zal het je daarna wel helpen om tijdens je bulk naar de 100 je carbs makkelijker in te nemen.

Verder met jou morivatie moet dit echt wel te doen zijn.
                                Ja idd, een geestelijk ook. Geeft motivatie. En even van al dat vele vreten af, lijkt me ook fijn. Nog ff volhouden dus. Bedankt kerel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X