Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Training : UB Trainingsduur: 1 uur 20 minuten ongeveer
Bankdrukken:
12 x 30 kg
12 x 40 kg
8 x 50 kg
8 x 50 kg
7 x 55 kg PR met reps!!
Pullups:
2 x 8 x bodyweight (Pr)
3 x 6 x bodyweight
Military press: 8 x 30 kg
8 x 33 kg
8 x 33 kg
T bar row:
8 x 30 kg
8 x 35 kg
8 x 37.5 kg PR!
Shrugs:
12 x 26 kg Dumbbell
12 x 28 kg Dumbbell
12 x 28 kg Dumbbell
Close grip benchpress:
8 x 47.5 kg
8 x 47.5 kg
7 x 50 kg (PR)
Ez bar curl:
12 x ez bar + 7.5 kg beide kanten ( PR qua reps!)
10 x ez bar + 9.5 kg beide kanten
8 x 10 kg beide kanten + ez bar
Commentaar:
Trainingen gaan nu lekkerder, PR komen nu steeds vaker voor, en kan ook beter presteren in de sportschool !
Me rug is breder geworden ik kan voor het eerst redelijk mijn vleugels zien. En gewicht gaat goed omhoog
Ow ja, niet echt een cheatmeal het paste in me macro's tenminste
een pizza is denk ik rond 400 gram
400 gram tonijn pizza is 750 kcals! vet en kh Maar 35 gram proteine!!
Ja, moet wel cardio zijn,, haha Ik reken het ook als trainingsdag dus niet als voeding op rustdag maar op trainingsdag
Je moet rustdagen + cardio niet rekenen als trainingsdagen, want dat is het niet. Tenminste in mijn wereld dan . Of je moet geen kcal tekort willen die dag dan kan je wel een trainingsdag rekenen natuurlijk.
Ik denk dat Arturiano 45 minuten zwemmen wel als trainingsdag kan rekenen.
De rustdagen uiteraard niet,maar die paar honderd kcal extra op cardiodagen kan voor hem geen kwaad.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment