Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vind het prachtig om die passie elke dag weer bij jou te bespeuren, inspirerend.. Prachtige progressie man
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Thanks Iigy!

Ik zat er nog aan te denken om minder te posten aangezien het nivo van topics/reacties op dit moment nou niet zorgt dat ik graag log.

Ik probeer zoveel mogelijk foto's / videos / schemas ect als info te geven,maar pers. krijg ik er voor mezelf vrij weinig uit.

Ach het zal wel een fase zijn op het forum.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Lekker bezig man!
        Become the best version of yourself - Elliot Hulse

Comment

• Gave actiefoto alweer en de apparatuur ziet er voor zover ik het kan zien ook goed uit.

Wellicht kun je volgende keer bij Jerry aankaarten dat je het wel erg tof zou vinden als hij een powercage regelt. Volgens mij ben ik tot nu toe de enige die het een paar keer tegen hem heeft gezegd.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

• Super kerel! Mooie foto en log weer!!
            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Super om je log te volgen! Erg knap hoe gemotiveerd je bent en alles volhoudt! Inspiratie voor mij! (en vele anderen denk ik!) Ook de foto's en video's zijn super!
              I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

• Thanks mannen,...

@inferno - haha,je bent niet de enige hoor en buiten een powerrack hebben we het al veel meer gehad

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                  Thanks mannen,...

@inferno - haha,je bent niet de enige hoor en buiten een powerrack hebben we het al veel meer gehad
                  Dynobet merkte het ook op, die zei dat het de ideale sportschool zou zijn met een kooi erbij.

Er is wel een nieuw dumbell rack. Nu die kooi nog en 2 nieuwe barbell stangen.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

• Vanmorgen een extra techniek deadlift training gehad.
                    Er waren 3 oefeningen met de hoofdfocus uiteraard op veel reps met deads op een makkelijk gewicht.
                    Weighed pullups - 50 reps + 20 kilo (x aantal sets)
                    Deadlifts
                    Weighed dips - 50 reps + 20 kilo (x aantal sets)

Alle reps op de deads waren singles met als doel:
                    1/de set up te verbeteren
                    2/ademhaling
                    3/core / lats / borst / glutes aanspannen
                    4/grip verbeteren
                    5/snelheid verbeteren
                    (wie zijn k*tkop trek ik van zijn romp af mindset )

In totaal waren het 100 sets van 1 rep in series van 10 reps (1 rep per 20 sec op de timer)
                    Daarna 2 min rust voor de volgende serie.

50 x 1 met 120 kilo
                    30 x 1 met 140 kilo
                    20 x 1 met 160 kilo

Daarna nog 20 min op de crosstrainer gestaan en ff relaxt een zonnenbank genomen.

Straks zal ik nog even mijn trainingsschema posten.

Comment

• Klinkt alsnog als een relatief zware training. Ben je nog steeds veel in het buitenland IVM werk? Of heb je tijd om binnenkort een keer af te spreken?
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Meer zwaar als in conditioneel.
                        Dat was ook de bedoeling ,want ik wilde mijn vorm strict en consistent houden tijdens de reps en zeker wanneer de vermoeidheid begon mee te spelen.

Ik zit nu weer gewoon in NL ,dus heb weer wat meer tijd.

Comment

• En dan ben je al erg goed in je vorm controleren als de vermoeidheid in slaat.

Dat was ook een van de vele dingen die mij opviel tijdens onze training samen.

Gek hoor. Being normal sucks!
                          "Straight outta gym"

Comment

• Haha, inderdaad ik probeer mijn vorm zoveel mogelijk strict te houden met af en toe wat momentum als ik zeker weer dat ik de oefening goed voel ,of dat het zwaardere gewicht dat ik gebruikt voordeel bied tov de strictere uitvoering.

Deadlift is iig voor mij iets waar kleine verschillen en groot verschil kan maken en ik wil mijn reps bijna als een robot kunnen uitvoeren - klein autisje

Comment

• Dat was ook de bedoeling ,want ik wilde mijn vorm strict en consistent houden tijdens de reps en zeker wanneer de vermoeidheid begon mee te spelen.
                              Dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan. Bij squatten kan ik dat erg goed, maar bij deadliften or BOR lukt me dat stukken minder goed.

Originally posted by Mvos View Post
                              Ik zit nu weer gewoon in NL ,dus heb weer wat meer tijd.
                              Top, Heb je een PM gestuurd.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• En daarom trainen we het toch

Zag het en reageer er uiterlijk maandag ff op , want dan weer ik mijn schema.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X