Vind het prachtig om die passie elke dag weer bij jou te bespeuren, inspirerend.. Prachtige progressie man
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Thanks Iigy!
Ik zat er nog aan te denken om minder te posten aangezien het nivo van topics/reacties op dit moment nou niet zorgt dat ik graag log.
Ik probeer zoveel mogelijk foto's / videos / schemas ect als info te geven,maar pers. krijg ik er voor mezelf vrij weinig uit.
Ach het zal wel een fase zijn op het forum.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Gave actiefoto alweer en de apparatuur ziet er voor zover ik het kan zien ook goed uit.
Wellicht kun je volgende keer bij Jerry aankaarten dat je het wel erg tof zou vinden als hij een powercage regelt. Volgens mij ben ik tot nu toe de enige die het een paar keer tegen hem heeft gezegd.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostThanks mannen,...
@inferno - haha,je bent niet de enige hoor en buiten een powerrack hebben we het al veel meer gehad
Er is wel een nieuw dumbell rack. Nu die kooi nog en 2 nieuwe barbell stangen.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Vanmorgen een extra techniek deadlift training gehad.
Er waren 3 oefeningen met de hoofdfocus uiteraard op veel reps met deads op een makkelijk gewicht.
Weighed pullups - 50 reps + 20 kilo (x aantal sets)
Deadlifts
Weighed dips - 50 reps + 20 kilo (x aantal sets)
Alle reps op de deads waren singles met als doel:
1/de set up te verbeteren
2/ademhaling
3/core / lats / borst / glutes aanspannen
4/grip verbeteren
5/snelheid verbeteren
(wie zijn k*tkop trek ik van zijn romp af mindset )
In totaal waren het 100 sets van 1 rep in series van 10 reps (1 rep per 20 sec op de timer)
Daarna 2 min rust voor de volgende serie.
50 x 1 met 120 kilo
30 x 1 met 140 kilo
20 x 1 met 160 kilo
Daarna nog 20 min op de crosstrainer gestaan en ff relaxt een zonnenbank genomen.
Straks zal ik nog even mijn trainingsschema posten.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Klinkt alsnog als een relatief zware training. Ben je nog steeds veel in het buitenland IVM werk? Of heb je tijd om binnenkort een keer af te spreken?More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Meer zwaar als in conditioneel.
Dat was ook de bedoeling ,want ik wilde mijn vorm strict en consistent houden tijdens de reps en zeker wanneer de vermoeidheid begon mee te spelen.
Ik zit nu weer gewoon in NL ,dus heb weer wat meer tijd.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Haha, inderdaad ik probeer mijn vorm zoveel mogelijk strict te houden met af en toe wat momentum als ik zeker weer dat ik de oefening goed voel ,of dat het zwaardere gewicht dat ik gebruikt voordeel bied tov de strictere uitvoering.
Deadlift is iig voor mij iets waar kleine verschillen en groot verschil kan maken en ik wil mijn reps bijna als een robot kunnen uitvoeren - klein autisjeTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Dat was ook de bedoeling ,want ik wilde mijn vorm strict en consistent houden tijdens de reps en zeker wanneer de vermoeidheid begon mee te spelen.
Originally posted by Mvos View PostIk zit nu weer gewoon in NL ,dus heb weer wat meer tijd.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...10 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment