vandaag is de ideale dag om eerlijk te zijn over je roids verleden
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by quibus View PostBeest!!!!!Originally posted by generation_iron View Postverdomme wat ga jij hard zeg!
flinke pak massa hoor!Originally posted by TjanIlo View PostNondeju, wat een beest!Originally posted by Rickbeen View PostLekker maat!!!Originally posted by Whahaha View PostDie ader komen lekker door. Gruwelijk!
Originally posted by east1977 View PostIk heb dat ook vaak die rugpomp kan daarna niet echt meer lekker trainen. Hoor graag van je of het helpt of is dat echt per persoon verschillend?
Originally posted by Pren View PostGewoon uit interesse: Hoe krijg je meer definitie? Train je dan op een bepaalde manier of wat moet ik me daarbij voorstellen?
lis doet bv 3x pw hamstring/glute werk.
1 x zwaar
1 x hoge reps
1 x plyo werk
Originally posted by generation_iron View Postvandaag is de ideale dag om eerlijk te zijn over je roids verleden
Originally posted by frankey View PostMooie foto' en nice legg en uuh kont van de vrouw Je staat echt goed droog, begrijp alleen niet waarom je buikspieren niet eruit knallen? Lijkt me dat jij die ook goed aanpakt?
2wat vocht vasthouden.
3/pose is bijna relaxt dus abs zijn niet aangespannen
4/daar zit nog het meeste vet.
5/is het wel zo droog? - volgens e-stats zou het 7% zijn,maar in het echt?
Maar als dat alles is tijdens een bulk en einde week 3 vd kuur vind ik alles prima
Bedankt allemaal voor de reacties en door dit soort reacties zal ik ook foto's en videos blijven uploaden om dit log zo interessant mogelijk te houden.
Voor mezelf vind ik het leuk om dit log te doen,maar ook de reacties en vragen doen mij bevestigen dat men het ook waardeerd.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Ja je staat echt zo droog, ondanks het vocht... dan zou je ook niet meer al die anders moeten zien overal op plekken lopen die ik bij me zelf nog nooit gezien hebt hahah! Het blijft een foto en moment opname, maar vond het opvallen
man man 10 kilo nu al heerlijk gevoel he en kijk hoe low je op de shit zit, dit bewijst elke drol die dit leest en gelijk 1,5 gram wilt gebruiken totaal niet middel is om te groeien. Maar hard trainen en goede voeding blijft nr 1!Een dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by Mvos View Post5/is het wel zo droog? - volgens e-stats zou het 7% zijn,maar in het echt?
Belichting, positie van de camera en vocht schildert je waarschijnlijk ook slechter af. Maar ik weet ook niet of dit met pomp is of zonder? Ik neem zelf foto's altijd koud namelijk.Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Originally posted by GespierdeMug View PostAls ik een gok mag doen gebaseerd op (vooral je laatste) foto(s), dan zou ik schatten op 12-13%. Ik kan zien dat er een flink pak massa onder zit, maar de vasculariteit zegt imo nu niet zoveel (AS). Heb ook geen idee tot in hoeverre alles aangespannen is op je front foto, maar echte diepe cuts zijn er nog niet.
Belichting, positie van de camera en vocht schildert je waarschijnlijk ook slechter af. Maar ik weet ook niet of dit met pomp is of zonder? Ik neem zelf foto's altijd koud namelijk.
Ik had een heel stuk geschreven,maar weer weggehaald want op dit soort
kansloos geneuzel ga ik niet reageren.
Je ziet mijn abs niet ,..nee ik span ook niks eten icm 6k voeding.
Zitten we op een crossfit paleo forum ofzo?
Wtf?
Ik wacht wel even op de fotos van iedereen met meerdere kuren achter de rug en die nu aan het bulken zijn.
Of van de natty's met 12% e stat vp
Oh wacht due zie ik op de meet wel.
Ik had me post 1000 positiever voorgesteldLast edited by Mvos; 01-04-2014, 20:59.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostGewoon hardnekkig vet op zijn buik. 12-13 no way.... eerder 10%.
Heb het niet perse over het buikvet, maar ook vet op onderrug, aanhechting biceps en pecs. Ik zei al: het licht waarschijnlijk ook zeer zeker aan de belichting, maar echte definitie van iemand op 10% zie ik nu nog niet.
EDIT: ik heb nergens iets gezegd over zijn abs anyway.. weet niet wie dat de wereld in heeft geholpen.
PS: Je hebt wel echt een top fysiek hoor gozer, is zeer zeker een streven voor mijCurrent status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostOk,..
Ik had een heel stuk geschreven,maar weer weggehaald want op dit soort
kansloos geneuzel ga ik niet reageren.
Je ziet mijn abs niet ,..nee ik span ook niks eten icm 6k voeding.
Zitten we op een crossfit paleo forum ofzo?
Wtf?
Ik wacht wel evn op de fotos van iedereen met meerdere kuren achter de rug en die nu aan het bulken zijn.
Schrijf je stuk maar opnieuw dan, want zo fel reageren is nergens voor nodig. Ik ben hier niet om op je te haten hoor... integendeel.
Ik dacht dat je een beetje kritiek toch wel kon handelen, al is het niet eens echt kritiek.. Ik ben van mening dat ik het toch wel subtiel en oprecht had gebracht, maar als je zo lichtgeraakt wilt reageren, prima.Current status: Bulkin' and gainin'
Comment
-
Ik moet de eerste nog tegenkomen die op 12-13% bijna alle lijnen trekt op z'n benen die er zijn.
Seperatie tussen alle quad koppen die oppervlakkig liggen.
Seperatie tussen quads en hams in side poses.
Lijnen op de hams
Separatie tussen de 2 hoofden van de m. gastrocnemius.
Soleus daaronder apart.
Als dat 12-13% is dan zit 99% van bn op 18+% bf
Iedereen mag een mening hebben en foto's doen Mvos tekort, maar goed. Dat kan iemand aan de andere kant van een beeldscherm nooit weten natuurlijk..
Mvos had altijd al goed aderen zichtbaar. Zeker nu na z'n cut. Dus zeggen dat omdat hij roids gebruik bepaalde dingen niet opgaan is nogal bullshit..
Zat gasten die kuren en eruit zien als een of andere opgeblazen vochtfysiek die enkel in stand gehouden wordt door die 500mg+ test per week die er in gaat met 0,0 aderen, definitie of whateverthefuck. Om over die kracht stats van die lui nog maar te zwijgen..Last edited by Iron Mind; 01-04-2014, 21:09."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment