Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vandaag is de ideale dag om eerlijk te zijn over je roids verleden

Comment

• Mooie foto' en nice legg en uuh kont van de vrouw Je staat echt goed droog, begrijp alleen niet waarom je buikspieren niet eruit knallen? Lijkt me dat jij die ook goed aanpakt?
      Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by quibus View Post
        Beest!!!!!
        Originally posted by generation_iron View Post
        verdomme wat ga jij hard zeg!
        flinke pak massa hoor!
        Originally posted by TjanIlo View Post
        Nondeju, wat een beest!
        Originally posted by Rickbeen View Post
        Lekker maat!!!
        Originally posted by Whahaha View Post
        Die ader komen lekker door. Gruwelijk!
        Thanks mannen,

Originally posted by east1977 View Post
        Ik heb dat ook vaak die rugpomp kan daarna niet echt meer lekker trainen. Hoor graag van je of het helpt of is dat echt per persoon verschillend?
        Ben er net mee begonnen,maar ik houd je op de hoogte wanneer ik verschil begin te merken.

Originally posted by Pren View Post
        Gewoon uit interesse: Hoe krijg je meer definitie? Train je dan op een bepaalde manier of wat moet ik me daarbij voorstellen?
        Dit ging over Lisanne haar punten en training niet de mijne.
        lis doet bv 3x pw hamstring/glute werk.
        1 x zwaar
        1 x hoge reps
        1 x plyo werk

Originally posted by generation_iron View Post
        vandaag is de ideale dag om eerlijk te zijn over je roids verleden
        0,0 maat,maar top dat je het zegt,want dat is alleen maar meer bevestiging dat de keuze om nu de beginnen goed was met mijn doelen en dat je er veel meer uit kan halen.

Originally posted by frankey View Post
        Mooie foto' en nice legg en uuh kont van de vrouw Je staat echt goed droog, begrijp alleen niet waarom je buikspieren niet eruit knallen? Lijkt me dat jij die ook goed aanpakt?
        1/Omdat ik nu aan het bulken ben.
        2wat vocht vasthouden.
        3/pose is bijna relaxt dus abs zijn niet aangespannen
        4/daar zit nog het meeste vet.
        5/is het wel zo droog? - volgens e-stats zou het 7% zijn,maar in het echt?

Maar als dat alles is tijdens een bulk en einde week 3 vd kuur vind ik alles prima

Bedankt allemaal voor de reacties en door dit soort reacties zal ik ook foto's en videos blijven uploaden om dit log zo interessant mogelijk te houden.

Voor mezelf vind ik het leuk om dit log te doen,maar ook de reacties en vragen doen mij bevestigen dat men het ook waardeerd.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Pagina 100 en het wordt alleen maar beter
          Keep on growing homie.

Comment

• Ja je staat echt zo droog, ondanks het vocht... dan zou je ook niet meer al die anders moeten zien overal op plekken lopen die ik bij me zelf nog nooit gezien hebt hahah! Het blijft een foto en moment opname, maar vond het opvallen

man man 10 kilo nu al heerlijk gevoel he en kijk hoe low je op de shit zit, dit bewijst elke drol die dit leest en gelijk 1,5 gram wilt gebruiken totaal niet middel is om te groeien. Maar hard trainen en goede voeding blijft nr 1!
            Een dag niet getraind...

Comment

• is niet dat ik je niet geloof, sta er gewoon van te kijken wat er natty mogelijk is.
              ik weet dat je er kei hard voor getraind hebt en goed hebt gegeten, je verdient het

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                5/is het wel zo droog? - volgens e-stats zou het 7% zijn,maar in het echt?
                Als ik een gok mag doen gebaseerd op (vooral je laatste) foto(s), dan zou ik schatten op 12-13%. Ik kan zien dat er een flink pak massa onder zit, maar de vasculariteit zegt imo nu niet zoveel (AS). Heb ook geen idee tot in hoeverre alles aangespannen is op je front foto, maar echte diepe cuts zijn er nog niet.

Belichting, positie van de camera en vocht schildert je waarschijnlijk ook slechter af. Maar ik weet ook niet of dit met pomp is of zonder? Ik neem zelf foto's altijd koud namelijk.
                Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Gewoon hardnekkig vet op zijn buik. 12-13 no way.... eerder 10%.

Comment

• Ja je zit volgens mij nog redelijk laag kwa vetpercentage. En hij is aan het bulken daarom zie je zijn ABS niet. Maar ze chest en schouders zijn gruwelijk. Ik zou in een contest niet naast jouw staan.
                    Hard work Pays off!

Comment

• Pagina 100 post #1000 keep it going!
                      Hard work Pays off!

Comment

• Originally posted by GespierdeMug View Post
                        Als ik een gok mag doen gebaseerd op (vooral je laatste) foto(s), dan zou ik schatten op 12-13%. Ik kan zien dat er een flink pak massa onder zit, maar de vasculariteit zegt imo nu niet zoveel (AS). Heb ook geen idee tot in hoeverre alles aangespannen is op je front foto, maar echte diepe cuts zijn er nog niet.

Belichting, positie van de camera en vocht schildert je waarschijnlijk ook slechter af. Maar ik weet ook niet of dit met pomp is of zonder? Ik neem zelf foto's altijd koud namelijk.
                        Ok,..

Ik had een heel stuk geschreven,maar weer weggehaald want op dit soort
                        kansloos geneuzel ga ik niet reageren.

Je ziet mijn abs niet ,..nee ik span ook niks eten icm 6k voeding.
                        Zitten we op een crossfit paleo forum ofzo?

Wtf?

Ik wacht wel even op de fotos van iedereen met meerdere kuren achter de rug en die nu aan het bulken zijn.
                        Of van de natty's met 12% e stat vp

Oh wacht due zie ik op de meet wel.

Ik had me post 1000 positiever voorgesteld
                        Last edited by Mvos; 01-04-2014, 20:59.
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                          Gewoon hardnekkig vet op zijn buik. 12-13 no way.... eerder 10%.
                          Je mag het van mij 10% vinden hoor, ik zeg alleen dat ik denk dat het toch wat hoger ligt.

Heb het niet perse over het buikvet, maar ook vet op onderrug, aanhechting biceps en pecs. Ik zei al: het licht waarschijnlijk ook zeer zeker aan de belichting, maar echte definitie van iemand op 10% zie ik nu nog niet.

EDIT: ik heb nergens iets gezegd over zijn abs anyway.. weet niet wie dat de wereld in heeft geholpen.

PS: Je hebt wel echt een top fysiek hoor gozer, is zeer zeker een streven voor mij

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Het zal me een biet wezen welk getal je eraan plakt, ik zeg een letter en dat is de B van bruut.

Ben erg benieuwd hoe het vordert enzo Maarten, ziet er al top uit, veel succes en blijft iedere x leuk om je log te lezen

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                              Ok,..

Ik had een heel stuk geschreven,maar weer weggehaald want op dit soort
                              kansloos geneuzel ga ik niet reageren.

Je ziet mijn abs niet ,..nee ik span ook niks eten icm 6k voeding.
                              Zitten we op een crossfit paleo forum ofzo?

Wtf?

Ik wacht wel evn op de fotos van iedereen met meerdere kuren achter de rug en die nu aan het bulken zijn.
                              Ik heb het beste met je voor hoor.. je vraagt ergens naar, ik geef mijn mening. Ik had het in eerste instantie nergens over je abs, ik benadruk dat de belichting, positie van de camera en VOCHT (door je 6k kcal) je slechter neerzet dan dat je in werkelijk waarschijnlijk bent.

Schrijf je stuk maar opnieuw dan, want zo fel reageren is nergens voor nodig. Ik ben hier niet om op je te haten hoor... integendeel.

Ik dacht dat je een beetje kritiek toch wel kon handelen, al is het niet eens echt kritiek.. Ik ben van mening dat ik het toch wel subtiel en oprecht had gebracht, maar als je zo lichtgeraakt wilt reageren, prima.

Comment

• Ik moet de eerste nog tegenkomen die op 12-13% bijna alle lijnen trekt op z'n benen die er zijn.

Seperatie tussen alle quad koppen die oppervlakkig liggen.
                                Seperatie tussen quads en hams in side poses.
                                Lijnen op de hams
                                Separatie tussen de 2 hoofden van de m. gastrocnemius.
                                Soleus daaronder apart.

Als dat 12-13% is dan zit 99% van bn op 18+% bf

Iedereen mag een mening hebben en foto's doen Mvos tekort, maar goed. Dat kan iemand aan de andere kant van een beeldscherm nooit weten natuurlijk..

Mvos had altijd al goed aderen zichtbaar. Zeker nu na z'n cut. Dus zeggen dat omdat hij roids gebruik bepaalde dingen niet opgaan is nogal bullshit..

Zat gasten die kuren en eruit zien als een of andere opgeblazen vochtfysiek die enkel in stand gehouden wordt door die 500mg+ test per week die er in gaat met 0,0 aderen, definitie of whateverthefuck. Om over die kracht stats van die lui nog maar te zwijgen..
                                Last edited by Iron Mind; 01-04-2014, 21:09.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X