Sow op die eerste foto is zijn been wel erg dun
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mcvk View PostMooie foto's Maarten! Wellicht heb je het al ergens geschreven, maar ik loop wat pagina's achter.. Doe je beroepsmatig aan fotografie, of puur uit interesse en hobby? Foto's zien er top uit!
Ik heb het een tijdje veel opdrachten gedaan ,maar dat is op een laag pitje komen te staan.
Deze wilde ik graag doen en na nu al veel reacties heb ik besloten om me weer een flink bezig te gaan houden met opdrachten en kijken of we weer wat extra geld kunnen verdienen.
Het is iets dat ik altijd al wilde doen op een beroepsmatig niveau.
Originally posted by tik_tok View PostJe hebt wel talent voor foto's maken, ziet er goed uit!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Vandaag bij Jerry geweest voor een meting / plan van aanpak en ook nog een borst / biceps training.
Gewicht en vp waren precies hetzelfde als de week ervoor,maar na wat poseer werk en "analyse" zagen we flinke vooruitgang in hardheid en rondingen.
Altijd leuk om te zien dat zelfs als er qua metingen niks veranderd en nog steeds van alles anders kan zijn.
Voor aankomende week gaan we mijn carbs met 50 gram verhogen.
Gear blijft voor de aankomende 3 weken hetzelfde wat ook het einde van mijn bulk betekend.
We hopen nog een paar kilo's te kunnen pakken alvorens een korte pauze in te lassen en daarna vol aan de slag te gaan voor de laatste 12 weken.
incline bench
10 x 80
10 x 110
10 x 120
10 x 120
low incline fly
10 x 18 kilo db's
10 x 22 kilo db's
10 x 26 kilo db's
10 x 30 kilo db's
low pulley cable cross
4 sets - 10 reps
machine press - hammer grip
4 sets - 10 reps - laatste sets FS
1 arm machine preacher curl
4 sets - 10 reps
rope curls
4 sets - 10 reps
concentration curls
4 sets - 10 reps
20 min cardio
10 min cardio en lullen met infernoTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Smorgens,
We zjn alweer druk n de weer om straks naar Jerry te gaan voor een training van Lisanne.
Ik ga mee,maar doe mijn eigen training.
Daarna heeft Lisanne haar eerste bikini/poseer les die ze vanaf nu weekelijks gaat doen.
Net voor het eerst in mijn been geprikt,aangezien ik niet (meer) afhankelijk wilde zijn van andere.
Ging allemaal prima en nu dus 1xpw in mijn been en 3xpw in mijn schouder.
Nog 3 volle weken met groeien te gaan alvorens we 8 weken rust nemen en daarna is het game on.
En gaan we na de flexcup pas weer off.
Vanaf Jan. hebben we wat ideen om te groeien en welke wedstrijden we willen doen.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostVoor mijn werk heb ik er veel mee te maken,maar maak ik geen foto's.
Ik heb het een tijdje veel opdrachten gedaan ,maar dat is op een laag pitje komen te staan.
Deze wilde ik graag doen en na nu al veel reacties heb ik besloten om me weer een flink bezig te gaan houden met opdrachten en kijken of we weer wat extra geld kunnen verdienen.
Het is iets dat ik altijd al wilde doen op een beroepsmatig niveau.
Bedankt maat,morgen zal ik een tweede gedeelte uploaden op Facebook en aankomende week deel 3 en 4.
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostWaarom zet je niet in je gluteus, M?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostWaarom zet je niet in je gluteus, M?
Mijn lats zitten in de weg en mijn kortere armen halen dat niet,maar het allerbelangrijkste is dat IK niet goed kan zien wat ik doe.
Met mijn quad ben ik gewoon zeker dat ik alles kan volgen en dat er dus minder risco's zijn voor mij.
Originally posted by inferno_0666 View PostZodat het minder gevoelig is wanneer iemand eraan wil likken. Tegenwoordig moet je daar rekening mee houden.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Net terug van een gezellige zondag middag bij onze JK familie
Lisanne deed borst/biceps samen met Jerry en ik ben quads gaan doen.
Squats,squats,squats stonden er op het programma,want die oefening had ik allang niet meer gedaan en ik had er gewoon zin in.
Hieronder alles sets inclusief de warm ups.
20 x 20
20 x 40
10 x 60
10 x 90
10 x 120
05 x 150
03 x 160
01 x 170
01 x 180
05 x 150
10 x 120
05 x 100 paused squats
10 x 70 paused squats
Xx x 50 rep out
Smith machine 1 legged lunge/squat
4 sets - 5/10 reps - fokking fokking pijnlijk en moest echt tot het uiterste gaan ,met een dikke fail een paar keer.
Weighed sissy squats
4 sets - 10/15 reps - 15 kilo schijf
Leg extension
4 sets - laag gewicht ,want ik was helemaal leeg
Seated calf raise
X aantal sets - 10 reps
Standing calf raise
X aantal sets - 10 reps
Daarna nog even wat geposeerd en gekeken bij de eerste poseerles van Lisanne die erg goed ging.
Nog genoeg tijd om alles te perfectioneren ,want ze gaat dit weekelijks doen.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment