Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sow op die eerste foto is zijn been wel erg dun

Comment

• Originally posted by Mcvk View Post
      Mooie foto's Maarten! Wellicht heb je het al ergens geschreven, maar ik loop wat pagina's achter.. Doe je beroepsmatig aan fotografie, of puur uit interesse en hobby? Foto's zien er top uit!
      Voor mijn werk heb ik er veel mee te maken,maar maak ik geen foto's.
      Ik heb het een tijdje veel opdrachten gedaan ,maar dat is op een laag pitje komen te staan.

Deze wilde ik graag doen en na nu al veel reacties heb ik besloten om me weer een flink bezig te gaan houden met opdrachten en kijken of we weer wat extra geld kunnen verdienen.

Het is iets dat ik altijd al wilde doen op een beroepsmatig niveau.

Originally posted by tik_tok View Post
      Je hebt wel talent voor foto's maken, ziet er goed uit!
      Bedankt maat,morgen zal ik een tweede gedeelte uploaden op Facebook en aankomende week deel 3 en 4.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Vandaag bij Jerry geweest voor een meting / plan van aanpak en ook nog een borst / biceps training.

Gewicht en vp waren precies hetzelfde als de week ervoor,maar na wat poseer werk en "analyse" zagen we flinke vooruitgang in hardheid en rondingen.
        Altijd leuk om te zien dat zelfs als er qua metingen niks veranderd en nog steeds van alles anders kan zijn.

Voor aankomende week gaan we mijn carbs met 50 gram verhogen.
        Gear blijft voor de aankomende 3 weken hetzelfde wat ook het einde van mijn bulk betekend.

We hopen nog een paar kilo's te kunnen pakken alvorens een korte pauze in te lassen en daarna vol aan de slag te gaan voor de laatste 12 weken.

incline bench
        10 x 80
        10 x 110
        10 x 120
        10 x 120

low incline fly
        10 x 18 kilo db's
        10 x 22 kilo db's
        10 x 26 kilo db's
        10 x 30 kilo db's

low pulley cable cross
        4 sets - 10 reps

machine press - hammer grip
        4 sets - 10 reps - laatste sets FS

1 arm machine preacher curl
        4 sets - 10 reps

rope curls
        4 sets - 10 reps

concentration curls
        4 sets - 10 reps

20 min cardio
        10 min cardio en lullen met inferno

Comment

• Smorgens,

We zjn alweer druk n de weer om straks naar Jerry te gaan voor een training van Lisanne.
          Ik ga mee,maar doe mijn eigen training.

Daarna heeft Lisanne haar eerste bikini/poseer les die ze vanaf nu weekelijks gaat doen.

Net voor het eerst in mijn been geprikt,aangezien ik niet (meer) afhankelijk wilde zijn van andere.
          Ging allemaal prima en nu dus 1xpw in mijn been en 3xpw in mijn schouder.

Nog 3 volle weken met groeien te gaan alvorens we 8 weken rust nemen en daarna is het game on.
          En gaan we na de flexcup pas weer off.

Vanaf Jan. hebben we wat ideen om te groeien en welke wedstrijden we willen doen.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
            Voor mijn werk heb ik er veel mee te maken,maar maak ik geen foto's.
            Ik heb het een tijdje veel opdrachten gedaan ,maar dat is op een laag pitje komen te staan.

Deze wilde ik graag doen en na nu al veel reacties heb ik besloten om me weer een flink bezig te gaan houden met opdrachten en kijken of we weer wat extra geld kunnen verdienen.

Het is iets dat ik altijd al wilde doen op een beroepsmatig niveau.

Bedankt maat,morgen zal ik een tweede gedeelte uploaden op Facebook en aankomende week deel 3 en 4.
            Heb je ook een link van die Facebook pagina?

Comment

• Link werkt niet srry

Comment

• Gewoon zoeken op maarten vos photography

Comment

• Precies. Makkelijk te vinden. Foto's zien er heel goed uit allemaal. Binnenkort m'n spiegelreflex ook maar eens afstoffen
                  Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                    Gewoon zoeken op maarten vos photography
                    thanks

Comment

• Waarom zet je niet in je gluteus, M?
                      "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                        Waarom zet je niet in je gluteus, M?
                        Zodat het minder gevoelig is wanneer iemand eraan wil likken. Tegenwoordig moet je daar rekening mee houden.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                          Waarom zet je niet in je gluteus, M?
                          Ik kom daar gewoon niet bij.

Mijn lats zitten in de weg en mijn kortere armen halen dat niet,maar het allerbelangrijkste is dat IK niet goed kan zien wat ik doe.

Met mijn quad ben ik gewoon zeker dat ik alles kan volgen en dat er dus minder risco's zijn voor mij.

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Zodat het minder gevoelig is wanneer iemand eraan wil likken. Tegenwoordig moet je daar rekening mee houden.
                          Touche,.........maar laten we het normaal houden in het kader van meer ontopic en minder gelul op het forum (of iig in mijn log )

Comment

• Quads zetten doe ik nu ook is superrelaxed op de eerste keer na.

Comment

• Net terug van een gezellige zondag middag bij onze JK familie

Lisanne deed borst/biceps samen met Jerry en ik ben quads gaan doen.

Squats,squats,squats stonden er op het programma,want die oefening had ik allang niet meer gedaan en ik had er gewoon zin in.

Hieronder alles sets inclusief de warm ups.
                              20 x 20
                              20 x 40
                              10 x 60
                              10 x 90
                              10 x 120
                              05 x 150
                              03 x 160
                              01 x 170
                              01 x 180
                              05 x 150
                              10 x 120
                              05 x 100 paused squats
                              10 x 70 paused squats
                              Xx x 50 rep out

Smith machine 1 legged lunge/squat
                              4 sets - 5/10 reps - fokking fokking pijnlijk en moest echt tot het uiterste gaan ,met een dikke fail een paar keer.

Weighed sissy squats
                              4 sets - 10/15 reps - 15 kilo schijf

Leg extension
                              4 sets - laag gewicht ,want ik was helemaal leeg

Seated calf raise
                              X aantal sets - 10 reps

Standing calf raise
                              X aantal sets - 10 reps

Daarna nog even wat geposeerd en gekeken bij de eerste poseerles van Lisanne die erg goed ging.
                              Nog genoeg tijd om alles te perfectioneren ,want ze gaat dit weekelijks doen.

Comment

• Lookin' good!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X