Originally posted by Mvos
View Post
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Bedankt allemaal weer voor de positieve reacties!!
Nogmaals we waardeer het echt enorm en Lis en ik zijn blij dat veel mensen er iets positiefs uitkunnen halen.
(log/blog/site/instagram/FB)
Dat inspireerd ons alleen maar om met grote plannen die we hebben en start te maken en te blijven pushen.
Vandaag naar www.crossfitrtm.nl geweest voor een deadlift training op uitnodiging van de eigenaar Boyan.
Het was een mooie crossfit ruimte met alles wat je daarvoor nodig zou moeten hebben.
Vriendelijk en gastvrij ontvangen door iedereen en na een paar praatjes zijn we aan de slag gegaan met deadlines.
Samen met mijn maat (die mijn PL schema / training gaat doen) een ochtend op techniek getraind en of ik er flink van langs heb gekregen
Veel kleine punten waar ik aan moet werken om mijn techniek veel beter te krijgen.
Continu zat hij op mijn huid met aanwijzingen en reps die weer opnieuw moesten.
Erg goede en leerzame training voor mij en sumo is voor mijn bouw en techniek de betere versie.
Hij is ook degene die tijdens de meet het PL gedeelte opzich zal nemen waar ik erg blij mee ben.
conv. deadlift
x aantal sets opgebouwd naar 5 x 200
x aantal sets op 120
x aantal sets op 100
Deficit deadlifts
x aantal sets op 120
x aantal sets op 100
sumo deadlifts
x aantal sets op 50
x aantal sets op 100
x aantal sets op 120
Daarna zijn we samen naar world fit 010 gym geweest waar een PL meet was en dat was gezellig.
De set up was leuk en mijn maat had de 2de plek behaald met 2 PR's.
De volgende keer ben ik van de partij om mee te doen als ik iig niet in een prep zit.
Top dag gehad en nu snel naar bed ,want om 05:00 is het waar cardio tijd
Last edited by Mvos; 07-09-2014, 21:55.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Dat is fijn wakker worden en zo'n reactie te lezen.
Bedankt Leander!
Om 06:00 was ik in de gym voor een uurtje cardio en wat kuitwerk.
Net even snel gegeten en mijn spullen gepakt en nu onderweg naar werk.
Vanavond weer een uur cardio en voor de rest is het een rust dag.
Mijn hams en rug doen goed pijn na de zaterdag en vooral zondag.
Fijne dag,Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Ruhl View PostJezus, hoe vroeg gaat je gym open?
Of is dat zo'n 24/7 gym?
Savonds tot 23:00 ,maar ik denk dat het neit lang duurt voordat het een 24/7 word.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by jerry koolhoven View PostKeb niet het hele verhaal doorgelezen maat maar wat ik heb gelezen was top ! nog ff een paar weken en dan knallen maat !!! groetjes JK
Samen voor de eerste plek
Originally posted by NickP View PostZo goed als, vrijdag vertrekken voor 5 maanden!.
veel plezier kerel en geniet ervan.
5 weeks out video - weinig tijd om in elkaar te zetten ,maar ik wilde niet nog 2 dagen wachten
Ik ga weer nu snel naar de gym voor mijn 2de cardio sessie.
Laters,Last edited by Mvos; 08-09-2014, 20:25.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Super filmpje weer maat en weer wat verbeterpuntjes voor mezelf gezien. Vind je kuiten er wel egt uitspringen zeg!
Zijn er nog veranderingen in de voeding nu je steeds dichter bij het eindpunt komt? Zal je morgen ook weer effe men verslagje pmen over hoe het trainen gaat! lisanne staat er ook goed droog bij zeg!Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Originally posted by weslleyy View PostSuper filmpje weer maat en weer wat verbeterpuntjes voor mezelf gezien. Vind je kuiten er wel egt uitspringen zeg!
Zijn er nog veranderingen in de voeding nu je steeds dichter bij het eindpunt komt? Zal je morgen ook weer effe men verslagje pmen over hoe het trainen gaat! lisanne staat er ook goed droog bij zeg!
Veranderigen zijn erg afhankelijk van het resultaat na het meten.
De laatste 2 weken is het bv volgens plan gegaan en zagen we geen reden om ook maar iets aan te passen.
Omdat mijn voeding in totale kcals al erg laag is en we niet lager willen gaan qua voeding hebben we wel mijn cardio wat opgevoerd.
Het kan wel zijn dat we bv de koolhydraten lager zetten en de vetten omhoog, maar het totaal blijft dan nog steeds hetzelfde.
Er zullen heus nog wel wat andere veranderingen aankomen zoals brinta eruit en bambix erin en broccoli erin,maar dat zien we dan wel weerLast edited by Mvos; 09-09-2014, 08:14.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by gripmaster View PostEcht gaaf maarten dat filmpje. Respect voor hetgeen wat jullie samen doen en bereikt hebben
keep it up de laatste loodjes.
Ik kan niet wachten tot de enercup
Dat word zeker gezellig even kletsen - nog 4 kleine weekjesTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by weslleyy View PostZal je morgen ook weer effe men verslagje pmen over hoe het trainen gaat!
zal er vanavond even op reageren.
rug gaat lekker he?Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment