Originally posted by Mvos
View Post
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Holy shit maarten, dat heb ik in de afgelopen twee jaar gegained man
Je gaat lekker kerel, succes!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Jep, ik 12kg in totaal. De rebound van het vocht, de verhoogde aldosteron gepaard met junkfood zout. #HulkModeThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Vanmorgen vroeg ook maar weer eens wezen trainen.
Ik voel me nog steeds doodmoe en het extra gewicht dat er in korte tijd bij is gekomen druk zo erg op mijn onderrug dat ik er de hele dag last van heb.
Ne de eerste sets schiet er een pomp in mijn schouders en klaar zijn we.
Zit nog niet helemaal lekker in de voorbereiding van de Ironman.
Over 2 weken gaan we weer cutten ,dus hopelijk gaat alles dan weer lekker.
Gewicht was vanmorgen 97 kilo ,dus alles doet zijn werk wel
seated cable flyes
6 sets - 10 reps
incline bench press - smith machine
4 sets - 5 partial static holds gevolgd door 5 volle reps
incline hammer strenght press
4 x 10
20min cardioTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by mdejonge View PostZag ze al op Insta!
Stuur ze net naar mn vrienden en zei erbij "Zo'n vrouw zou ik later ook graag willen".
Denk dat dat een heel groot compliment is voor jullie 4!! Diem, Maarten, Nieske en Lisanne!
Net terug van een training bij Jerry en een training die officieel de start van mijn prep moest zijn.
Na 2 sets zat mijn onderrug al zo vol dat ik maar gestopt was voor 30min en daarna nog een beetje triceps gedaan en cardio.
We gaan nu met wat natuurlijke vochtafdrijvers kijken of we wat vocht uit mijn onderrug kunnen trekken ,want zo valt er niet te trainen.
Ook mijn cardio gaan we ietsjes opvoeren.
Gewicht was op de 100.5 en mijn vp was ietsje omhoog gedaan ,maar ben nog steeds erg droog en hard onder de 6%
vocht zit hem dus vooral in de onderrug / benen en dat is vanaf het moment dat ik opsta totdat ik na bed ga een erg vervelend gevoel.
Oh, hier nog een paar fijne billetjes,....welterusten - Diem you bastard
Last edited by Mvos; 15-10-2014, 22:53.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Behoorlijk klote dat je onderrug zo snel vol zit, heb er zelf soms ook wel is last van. Ben benieuwd wat je op de ironman gaat brengen!
holey damn dat heeft die diem maar goed voor elkaar, ben er jaloers opMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Onderrug is verschrikkelijk irritant op dit moment en vooral omdat ik daardoor gewoon niet lekker in mijn prep kom.
Eten schiet er zo nu en dan ook bij in ,maar dat is ook een combinatie met werk en het regelen van de gym waar nu veel tijd in gaat zitten.
Oh ja, ook nog de meet uiteraard.
Hopelijk gaat het aankomend weekend weer wat beter en kunnen we er weer vol tegenaan.
Vochtafdrijvers zijn supplementen (water out / fluid fighter bv) en veel asperges.
Vanmorgen in alle vroegte wel wezen trainen en dat ging ok alleen blijft ik het steeds voelen.
seated side raises SS standing power partials - branden als een malle.
4 sets - 10/10 reps
Bent over rear fly's
4 x 10
machine press - omgekeerd zitten
3 sets - 10 reps
1 set - 40 reps
reverse pec deck
4 x 10
standing leg curl
4 x 10
seated curl SS leg extension
4 x 10/25
30min cardio.
Daarna een drukke dag op het werk en na het werk meteen door naar onze gym voor het afbreken van de vloer en oude bar.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
7 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment