Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mvos View Post
    Precies 1 week later 13 kilo erbij

Nog 3 weken bulken met minimale vet gains en dan weer droppen.

Zin in!
    Ik lees dat jullie alle drie echt gigantisch aankomen binnen een week naar de wedstrijd. Zit hier dan ook altijd veel vet bij?
    181 cm 85 kg 14%
    Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• 13 kilo???? Wow!
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Holy shit maarten, dat heb ik in de afgelopen twee jaar gegained man

Je gaat lekker kerel, succes!
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Vooral vocht natuurlijk.

Glyogeen is helemaal leeg na weken keihard dieten.

Vet gain je nooit zo snel, en helemaal niet op 4% vp
          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Jep, ik 12kg in totaal. De rebound van het vocht, de verhoogde aldosteron gepaard met junkfood zout. #HulkMode
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Vanmorgen vroeg ook maar weer eens wezen trainen.

Ik voel me nog steeds doodmoe en het extra gewicht dat er in korte tijd bij is gekomen druk zo erg op mijn onderrug dat ik er de hele dag last van heb.
              Ne de eerste sets schiet er een pomp in mijn schouders en klaar zijn we.

Zit nog niet helemaal lekker in de voorbereiding van de Ironman.
              Over 2 weken gaan we weer cutten ,dus hopelijk gaat alles dan weer lekker.

Gewicht was vanmorgen 97 kilo ,dus alles doet zijn werk wel

seated cable flyes
              6 sets - 10 reps

incline bench press - smith machine
              4 sets - 5 partial static holds gevolgd door 5 volle reps

incline hammer strenght press
              4 x 10

20min cardio
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Ja ken dat gevoel als geen ander, schouder vol na 1 goede zware oefening waar je eigenlijk niet meer uit komt! Dus eigenlijk je training voor je gevoel verneukt..
                Een dag niet getraind...

Comment

• Vandaag ook begonnen met de edits van de shoot van Nieske en Lisanne.

Comment

• Vette fotos Maarten!

Comment

• Zag ze al op Insta!
                      Stuur ze net naar mn vrienden en zei erbij "Zo'n vrouw zou ik later ook graag willen".
                      Denk dat dat een heel groot compliment is voor jullie 4!! Diem, Maarten, Nieske en Lisanne!
                      In between obsessed periods

Comment

• Originally posted by mdejonge View Post
                        Zag ze al op Insta!
                        Stuur ze net naar mn vrienden en zei erbij "Zo'n vrouw zou ik later ook graag willen".
                        Denk dat dat een heel groot compliment is voor jullie 4!! Diem, Maarten, Nieske en Lisanne!
                        Haha , ik las "ik stuur ze net naar mijn vriendin"

Net terug van een training bij Jerry en een training die officieel de start van mijn prep moest zijn.
                        Na 2 sets zat mijn onderrug al zo vol dat ik maar gestopt was voor 30min en daarna nog een beetje triceps gedaan en cardio.

We gaan nu met wat natuurlijke vochtafdrijvers kijken of we wat vocht uit mijn onderrug kunnen trekken ,want zo valt er niet te trainen.
                        Ook mijn cardio gaan we ietsjes opvoeren.

Gewicht was op de 100.5 en mijn vp was ietsje omhoog gedaan ,maar ben nog steeds erg droog en hard onder de 6%
                        vocht zit hem dus vooral in de onderrug / benen en dat is vanaf het moment dat ik opsta totdat ik na bed ga een erg vervelend gevoel.

Oh, hier nog een paar fijne billetjes,....welterusten - Diem you bastard

Last edited by Mvos; 15-10-2014, 22:53.

Comment

• Behoorlijk klote dat je onderrug zo snel vol zit, heb er zelf soms ook wel is last van. Ben benieuwd wat je op de ironman gaat brengen!

holey damn dat heeft die diem maar goed voor elkaar, ben er jaloers op
                          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Inderdaad erg jammer van je onderrug, je moet zsm in je prep zitten uiteraard.
                            Heeft Jerry je wel even op je flikker gegeven wat je gisteren zei?

Inderdaad een stel mooie billen? Lucky Diem!
                            In between obsessed periods

Comment

• Het gaat toch om het innerlijk?

Bedoel je met natuurlijke vocht afdrijvers supplementen of voeding zoals asperges?
                              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Onderrug is verschrikkelijk irritant op dit moment en vooral omdat ik daardoor gewoon niet lekker in mijn prep kom.
                                Eten schiet er zo nu en dan ook bij in ,maar dat is ook een combinatie met werk en het regelen van de gym waar nu veel tijd in gaat zitten.
                                Oh ja, ook nog de meet uiteraard.

Hopelijk gaat het aankomend weekend weer wat beter en kunnen we er weer vol tegenaan.

Vochtafdrijvers zijn supplementen (water out / fluid fighter bv) en veel asperges.

Vanmorgen in alle vroegte wel wezen trainen en dat ging ok alleen blijft ik het steeds voelen.

seated side raises SS standing power partials - branden als een malle.
                                4 sets - 10/10 reps

Bent over rear fly's
                                4 x 10

machine press - omgekeerd zitten
                                3 sets - 10 reps
                                1 set - 40 reps

reverse pec deck
                                4 x 10

standing leg curl
                                4 x 10

seated curl SS leg extension
                                4 x 10/25

30min cardio.

Daarna een drukke dag op het werk en na het werk meteen door naar onze gym voor het afbreken van de vloer en oude bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X