Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niet zo sneu doen inderdaad!

Minimaal 60 min bro
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• that's the spirit!!

ik ben benieuwd hoe je er over een paar dagen bij staat, het voordeel wat je nu hebt is dat jij je lichaam steeds beter leert kennen.. ! Heb je trouwens al het boek gelezen mbt AAS?

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
        Vandaag een lekkere kutdag mbt honger ,maar de dag is alweer bijna om.

Vanmorgen cardio gedaan en net wat biceps en triceps wat behoorlijk zuigde

Seated db curls
        Rope pushdown

Ez bar cable curls
        underhand push downs

1 arm machine preacher curl
        BW dips

Terwijl ik dit zit te typen denk ik bij mezelf dat ik niet zo sneu moet doen,dus ga ik mijn tas pakken en 45min cardio doen.

Nog maar een paar weken te gaan!

That's the spirit tiger!!!
        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Mooi om te lezen dit! enorme doorzettingsvermogen! top hoor
          Mangs wa, aait nich

Comment

• Er is een verschil tussen "sneu" typen om je "inaction" goed te praten of het typen om enkel je gevoel uit te drukken, maar dan alsnog doen wat je moet doen. Denk ook niet dat je altijd kan zeggen van he, wat heb ik hier mega veel zin in. Zeker, omdat je lichaam je gewoon flink goed gaat laten weten dat je moet stoppen met wat je aan het doen bent.. En dat gaat in je koppie zitten. Zeker cardio..

Maar goed, niks mis met je gedachten uitspreken, als je toch maar gewoon je shit doet. En dat doe je ook zeker.

Kom op, maat. Pompen met die hap, volhouden!
            Last edited by Iron Mind; 20-11-2014, 11:42.
            "Straight outta gym"

Comment

• Vandaag even bij Jerry geweest voor een "check up" en ik kwam binnen en hij begon met meteen uit te lachen omdat ik er als een zombie bij liep.

shape check gedaan en er was een flink verschil waarneembaar.
              ik zelf zie het eigenlijk niet,want ik ben al blij dat ik van punt A naar punt B kan komen zonder om te vallen

training sloeg nergens op en die 20min cardio daarna leek wel een week te duren.

oftewel het was weer zo'n dag.

wide pulldowns
              incline behind the neck pulldowns - d handle bar
              rope low stretch rows
              smith machine shrugs

incline db skull crushers
              cable kickbacks

Daarna meteen door naar de onze gym voor een afspraak met de elektricien en loodgieter.
              goede ideen voor speakers / afzuiging / sanitair / verlichting besproken en waarschijnlijk kunnen we al onze ideen uitvoeren.

Morgen naar Q. voor een training en daar heb ik wel weer zin in.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Is de openingsdatum definitief?
                Of onder voorbehoud van eventuele tegenslag?
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ben wel heel erg benieuwd hoe die gym er uit komt te zien. Zijn we uitgenodigd voor de grand opening?
                  Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Originally posted by rain View Post
                    Is de openingsdatum definitief?
                    Of onder voorbehoud van eventuele tegenslag?
                    We hebben nog geen definitieve openingsdatum.
                    1 Feb. staat op de planning ,maar we hebben nog niks officeel besloten op naar buiten gebracht.

De opening blijft wel staan op Feb,maar we zullen in Jan. pas weten of het de eerste of bv de tweede week word.

Originally posted by Neproadie View Post
                    Ben wel heel erg benieuwd hoe die gym er uit komt te zien. Zijn we uitgenodigd voor de grand opening?
                    UITERAARD!!!!!!

En wel blijven voor de BBQ!

http://forum.bodynet.nl/algemeen/658...eb-2015-a.html - update

Comment

• Cheat BBQ
                      Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                        We hebben nog geen definitieve openingsdatum.
                        1 Feb. staat op de planning ,maar we hebben nog niks officeel besloten op naar buiten gebracht.

De opening blijft wel staan op Feb,maar we zullen in Jan. pas weten of het de eerste of bv de tweede week word.

UITERAARD!!!!!!

En wel blijven voor de BBQ!

http://forum.bodynet.nl/algemeen/658...eb-2015-a.html - update
                        BBQ in de gym?
                        Stats: 74kg at 11%
                        Vision: 85kg at 8%

Comment

• haha,uiteraard hebben we een mooie achterplaats waar we in de zomermaanden lekker elk weekend kunnen bbqen en kunnen chillen na een flinke trainings sessie.

In de wintermaanden kunnen we de bbq nog steeds aangooien

Comment

• Lekker op zn Amerikaans, buiten grillen en gauw weer naar binnen op eten
                            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Maar het belangrijkste: strip palen?
                              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Beetje stripper zorgt automatisch voor genoeg palen
                                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X