Fitt's road to flexcup 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Luister maat,met cutten zal dat vel echt niet weggaan,eerder erger worden.
    Dat heeft tijd nodig om te herstellen,maar dat komt echt wel goed.
    Ga gewoon 'flink''(met beleid) bulken want cutten met jouw vetpercentage is absoluut niet nodig!!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ik denk ook dat er ook bij jouw onderbuik niks meer valt te cutten, hooguit een procentje of 1/2 maar dat kleine beetje vel zal los blijven hangen. Ik ben van mening dat jij dat niet meer in je macht hebt en dat dit met de tijd wel beter zal bijtrekken, het is nou eenmaal een traag proces. Ud2.0 bulk lijkt me beter, aangezien de meesten daar ook nog vet mee verliezen maar ook massa mee winnen (iron mind, gus, dynobet..)

Comment

• Als je van plan bent het podium op te gaan en je wilt een goed beurt maken dan kun je beter wat massa aanzetten. Lijkt mij. Je hebt wel een laag vetpercentage en je weet nu hoe je dat moet bereiken, maar die spieren moeten echt wat voller.

Ik snap wel dat het een moeilijke beslissing is omdat je er nu zo droog bij staat en waarschijnlijk speelt jou verleden ook een rol.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

• Heb het al gezegd via whatsapp: Blijf bulken. Waarvan eventueel een 6-8 weken met UD2.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Hangende huid zal ik me niet al teveel zorgen over maken. Je bent nu extreem droog en hebt te maken gehad met overgewicht. Als jij er nog 5-10kg droge massa op weet te plakken zie je daar 0,00 van terug..

Hier een linkje met hoe het er bij mij destijds uitzag na een stevige cut, dat was nog net een tandje erger. Kwam zelf van 130kg op 1,72.

http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...gfried-11.html
            People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Bedankt voor alle berichten

Ik ben het deels met jullie eens dat ik beter door kan gaan met bulken, maar nu komt het gewoon veel handiger uit i.v.m. mijn werk. UD 2.0 werkt gewoon niet als je trainingsdagen en dergelijke moet cancelen. Je zit echt vast aan het schema. Nu heb ik de tijd en de mogelijkheid om het te doen en over 2 maanden niet meer, vandaar toch maar besloten om te gaan cutten.

Ik heb besloten om een korte 4 weken cycle te draaien van UD 2.0. Ik heb dit weekend flink aan de rekentafel gezeten en nog wat hulp gehad van Rene. Ik moet alleen nog even de puntjes op de i zetten en dan start ik a.s. dinsdag met mijn eerste deplete training.

De tweede deplete training doe ik waarschijnlijk samen met Rene. It's gonna be though, but shit is gonna be bananas Waarschijnlijk eindig ik na deze 4 weken cycle op 82kg met +-6%. Ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.

Daarna ga ik natuurlijk weer bulken met als doel de 90kg en 10%. Ik wil alvast lekker shredded zijn voor als de zomer er aan komt.
              Last edited by Fitt God; 23-03-2014, 23:08.
              Go beyond yourself.

Comment

• Succes maat

Comment

• Goed bezig kerel, succes! Welke klasse ben je van plan mee te draaien?

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                    Succes maat
                    Thanks maatje

Originally posted by Calcaneus View Post
                    Goed bezig kerel, succes! Welke klasse ben je van plan mee te draaien?
                    De junioren en dan de D klasse (-80kg), als het goed is. Ik wil on stage staan met 80kg en 3 a 4% vet, indien haalbaar.

Eet en trainschema voor UD 2.0 zijn helemaal af. Dalijk de eerste deplete training..Shit is gonna be though.

Ik hoop dat ik deze cycle wat beter kan slapen op de depletedagen, want voorheen was dat altijd een gigantisch drama. Ik weet hoe dan ook zeker dat ik vanavond met immense spierpijn moet gaan slapen.

Het is maar 4 weekjes buffelen, dat is opzich prima te overzien. Normaal gesproken wordt het altijd zwaar bij de 6de week, dat is hoe ik het in ieder geval heb ervaren in de cycles die ik voorheen gedraaid heb.
                    Last edited by Fitt God; 25-03-2014, 16:24.
                    Go beyond yourself.

Comment

• Jezus we zijn net een stel wijven. Onze (UD2) cycli beginnen allemaal op dezelfde dag
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                        Jezus we zijn net een stel wijven. Onze (UD2) cycli beginnen allemaal op dezelfde dag
                        Haha, hier zit wel een kern van waarheid in, aangezien ik me op de deplete dagen ook echt ''ongesteld'' voel, haha

Eerste deplete training ging best lekker gister, dadelijk de tweede en dan zal ik ze wel effe loggen.
                        Go beyond yourself.

Comment

• Start gewicht maandag: 85kg
                          Gewicht na 2 deplete trainingen: 81,9kg.

De reservers zijn dus al lekker aan het leegtrekken.

Kleine inkijk van mijn deplete training van dinsdag:
                          Chest press 59kg > 17 45kg > 15 30kg > 16
                          Seated row 61kg > 16 59kg > 15 54kg > 15
                          Leg press 175kg > 17 170kg > 15 154kg > 15
                          Leg curl 59kg > 18 52kg > 15 41kg > 17
                          Calf raise 130kg > 15 110kg > 15 100kg >15
                          Bicep curl 32kg > 15 23kg >15
                          Tricep rope 23kg > 17 18kg > 15

Dit was de eerste ronde, daarna natuurlijk nog een ronde gedaan. Vrijwel dezelfde gewichten gehanteerd. Toen ik bezig was met de tweede ronde en mijn leg curl setjes aan het doen was, dacht ik echt bij mezelf: ''FUCKKK, WAAROM DOE IK DIT?'' Daarna dacht ik snel weer van ik ben nu toch al bijna klaar, dus nog ff gas op die lollie

Woensdag ochtend de tweede deplete training gedaan, ging wel lekker. Voorheen sliep ik echt bizar slecht tijdens de deplete dagen, maar ik slaap nu echt als een roosje en dat maakt echt een wereld van verschil in fitheid. Ik voel me meteen al een stuk beter dan eerst.

Ik zit nog heel erg in dubio of ik cardio ga doen tijdens mijn cycle... Als ik dit ga doen dan moet ik vanavond weer een uurtje op de crosstrainer gaan staan. Ben benieuwd naar jullie advies.

Kan niet wachten tot ik weer mag gaan eten als een beest op a.s. vrijdag avond
                          Go beyond yourself.

Comment

• Gister avond snel alles klaar gemaakt voor vandaag. Nu aan 't werk tot 16:00 uur en daarna meteen door naar de gym voor de tension workout. Kan niet wachten tot ik weer mag carb loaden!

Go beyond yourself.

Comment

• 3 kilo is behoorlijk veel. Wellicht mede doordat je zoutinname vrij laag is. Ik had in de log van IM al een stukje gequote over zoutinname. Lees dat even door want wellicht heb je er wat aan en is het ook van toepassing op jou.

Verder valt me op dat je performance op eenvolgende sets (bij borst) heel snel afneemt. In mijn sportschool staan dezelfde matrix chest presses en bij mij was de afname in gewicht op eenvolgende sets altijd minder sterk (maar wel aanwezig, ik deed vaak 15x59, 15x52, 15x45). Misschien dat je die eerste set op borst te hard pushed (echt tot faillure) waardoor performance snel daalt. Of je rust minder dan 60 seconden?

Met betrekking tot het voorheen slecht slapen: Heeft waarschijnlijk te maken met het veel te laag in kcal zitten. Voorheen zat jij bij een behoefte van ruim 4000 op maar 1400 kcal wat natuurlijk veel te laag is. Nu zit je op 2000 op je lage dagen en slaap je ook beter.

Qua cardio: heb je er zin in en tijd voor? doen. Zo niet dan niet. Resultaat is sowieso zeer goed met ud2. Cardio maakt wel iets verschil maar naar mijn mening niet veel.

veel plezier vandaag.

Originally posted by Fitt God View Post
                              Start gewicht maandag: 85kg
                              Gewicht na 2 deplete trainingen: 81,9kg.

De reservers zijn dus al lekker aan het leegtrekken.

Kleine inkijk van mijn deplete training van dinsdag:
                              Chest press 59kg > 17 45kg > 15 30kg > 16
                              Seated row 61kg > 16 59kg > 15 54kg > 15
                              Leg press 175kg > 17 170kg > 15 154kg > 15
                              Leg curl 59kg > 18 52kg > 15 41kg > 17
                              Calf raise 130kg > 15 110kg > 15 100kg >15
                              Bicep curl 32kg > 15 23kg >15
                              Tricep rope 23kg > 17 18kg > 15

Dit was de eerste ronde, daarna natuurlijk nog een ronde gedaan. Vrijwel dezelfde gewichten gehanteerd. Toen ik bezig was met de tweede ronde en mijn leg curl setjes aan het doen was, dacht ik echt bij mezelf: ''FUCKKK, WAAROM DOE IK DIT?'' Daarna dacht ik snel weer van ik ben nu toch al bijna klaar, dus nog ff gas op die lollie

Woensdag ochtend de tweede deplete training gedaan, ging wel lekker. Voorheen sliep ik echt bizar slecht tijdens de deplete dagen, maar ik slaap nu echt als een roosje en dat maakt echt een wereld van verschil in fitheid. Ik voel me meteen al een stuk beter dan eerst.

Ik zit nog heel erg in dubio of ik cardio ga doen tijdens mijn cycle... Als ik dit ga doen dan moet ik vanavond weer een uurtje op de crosstrainer gaan staan. Ben benieuwd naar jullie advies.

Kan niet wachten tot ik weer mag gaan eten als een beest op a.s. vrijdag avond
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                                3 kilo is behoorlijk veel. Wellicht mede doordat je zoutinname vrij laag is. Ik had in de log van IM al een stukje gequote over zoutinname. Lees dat even door want wellicht heb je er wat aan en is het ook van toepassing op jou.

Heb het zojuist gelezen. Ik ga vanaf nu wat gram zout toevoegen op de deplete dagen.

Ik ga de zondag van de week als gemiddelde pakken om mijn gewichts afname goed te meten. Ik wil niet meer dan 0,7kg per week afvallen. Mocht dit wel het geval zijn, dan ga ik mijn intake verhogen.

Verder valt me op dat je performance op eenvolgende sets (bij borst) heel snel afneemt. In mijn sportschool staan dezelfde matrix chest presses en bij mij was de afname in gewicht op eenvolgende sets altijd minder sterk (maar wel aanwezig, ik deed vaak 15x59, 15x52, 15x45). Misschien dat je die eerste set op borst te hard pushed (echt tot faillure) waardoor performance snel daalt. Of je rust minder dan 60 seconden?

De eerste set push ik altijd vrij hard, maar net niet tot failure. Ik rust over het algemeen zo'n 30 a 45 seconden per set. Ik denk dat ik dus wat minder hard moet gaan pushen op de eerste sets...

Met betrekking tot het voorheen slecht slapen: Heeft waarschijnlijk te maken met het veel te laag in kcal zitten. Voorheen zat jij bij een behoefte van ruim 4000 op maar 1400 kcal wat natuurlijk veel te laag is. Nu zit je op 2000 op je lage dagen en slaap je ook beter.

Qua cardio: heb je er zin in en tijd voor? doen. Zo niet dan niet. Resultaat is sowieso zeer goed met ud2. Cardio maakt wel iets verschil maar naar mijn mening niet veel.

Vanaf volgende week heb ik weer een paar avond diensten, dus dan ga ik in de ochtend nog even een uurtje op de crosstrainer

veel plezier vandaag.
                                Thanks maat, zo juist de shakes erin geknalt en dalijk lekker wat rijstwafels naar binnen werken

------------------------------------------------------------------------------

Training vrijdag(tension):

BP 70KG > 12-9
                                Seated row 72kg > 12 - 9
                                Incline BP 55kg > 12 - 9
                                Weighted chin up 5kg > 9 BW > 8
                                DB side raises 10kg > 9 7kg > 10 6kg > 10
                                Leg press 180kg > 10 175kg > 8 168kg > 8
                                Leg curl 73kg > 8 66kg > 9 61kg > 9
                                Leg extension 66kg > 10 59kg > 9
                                Calf raises 150kg > 8 130kg > 8 105kg > 9
                                Bicep curls 54kg > 10 52kg > 8
                                Tricep dips 41kg > 9 36kg > 8
                                Leg raises BW > 12

Al met al wel een goede training, was alleen erg vermoeid. Normaal gesproken zijn mijn ochtend diensten van 06:30 t/m 15:45. Helaas moest ik nu overwerken tot 17:00. Daardoor voelde ik me extra duf, zeker aangezien ik mijn laatste maaltijd al om 12:00 naar binnen had gewerkt.

Nu proberen zoveel mogelijk te genieten van de carbload
                                Go beyond yourself.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X